1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 18 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kzet AA altijd uit terwijl mijn kaart het wel aan kan. Alleen op screenshots kan je het zien, maar tijdens het spelen stoor ik mij er totaal niet aan.
     
  2. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 ik ben al 6 dagen een volwassene dus snotaap vind ik een ongepast woord :+
     
  3. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe heet die PC op de 1e pic. bij beginpost???

    trendy PC'tje!!!!
     
  4. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    De FX5200 is er ook in PCI hoor. Deze bijvoorbeld.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Das een alienware pc, extreem dure pc's, maar ook extreem goed :D

    zoek maar eens op google
     
  6. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie een goede pc voor onder de 350 euro ik hoef er geen goede videokaart op als ik een beetje kan internetten,msn-en,muziek en dvd's kan afspelen en branden vind ik het al goed. monitor koop ik later wel en kan ik mijn kast ook op mijn tv aansluiten
     
  7. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    de j bij de makro kwam wel een leuke voor ongeveer dat budget
    moet je misschien ff chekke

    maar kan iemand deze vraag nog ff beantwoorden
    welke van deze is het beste?
    ATI 9550SE/TD 128MB GF FX5200 AGP
    V9520-Magic 128 MB GF FX5200 AGP
    ATI 9550SE/TD 128MB AGP

    m.v.d
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Extreem goed valt ook wel mee. Je kunt die PC's ook krijgen voor de helft van het geld, vooral het design is zo verschrikkelijk duur.

    www.alienware.com is btw hun site ;)
     
  9. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Even slecht allemaal ongeveer...

    Leuke aanbieding bij de Alternate momenteel: een GeForce 6800LE (Aopen) voor €119. Stock sneller dan de 9800 Pro, en als je een pipelinetje hier en een vertex-shader daar open zet zit je al gauw aan 6600GT speeds. Als je mazzel hebt kan je er zelfs dik overheen gaan, maar dan moet je wel een erg goede koeling en veel geluk hebben dat je kaartje zo ver gaat :+.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  10. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    dat vraag ik niet
     
  11. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Even goed allemaal dan :confused: ? Serieus, het zijn allemaal brakke kaarten (GeForce FX5200, ATI 9550, vergelijkbaar), die totaal niet geschikt zijn voor hedendaagse games :{. Daar is de prijs dan ook naar, maar goed :+.

    Als je een beetje fatsoenlijke videokaart wil kom je op minstens een Radeon 9600XT uit, die zo'n 100 euro kost. Voor iets meer heb je dan al een veel fatsoenlijkere (9800 Pro of 6800LE), die beiden stock al 50% beter presteren.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij zegt toch dat ze allemaal ongeveer even slecht zijn? Wat wil je nog meer weten? :{
     
  13. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    laat maar ik ga wel verder zoeke want hier kan ik geen gewone vraag stellen
     
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt toch antwoord gekregen of niet? Ze zijn allemaal even/goed slecht. :{

    Wat wil je nog meer weten dan? :{
     
  15. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ze zulle nie allemaal even goed of slecht zijn
    er zal best wel wat verschil in zitten
    welke is het beste voor games?
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is geen persoonlijk verwijt of zo, maar de laatste pagina`s van dit topic bestaat grotendeels uit vragen zoals: welke van deze is beter, welke is beter in games... ect...

    In de startpost staat een hele waslijst met websites waar je reviews van o.a. videokaarten kan vinden. Ze testen de kaarten in benchmarks, en in games.

    Dit topic is natuurlijk geschikt voor dit soort vragen, maar men zou zelf ook wel eens wat op kunnen zoeken, hetzij via Google of via de sites uit de startpost.
     
  17. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    jah maar als je zo begint is deze hele thread niet meer nodig
    en de naam van de thread is:
    Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 3]
    en ik wil een nieuwe videokaart
    want ik wil battlefield 2 spelen
    en die videokaarten kunnen battlefield 2 spelen en behoren tot mijn budget
    dus tjah dan wil ik van die 3 tog de beste hebben
     
  18. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat je battlefield 2 met zo'n kaart kan spelen hoor , zonder schokken ofzo. Koop anders een geforce 6200 die is ook goedkoop en daar draait battlefield nog vlotjes op, heb hem zelf ook voorlopig (tot ik men 6800ultra heb :p)
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zal ik eerlijk zijn? Voor de games van tegenwoordig zijn ze allemaal ruk.

    ATI 9550SE/TD 128MB GF FX5200 AGP
    V9520-Magic 128 MB GF FX5200 AGP
    ATI 9550SE/TD 128MB AGP

    Deze kaarten zijn veel te langzaam voor de huidige games. Maar wat wil je nou? Moeten we zeggen dat het alledrie topkaarten zijn voor games, terwijl dat niet zo is? En jij koopt dan een van de bovenstaande kaarten, en speelt een spel en loopt voor geen meter zelfs niet op low. En vervolgens krijgen de mensen hier dan de schuld dat ze je een slechte kaart hebben aangeraden.
    Wees nou gewoon slim, en laat deze kaarten liggen. Je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Ga minimaal voor een 9600 XT / 9800 Pro kijken, daar kan je (zeker op de 9800 pro) de games van tegenwoordig nog op draaien. Nog beter zou een 6600GT zijn.
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zeg ook niet dat je dit soort vragen hier niet meer mag stellen, in tegendeel. Maar ik ben van mening dat mensen zelf ook wel eens wat research mogen verrichten, net zo leerzaam. Het is toch een kleine moeite om radeon 9550 review of fx 5200 review in te typen op google? Of ben je dat niet met me eens? Kom je er dan niet uit, of snap je iets niet, of kan je nog geen keuze maken, of kan je niks vinden... dan kan je toch makkelijk de vraag hier stellen? Het komt nu een beetje over van: ik wil een videokaart, ik ga zelf niks opzoeken of uitzoeken, doen jullie dat maar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina