Ik wil graag een nieuwe PC kopen om te gamen.
Ik ben geen puber meer die hele dag kan gamen, helaasch, dus ik vind een high-end gaming PC wat overdreven voor mijn behoeftes. Op het moment speel ik bijvoorbeeld Playerunknown's Battlegrounds. Het zal ook geen PC zijn welke uitsluitend voor gamen gebruik wordt, maar ook gewoon als centrale PC gebruikt worden.
Advies over kant-en-klare systemen, of een losse configuratie zouden fantastisch zijn. Ik heb er wel wat verstand van, maar wat nu minimaal en/of een must is, weet ik niet zo goed.
Ik had gehoord dat AMD met nieuwe hardware is gekomen. Is dit wat?
Eisen:
-FullHD moet toch wel met high/ultra settings te spelen zijn op keurige FPS, moderne games dan.
-4k/1440p: Ik weet niet, ik denk altijd dat lagere resolutie met hoge settings "beter" is, dan hoge resolutie op medium settings. Klopt dit? En natuurlijk zijn die schermpjes flink duurder.
-Ik zat zelf zo te denken aan een budget van 1000 euro inclusief alles. Haalbaar?
Zoals gezegd, ik hoef geen high-end PC, maar wil bang for my buck en gewoon een decent gaming-rig hebben.
Deze zag ik bijvoorbeeld op tweakers, is dit iets? Suggesties voor aanpassingen?
https://tweakers.net/reviews/5387/2/desktop-best-buy-guide-mei-2017-basisgame-pc.htmlKlik om te vergroten...