1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 18 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Geforce 6800 is een hele goede kaart.
     
  2. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    6800 is inderdaad een goede kaart, maar mijn advies is: leg nog net iets meer geld bij en koop een 6800 GT, dan kan je helemaal lang vooruit. De ervaringen met Dell lopen uiteen. Als alles (lees: levering) volgens plan verloopt, is er niks aan de hand. Als het niet de correcte levering is, maak dan je borst maar nat.
     
  3. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb sinds een maand een Dell PC en die bevalt (nog steeds) prima.

    Maar als je een vriend daar hebt werken, waarom vraag je niet aan hem advies? Hij werkt er niet voor niets... :)

    30% korting is trouwens veel, heb je goed voor elkaar...
     
  4. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hey er is een condensatortje van mijn XFX 6800 LE afgevallen... maar die wil ik er graag weer op hebben... weet iemand een zaak die dat in omgeving rotterdam doet?
     
  5. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Informatique in Bergschenhoek, maar misschien doet Alternate het ook wel, die zit in Barendrecht, is wat dichterbij ;)
     
  6. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    bij alternate heb ik het al gevraagd... die doen alleen dingen repareren die ook bij hun vandaan komen..
     
  7. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere service dan... Nu begin ik ook te twijfelen over Informatique, maar je kan het proberen.
     
  8. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb ze geemaild.....

    nog meer suggesties?:p

    EDIT: weet iemand goede drivers voor een xfx 6800 le??

    ik heb namelijk net die nieuwe van nvidia 71.89 geloof ik... maar die zijn egt bagger... 3800 rd mark 05 punten inplaats van 4500
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  9. RiCo_17

    RiCo_17 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    heej..

    bedankt voor jullie reacties,die gene die bij dell werkt is een kennis van een vriend van mij en het wordt via via gedaan. ;)
    ik moest bij dell.nl een systeem samenstellen en daarna naar hem via e-mail doorsturen.
    ik heb zelf een dell dimension 8400 samengesteld en ik wou graag weten wat jullie ervan vinden, maar mijn probleem is ik weet niet hoe ik het in mijn bericht kan plaatsen...als bijlage ofso.
    kan iemand helpen :eek: ??
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet als bijlage, je moet de tekst even kopiëren/plakken.
     
  11. RiCo_17

    RiCo_17 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weer.. _0/

    ik heb zoals je hieronder kunt zien een dell dimension 8400 samengesteld en ik ben erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden.
    alle hulp is welkom ;)

    DIMENSION 8400 Multi Media Advanced (D04846)

    Processor Intel® Pentium 4 processor met HT technologie 640 (3.20GHz, 800FSB, 2MB cache)
    Microsoft besturingssysteem NL - Microsoft® Windows® XP Home Edition
    Geheugen 1024MB Dual Channel DDR2 400Mhz [2x512MB] geheugen
    Toetsenbord 15% Off Logitech LX700 Wireless Keyboard & Mouse (U.S. International)
    Beeldscherm Dell 1905FP 19" UltraSharp™ Flat Panel beeldscherm in hoogte verstelbaar
    Grafische kaart 256MB Nvidia Ge Force 6800
    Harde schijven 160GB (7200rpm) Serial ATA harde schijf met 8MB DataBurst™ cache
    Overige opslagmedia Geen Floppy diskdrive
    Muis Mouse Included in Logitech Cordless Desktop
    Optical drives 16x max. DVD+/-ReWriter & 16x DVD
    Geluidskaart Creative Labs Sound Blaster® Audigy 2 ZS (Dell), PCI 7.1 Surround Sound and IEEE1394
    Luidsprekers Dell 5650 5.1 Surround Luidsprekers Systeem
    Microsoft® software NL - Microsoft® Works 7.0
    Support Uitbreidingen 1 Jaar CAR (Collect and Return)
    Antivirus NL - McAfee Security Centre (90 dagen test versie)
    Dell Photo Album Dell Picture Studio - Photo Album 5 Standard (Try and Buyl)
    Paint Shop Dell Picture Studio - Paint Shop Studio V.1.0 (60 Try and Buy)
    Dell Media Experience Dell Media Experience 3.0 Basic

    --------------------------------------------------------------------------------

    Artikelomschrijving Aantal Prijs per eenheid Incl. BTW
    USB 2.0 Printerkabel (Inkjets en All-in-One Printers)
    Datum & tijd: donderdag 21 april 2005 16:36 1 16,66 EUR
    Artikelomschrijving Aantal Prijs per eenheid Incl. BTW
    Upgrade naar Dell Photo All-in-One Printer 922
    Datum & tijd: donderdag 21 april 2005 16:36 1 23,80 EUR

    Totaal: 1.665,51 EUR Incl. BTW
     
  12. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ruil die pentium in voor een AMD en dan is ie best ok:)
     
  13. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je er geen diskettedrive in laten zetten? Is nog steeds erg handig.
     
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan niet bij Dell, en niks mis met Pentiums. Behalve dat ze duur zijn dan. Maargoed, zo te zien hoeft hij niet op een eurotje of 50 te kijken bij het kopen, dus lekker laten zitten. :eek:
    Vind je? USB sticks (of MP3 spelers) zijn veel handiger, en op elke PC zit tegenwoordig wel een USB stick. Drivers worden altijd meegeleverd op CD of zijn te downloaden op internet, zou niet weten waarvoor je zo'n ding nodig hebt. :D
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  15. RiCo_17

    RiCo_17 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    bij dell is het alleen mogelijk om een pentium systeem te bestellen, ze leveren geen systemen met AMD(voor zover ik weet).
    we hebben thuis nog een pc met een diskettedrive en ik gebruik het zelf niet meer zo vaak dus vandaar.
    maar is die geluidskaart: Creative Labs Sound Blaster® Audigy 2 ZS (Dell), PCI 7.1 Surround Sound and IEEE1394 goed?

    en ten slot is het prijs wel redelijk voor voor zo'n systeem?
     
  16. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Geluidskaart is prima. Prijs is wel oké, hij is tenslotte inclusief monitor. Als je het bij een normale winkel zou laten samenstellen ben je waarschijnlijk wel goedkoper uit.
     
  17. RiCo_17

    RiCo_17 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je snelle reactie ;)

    dat klopt wat je zegt maar met ongeveer 30% korting ben ik hier ook goedkoop uit :9
    ik heb zelf geen ervaring met dell schermen dus weten jullie misschien of een Dell 1905FP 19" UltraSharp™ Flat Panel goed is voor games?
     
  18. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik voor je dat je niet meer op school zit, want ik ken niet veel scholen die een mooi aantal USB-poorten tot zijn beschikking hebben.
     
  19. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk niet;) dell is behoorlijk goedkoop aangezien ze een van de beste inkoopprocessen hebben. Daarom is dell een van de weinige bedrijven die nog aardig wat winst maken.

    Anyways de geluidskaart is van goede kwaliteit, maar wat je zelf moet afvragen is of je 7.1 nodig hebt? Van je van plan een dergelijke set te gaan kopen? Persoonlijk zou ik zelf voor een 5.1 kaart gaan en een goede 5.1 set. Goede 7.1 setjes zijn redelijk duur.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die geluidskaart ondersteunt ook 6.1 en 5.1 en lager. Die 7.1 staat gewoon voor de maximale hoeveelheid boxen er ondersteunt wordt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina