1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 18 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    heej, kan iemand nog antwoord op mijn vraag geven?
    want snap et ammel niej:p

en is Z-5500 egt een goei setje of valt da wel mee?

2. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    maar mijn toetsenbord is wel connected maar moet gewoon de W opnieuw(of welke toets dan ook) induwen...mijn toetsenbord is dan wel nog steeds connected.

oja,..er zat aande kabel van mun muis een adaptertje met de zelfde uitgang als de kabel van mun toetsenbord( kabel vanaf de ontvanger). maar dat het ik eraf gehaald zodat ik USB heb en mijn toetsenbord gewoon dat "oude". Is dit nou beter of op de muis zo'n usb vervormer?

Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Alle PCI-E sloten hebben andere max. snelheden. Als je een PCI-E 16x videokaart koopt, dan moet je die vanzelfsprekend in het PCI-E 16x slot steken. Alle PCI-E videokaarten zijn geschikt voor PCI-E 16x.

Hoe duur zijn die twee 6600 GT`s? Misschien wel goedkoper om de 6800 GT te kopen? Is de voeding inbegrepen bij de behuizing en heb je er misschien specs van? Verder zou ik er voor zorgen dat je minimaal 1 casefan hebt, die de warme lucht uit de behuizing afvoerd. Verder zou ik wel 2x 512MB nemen i.p.v. 1x. 1024MB is bijna een must voor een hoop games tegenwoordig. Verder ziet het er goed uit ;).

4. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap geen klote van je verhaal, maar beweer je dat jouw Socket A moederbord PCI-Express sloten heeft? Lijkt me vrij sterk, ik denk dat je in de war bent met AGP.

5. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat (A) is het commando in MSN voor een O-)

6. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    een vriend van me wild nieuw geheugen kopen, nu heeft ie 1x512, maar wat vragen de meeste nieuwe games nu, want kan ie beter voor 2x512 gaan of 2x1024? Ja natuurlijk 2x1024 maar is het dan ook wel het geld waard, want hij en ik weten niet waneer games dat gaan vragen van een pc????

@arjan,

miss ook een idee ipv een 6800gt of 6600gt 128mb, een 6600gt met 256 te kopen, volgens mij is ie ook in PCI

7. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    de meesten werken nu nog goed op 512, een goede pc heeft 2x512, en meer is er nu echt nog niet nodig

8. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Bf2 vraagt al 1024mb, dus miss over een jaar alweer een met 2048, of gaat dat niet zo snel???

9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Sommige games draaien nog wel aardig op 512MB, mits de rest van het systeem snel genoeg is. Maar 1024MB wordt onderhand wel een vereiste voor soepele gameplay (als de rest ook snel zat is). Ik zou er dan 1x 512MB bijkopen, zodat ie op 1024MB komt.

De 256MB 6600 GT is er inderdaad ook in PCI-E, maar dat voegt bij deze kaart niet zoveel extra toe. Het kost je extra geld, voor amper vooruitgang.

10. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar op mijn moederbord zit nu ook Pci want me videokaart van deze fx5700 die er nu inzit is ook pci, maar dan zal ik wel ff moeten kijken welke pci het is;)

11. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Het is maar 1 6600 GT, meer laat mijn Budget niet toe.

Tower:
    Type Midi-Tower
    Kleur rood / Zilver
    Drive Bays intern 5x 3.5"
    4 x5.25"
    Expansions slots 7
    Incl. 2x 8cm Koeler (1x achter, 1x doorzichtig aan de zijpaneel)
    1x 12cm koeler aan de voorzijde
    Form Factor ATX moederbord
    >Afmetingen (bxhxd) 200x414x490 mm
    Incl. lichtgevende elementen aan de voorkant, doorzichtig zijpaneel
    incl. rode neonlamp, incl. dual-inverter
    2x IDE Round kabel

12. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens ik heb een 6800 ultra van gainward gekocht...

maar nu haal ik in 3dmark 03 maar 10750 punten

terwijl dat met mijn 6800 le al 11500 was ofzo

Systeem:

AMD 64 3200+
    1 gig ram
    geforce ultra

13. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    ok, thx. maar dan moet ik een nieuw moederbord kope want ik denk niet dat mijn moederbord dat ondersteund(moet zowieso al want ik heb nu AGP en pentium en wil Pci en amd64) Ik weet niet wat voor een soort 512mb ik nu heb, merk???? want ik neem aan dat de ene 512mb anders is dan een andere 512mb, bijv snelheid. Dus hoe kan ik zien welke 512mb ik heb want ik zie het ook niet zo snel op mijn kaart zelf staan.

Bedankt!, want nu bespaar ik ook wat geld,nu hoef ik niet 2x 1024te kopen. waneer zou een game dat gaan vragen???

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je kunt met "everest" kijken wat er op dit moment in je pc zit.
    http://www.snapfiles.com/get/everest.html (de officiele site is even down volgens mij)

Geen idee wanneer games dat zullen vragen. Je kan echter altijd 512 erbij kopen, mocht dat een keer nodig zijn in de toekomst :)

15. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    is het ook mogelijk om 1x 512, en 1x 1024 te nemen?

16. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    mijn moederbord heeft 1x agp, 5xpci, 3 Dimm, audio, video. Ik ga toch begin volgend jaar het meeste vervangen, maar kan mijn moederbord 2x 512, dus dat ze dan ook samenwerken? en kan elke geheugenkaart met dezelfde geheugenkaart samenwerken of zijn er speciale voor?

edit: ik zie hier ook overclock staan, dat is toch dat je je processor opvoerd he? hoe doe je dat en tot hoever kan je gaan? nu heb ik een P4 2.4 ghz met bijbehorende koeler...

ALvast Bedankt!!!

Laatst bewerkt: 10 jun 2005
  17. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een A8N-SLI mobo hebt kun je daar dan al gelijk een UTP kabel op aan sluiten, of moet je daar een aparte netwerkkaart voor hebben?

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    @ mr. E: Jep, beste is om van hetzelfde merk te nemen.

@ Ghost Leader: Welk mobo heb je? dan weet je ook of het dual channel ondersteund. Rest: zie antwoord op Mr. E.

@ xplayer: Er zit een netwerkaansluiting op het mobo :)

19. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    en een kut geluidskaart :confused:

20. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Dan kan je beter het SLi mobo van MSI nemen, daar zit tenminste een Creative (Audigy2 like) geluidskaart op *).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina