1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 18 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lelijk? Valt wel mee toch. 512 mb erbij en een grotere harde schijf erin zal niet zo heul veul kosten.

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En hij loopt op 1,35V (waardoor die dus idd zuiniger is), en is daardoor beter over te clocken. *)

3. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk een nieuwe computer nodig, mijn huidige computer is nu nl. al bijna 5 jaar oud (een pentium 3, 700 mhz of zo;redelijk traag en ook maar 64 mb aan geheugen).

Ik zoek nu een computer Niet voor games , maar eerder om muziek te downloaden, DVD's te branden(dual layer) en met widows media centre zodat ik alles straks uit mijn xbox 360 kan halen.

Ook vind ik het belangrijk dat die een grote HDD heeft en een mooie behuizing. Ben nl. van plan naast die 360 ook een LCD HDTV te kopen en dan wil ik dat scherm voor beide doeleinden gebruiken. Dus dacht ik eraan om een barebone te kopen. Ik weet helaas heel erg weinig hoe ikk het beste een computer kan samenstellen, waar en voor het beste bedrag.

Het bag natuurlijk een gewone kast zijn, maar ik wil liever niet veel meer dan 500 eruo eraan uitgeven. Wie kan me helpen?

4. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    nog even over dat overklocken
    ik heb nou die kaart van alternate voor 120 euro gekocht
    maar kan iemand mij een link geven ofzo met welk programmatje dat moet
    zodat als ik hem heb dat ik gelijk battlefield 2 op high kan spelen :p

en offtopic: weet iemand hoe dat werkt met die vooruitbetaling van alternate.
    kheb nou 1 mailtje gehad en die was ter informatie
    en dan zou ik nog een mailtje krijgen met de vooruitbetaling info
    maar die heb ik nog niet binne

m.v.d

5. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn coolermaster ventilatoren of fans hoe je het wilt :) goed en stil???

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat schat je dan wat ik dan kwijt ben? En ik denk dat dit geen dual layer dvd writer is toch? Wat kost het als ik er zo een in wil laten zetten ipv die in het pakket zit?

7. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    verschil tussen venice en winchester ga je niet echt merken, zou dus voor de goedkoopste gaan, namelijk de venice. Vergeet alleen niet dat de processor die jij hebt gekozen een bulk versie is. Dwz zonder koeler en weinig garantie. dus of je moet er een koeler bij kopen of de boxed versie kiezen en gelijk 3 jaar garantie hebben:)

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of Alternate extra kosten rekent ofzo als je iets laat wijzigen, maar als je gewoon uitgaat van de (meer)prijzen van Alternate zelf, dan kost 512 mb erbij €45,- en een grotere harde schijf €20 ofzo.

9. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet Rivatuner :). Hier staat hoe je het precies moet doen, en voor hulp kan je me eventueel wel toevoegen bij MSN :). Houd er wel rekening mee dat je pech kan hebben dat je niks kan unlocken, maar dan nog kan je meestal wel de vertex shaders openzetten, wat zo'n 20% prestatiewinst oplevert. Ook kan je de optimale klokfrequenties laten detecteren waardoor je de kaart dus op een hogere kloksnelheid laat draaien. Ik denk dat je op 1024x768 BF2 met gemak op High kunt draaien (mits je 1GB geheugen hebt, BF2 is één van de eerste spellen waarbij 1GB geheugen totaal geen overbodige luxe is). Als je dat niet hebt zul je de textures in ieder geval niet op high kunnen zetten.

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ok bedankt

edit:/ jah ik heb gelukkig bij de aankoop van m'n computers 2x512 er in late zetten in plaats van 2x256

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    OK, bedankt voor de info. Zit er bij zo'n pakket als dat ze aanbieden voor die 500 euro gewoon en niet bulk versie? of juist wel? Miwsschien dan toch wel interresant dat pakket. Uiteraard met wat aanpassingen.

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    De vraag is: wat moet je met dual layer? Die schrijfjes zijn tering duur, en dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven.

Mijn brander ondersteunt het nu ook, en ik heb nog maar 1x een DL schrijfje beschreven om het te testen. :{

13. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    met een oog op de toekomst is dual layer gewoon handig
    die schijfjes worre vanzelf wel goedkoper

14. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
  15. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stiller dan Zalman krijg je ze meestal niet :+ . Die is goed stil ja.

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dual layer is ook met het oog op de toekomst niet handig. De schijfjes zullen niet veel goedkoper worden, en tegen de tijd dat ze goedkoper zijn heb je al weer blu-ray en hd-dvd! Dual layer is eigenlijk gewoon een beetje geflopt!

17. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    ok hij is goed stil...pssst 8)
    en is hij ook goed in voeden 8) , stabiel etc...

edit: ik heb net ff gekeken naar de specs van de voeding maar ik word niet veel wijzer...bij mijn nieuw moederbord word een 5volt conector gevraagd voor het onboard geluid, zit die er al aan de voeding?

Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    hmhm prima voeding, die aansluitingen zijn ongeveer stnd. Alleen je hebt nog wel 23pins aansluiting vs 20pins gloof ik

19. ik heb vandaag een ATI 9600 XT gekocht van Club 3D (141 € 8) ) kan ik deze kaart nog overclocken.. (en is het een goede aankoop?)

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Overclocken kan. Slechte aankoop, sorry. Veel te duur. :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina