1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 15]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk dat je dan beter voor de 770 of 780 kan gaan, 770 in sli laat goede dingen zien in benchmarks. Redelijk wat over gelezen de laatste tijd bij het samenstellen van mijn pc. Uiteindelijk ben ik nu voor een enkele 780 gegaan, met de optie om over een tijdje een tweede erbij te plaatsen.

Maar als jij nu een 7970 heb en verder geen haast ermee heeft om die te vervangen dan zou ik lekker nog even wachten om te zien wat de nieuwe amd kaarten straks gaan doen.
    http://www.techpowerup.com/188551/n...ames-volcanic-islands-and-pirate-islands.html

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigenlijk weer terug gaan naar "the way its ment to be played", wat duurder maar vaak een betere samenwerking met de Unreal engine :). Ik gebruik nu de 7970 ghz. Tja wat kan ik zeggen ook in Idle hoor je hem zachtjes en tijdens het gamen helemaal.

Ik wacht even op de videokaart die een game als Metro Last Light draait met een 60 fps average @ ultra :9

3. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    hehe tja, 'the way its ment to be played' kan soms wel even een stuk duurder uitvallen dan 'wat duurder', neem Crisis.
    Een 780 overclocken is ook een optie natuurlijk, dan kom je ook wel redelijk uit bij de recommended hardware voor Metro LL.
    Asus GTX 780 review van hardware.nl
    En volgens een paar reviews is de 780 standaard niet eens zo heel veel langzamer dan een Titan
    Bron:
    Nu heb ik even de Asus gtx 780 als voorbeeld genomen omdat ik dat ook degene is die ik zelf besteld heb. Maar er zijn genoeg andere merken nog en MSI komt ook met de GTX 780 lightning.

Ik ben erg benieuwd wat straks die amd kaarten gaan doen, zeker omdat in ieder geval 1 model daarvan met de titan moet gaan concurreren, misschien dat die Metro wel beter kan draaien.

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hey allemaal,

Mijn ouders zijn opzoek naar een nieuwe router voor in hun huis. Ze hebben een abonnement bij UPC en de router die daar bij geleverd werd is waardeloos te noemen (Sitecom WLR-4001). Hun huis heeft drie verdiepingen, en de internetaansluiting zit op de begane grond. Dit zorgt er dus voor dat er boven vrijwel geen internet is. Ik vroeg me af of iemand me kon helpen met waar ik op moet letten als ik een nieuwe voor ze koop, en of iemand eigen ervaringen heeft.

5. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    hehe tja, 'the way its ment to be played' kan soms wel even een stuk duurder uitvallen dan 'wat duurder', neem Crisis.
    Een 780 overclocken is ook een optie natuurlijk, dan kom je ook wel redelijk uit bij de recommended hardware voor Metro LL.
    Asus GTX 780 review van hardware.nl
    En volgens een paar reviews is de 780 standaard niet eens zo heel veel langzamer dan een Titan
    Bron:
    Nu heb ik even de Asus gtx 780 als voorbeeld genomen omdat ik dat ook degene is die ik zelf besteld heb. Maar er zijn genoeg andere merken nog en MSI komt ook met de GTX 780 lightning.

Ik ben erg benieuwd wat straks die amd kaarten gaan doen, zeker omdat in ieder geval 1 model daarvan met de titan moet gaan concurreren

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Alle onderdelen verstuurd, morgen knutselen :D

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je allemaal besteld?

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Die hardware met de onderste kast. Gewoon een PC voor mijn ouders. Heb er trouwens wel een SSD bij gedaan.

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Grrr, moederbord wil er niet goed in :+

Even verder prutsen.

Klagen helpt! In een keer erin nu :lol:

Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  10. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Haha ja, altijd leuk een PC bouwen :+.
    Bij mij wou de backplate d'r niet in, dus die heb ik er maar uit gelaten :mad:.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099

Die? Ja, dat was ook een gepruts inderdaad, een van de redenen waarom hij niet goed er in paste, maar een beetje buigen doet wonderen en hij zit er in :+

12. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Beste mensen,

Iemand die weet waar ik een meubel kan vinden puur alleen voor een keyboard en muis (draadloos). Ik heb namelijk mijn pc geconnect met mijn tv die een stuk lager staat, ik bedien deze dan vanaf mijn bank.

Ik zoek dus een alternatief voor de strijkplank, ook iets dat lager is , 0,5 meter hoog ongeveer.

13. Zeus

Zeus Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe PC

Hey, ik wil graag een nieuwe pc kopen voor maximaal 600-700 euro.
    Ik wil er graag zware spellen op kunnen spelen. Ik heb zelf nog nooit een pc in elkaar gezet, en als er de optie voor is zal ik hem ook zeker daar in elkaar laten zetten. Ik heb wat bij elkaar gezocht maar ik heb geen idee of dit allemaal samen gaat of wel past.
    (Ik heb dit via Alternate gedaan)

Moederbord:ASRock 990FX Extreme4
    Processor: AMD FX-6100
    Geheugen: Kingston HyperX 8 GB DDR3-1333 Kit
    Grafische kaart: MSI N660 TF 2GD5/OC
    Harddisk: Seagate Barracuda 7200.14, 2 TB
    Behuizing: Sharkoon Vaya
    Voeding: Sharkoon WPM500, 500 Watt voeding
    Optische drives: LG GH24NS70, DVD-brander

Is dit een goede build? Ik vond hem ietwat prijzig dus had ik maar een goedkopere behuizing genomen.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer van dat geheugen 16 te maken :), verder ziet het er best nice uit!

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Wat is tegenwoordig een goede goedkope muis en toetsenbord?

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Iemand bekend met een ethernetkabel (internet) en een ethernetsplitter?
    Heb 1 internetkabel die gaat mn faptop in, maar wil een splitter hebben, zodat die kabel in de splitter kan en vervolgens daaruit 1 kabel weer naar mn faptop kan en de ander in mn Xbox. Got it? Kan dit uberhaubt? Kan die splitters bijna nergens vinden..

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Gewoon een netwerk switch kopen, da's een kastje die het zelfde doet.

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Oh top man, thanks!

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
  20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Jawel, die hebben wel stroom nodig.

Dit is wat je nodig hebt ipv een meubel:
    http://tweakers.net/pricewatch/287878/logitech-k400-wireless-touch-keyboard.html

Deel Deze Pagina