1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 18 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Maar dat is dus persoonlijk..ik vind hem er zelf erg gelikt uitzien..beter dan wat ik nu heb...dit dus:

2. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
  3. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goeie upgrade hoor, maar die kast mag er dan wel gaaf uitzien (al vind ik hem oerlelijk), qua kwaliteit ga je er niet op vooruit. Je krijgt er later spijt van. Ik zou iets meer geld uitgeven aan een wat betere kast. Lian Li, of Antec.

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Maar ik wil dan een goede kast, max €75 met minimaal 350watt voeding. En waar ik dus dingen aan kan passen zoals meer fan's enzo, wat neit met deze kan.

Lastig, ik weet het !

Ohja, als ie zwart is maakt niet zo veel uit, kan ik stealthen :cool:

5. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    wat is stealthen....

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    De klepjes die bij je kast zitten waar je dvd/cd drive komt, die zo maken dat je die voor je drive maakt. Waardoor je niks ziet qua tekst enzo, en dus helemaal hebt weggewerkt.

7. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok nu ik zo goed als geslaagd ben mag ik van me pa een nieuwe PC uitzoeken,

Ik zat te denken aan een 3,6 gigaHz in gigabyte aan ram 256 mb Geforce video kaart en een dual layer brander. Verder wil ik er ook nog een capture card in hebben zodat ik mn xbox kan gaan opnemen.

Iemand nog tips waar ik op moet letten bij het samenstellen van een PC ?

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    let er goed op dat je wanneer je een op zich best wel zware pc wilt samenstellen een goede voeding erbij koopt.. probeer om een goede 420 of 480 watt voeding te kopen.. bijvoorbeeld die van tagan..

En verder weet ik niet wat je met je pc wilt doen, maar voor gamen raad ik je een AMD proccesor aan!

9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Wat is je budget? Ik neem aan dat je niet voor €3000 een pc mag uitzoeken....of wel? :)

10. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    hoe doe je dat, want ik heb nu witte drives en wil deze week een zwarte pc kopen...

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Euhm...volgens mij meot je dan bij Killaz of Brabus Freak zijn, arjan84 zal er ook wel eht e.e.a. vanaf weten. Ik niet, ik weet alleen dat het kan.

Maar probeer gerust google eens ! ;)

12. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet meer "klikken" met mijn scroll wheel, wat moet ik dan doen? is dat te repareren?

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Om welke muis gaat het?

Kijk anders even bij het configuratiescherm ergens voor de instellingen van muizen. Het hoeft natuurlijk geen softwarefout te zijn, het scroll wieltje kan net zo goed verrot zijn.

@Ghost Leader,

Neem hier eens een kijkje:klik
    Het is volgens mij maar één van de velen andere manieren, maar ik zou idd even verder op google zoeken :).

Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  14. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Mn budget is 1500 euro exclusief monitor en ik wil er mee gaan gamen en foto's/films bewerken.

15. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  16. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Informatique te Bergschenhoek

Of die XFX tvkaart iets is weet ik niet, ik heb hem er alleen maar ter indicatie bijgedaan. Ik weet niet of je zaken zoals toetsenbord en muis ook nodig hebt? Je zou er eventueel een dikkere videokaart in kunnen doen (X850 XT PL bijv), of een nog snellere processor (3800+ bijv). Of misschien een tweede hardeschijf erbij. Je kan een erg gaaf systeem maken voor €1.500,- in ieder geval :cool:

@mr. E,

Dus je hebt de software al eens opnieuw geinstalleerd? De muis vervangen kan heel simpel, je sluit gewoon een andere muis aan :cool:. Als die ook draadloos is, moet je even kijken of het kanaal waarop ie uitzendt/ontvangt verschillend is dan dat van je toetsenbord. Meestal kan je dat via de software doen, of via een knopje op het basisstation.

17. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    en gewoon in t config scherm zeggen welke muis ik wil?

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Deze pc zal je wel even mee vooruit kunnen :)

http://img38.echo.cx/my.php?image=pc5gi.jpg

Alles bij cool-prices.nl, doe er maar mee wat je wilt, maar hier kan je wel goed mee gamen/video-beeldbewerken :9

/edit: deze is wat completer dan die van Arjan :+

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ja, maar er zit geen tv kaart in, en een cd speler??? ga dan gelijk voor een dvd speler die maar 7 euro meer kost!!

20. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    :+

Heb hem even aangepast:

Nog meer "bang" voor je euro`s :cool:

Edit//

Dit moederbord is een paar tientjes duurder dan die vorige, maar deze beschikt over een 24bit 7.1 kanaals geluidskaart van Creative, o.a. met Dolby Digital EX decoder... voor de liefhebber 8) Als dat niet gewenst is, steek je weer een paar tientjes in je zak, want dan zou ik voor diegene gaan uit m`n vorige post.

Edit 2//

@mr. E,

Als het goed is moet Windows (XP wel) zelf de muis herkennen wanneer je deze aansluit, en vervolgens de juiste drivers installeren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina