1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 18 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm vaag...

Je kan de tv-kaart er idd even uithalen ja. Je zou kunnen kijken of je van iemand een zware voeding kan lenen om die te proberen. De standaard waarden zien er goed uit in ieder geval. Je kan met Speedfan een log bijhouden van deze waarden. Dus ook tijdens hevige belasting van het systeem.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hun zeggen dit:

dus ja als je een zwaar spel speelt schroeft hij je cpu snelheid omhoog, zal niet echt de moeite zijn maar goed

Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    De 6800GT deed zonder problemen wat hij moest doen.
    3DMark05 deed hij ook zonder problemen.

Nu ben ik weer WoW aan het doen, op die 6800GT dus. CPU gebruik zit wel constant rond de 65%, wat ik erg hoog vind. Niet dat de PC er traag van wordt ofzo, maar mij lijkt 65% erg hoog. Kan ook omdat ik vergelijk met een 4000+ wat ik eerst dus had :/...

Anyways, Ik post eventuele problemen wel weer. Bedankt voor alle hulp.

PS. Waarom ben je altijd invisible-aangemeld Arjan? :cool:

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Das ook vreemd dan? Maar wel goed nieuws denk ik. Dan zou je het bij je eigen videokaart moeten zoeken?

Ben ik invisible aangemeld dan? Hoe en waar kan je dat veranderen? :cool:

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Heb weer teruggewisseld naar de 6600GT, maar moet toch eens serieus moeten nadenken over een 2e 6600GT hoor. BF2 draait een heel stuk lekkerder op een 6800GT :eek: (wel te verwachten overigens ;)). Nog geen problemen gehad op dit moment.

En je bent altijd invisible aangemeld. Kon ik zien toen ik nog mod was, anders had ik dat ook niet geweten hoor ;).
    Veranderen: (ik heb het in het engels, vertalen kun je zelf :9)
    User CP->Edit Options->Use invisible mode. Uitvinken :)
    Toen was Arjan weer zichtbaar :cool:. Dacht al dat je het deed om niet gestalked te worden, hehe

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Weet iemand of deze vga-cooler op een ATI-radeon 9600-XT past?

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk het wel. Maar ik zou voor een Zalman koeler gaan.

Hoezo koop je een nieuwe VGA koeler? Want als je er eentje koopt omdat je vindt dat je videokaart te heet wordt zou ik deze helemaal niet kopen.

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Huidige vga-cooler is het aan het begeven. Qua hitte valt het mee, maar herrie dat zo nu en dan geproduceerd wordt is niet om aan te horen.
    een zalman vga cooler

9. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    misschien niet helemaal op de goede plaats, maar ik weet zeker dat ik hier wel antwoord krijg:

ik heb een vraagje over draadloos internet/netwerk.

momenteel heb ik op deze computer internet (isdn 3.2 mbit) via een usb modem (speedtouch). Mijn vader heeft net een laptop gekocht en wil deze ook graag op internet aansluiten en hij wil dit draadloos. Deze laptop heeft ie meestal een verdieping lager en helemaal aan de andere kant van het huis staan. Hoe moet ik ervoor zorgen dat de laptop draadloos internet krijgt?

via een router en dan draadloos naar pc en draadloos naar een laptop (kan dit met een usb-modem? en verlies ik dan geen snelheid als ik op internet game?)
    of
    usb-modem op computer en dan met een draadloos netwerkkaartje naar de laptop.
    of zijn er nog andere opties?

wat misschien wel in deze thread past:
    welke router of netwerkkaartje zou ik moeten nemen indien nodig?

bij voorbaat dank :)

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    USB modem, ai. Het makkelijkste is een wLAN kaartje eirn proppen, maar dan moet jouw PC wel aan staan.

Het beste is dan om een wLAN router/modem. Weet niet precies hoeveel dit kost, moet je even kijken. Zorg wel je minimaal een maximale dataoverdrachtsnelheid hebt van 54 Mbps.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

We gaan hem nu binnenkort ECHT kopen :+ , nu was ik ff op Alternate aan het kijken of ze deze onderdelen nog verkochten. Nu zag ik dat ze die behuizing niet meer verkopen(of ik moet scheel kijken) is bijvoorbeeld de Arctic Silentium T2 een goed alternatief? Ook kan ik die Kingston Dimm 512 MB's niet vinden voor die prijs, en ik zie dat een 3000+ 1.8 Venice goedkoper is dan die Winchester. Ik dacht hier gelezen te hebben dat de Venice beter was? Die grafische kaart is niet belangrijk, maar wat voor game zou ik hiermee nog kunnen draaien op crappy resolutie? Niet dat ik het ga doen, maar vind ik wel leuk om te weten :)

12. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie bij alternate geen enkele AMD Athlon 64 3000+ (1,8 Ghz) voor 149,- :{

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, maar wel een Venice voor 129 en een Winchester voor 145. Ze hebben de prijs van de Winchester dus volgens mij met 4 euro naar beneden gekrikt ;)

14. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie t mobo ook niet.. :{

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

venice is zuiniger en geeft minder warmte af dan de winchester, dus voor jou doeleinden is ie idd beter, en die videokaart.......wil je dat echt weten :+?

17. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ik zette net mun pc aan en mijn voeding begon meteen hard te blazen en doet dat nu nog steeds...ik heb de voeding met de coolermaster centurion 5 kast gekregen, het is een coolermaster 380watt voeding en het is 35 a 40 graden in mun computer zoals altijd...weet iemand hoe dit komt????

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je hebt een voeding die een pokke lawaai maakt. Ik had eerst dezelfde. Toen maar omgeruild voor een Tagan 380W, die heerlijk stil is. :)

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je dit al gezien?

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja, maar die heeft maar 80 GB wat mij te weinig is, maar 1x 512 MB geheugen en een wel HEEL erg lelijke behuizing.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina