Ik zou dan inderdaad het reepje van 256MB PC2700 eruit halen, en er dan 2 reepjes van 512MB PC3200 in stoppen. Je moederbord ondersteund PC3200 geheugen zag ik op de site van Asus. CL3 is prima hoor! Het verschil is vaak niet zo heel erg groot.
Wat ik ook op de site van Asus zag was dat je moederbord maximaal een XP 3000+ ondersteund. Alleen is dat de 333MHz fsb uitvoering, en niet de 400MHz fsb uitvoering.
Zou je uit Everest misschien wat info over je processor kunnen halen? Er zijn namelijk twee versies gemaakt van de 2600+. Eentje met een snelheid van 2083MHz, en eentje met een snelheid van +- 1900MHz.
Er is namelijk een website die allemaal processoren heeft vergeleken met als videokaart een 6800 GT. Dan kan je heel goed zien of je er wat mee op zou schieten. Het zou zonde zijn van je geld als je er amper op vooruit zo gaan! Ik heb maar eens een 2600+ en een 3000+ gekozen, maar het verschil is dermate klein, dat ik me afvraag of het uberhaupt de moeite waard is!
2600+ vs 3000+
Aai, goed nieuws en slecht dus
Probeer in dxdiag eens direct3d acceleratie uit te schakelen, en vervolgens weer in te schakelen...
Ik heb ergens eens gelezen dat het kan helpen.
Klik om te vergroten...