1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 18 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Graag gedaan, je zou ook nog eens bij Dell kunnen kijken. Daar hebben ze ook vaak wel interessante acties :cool:
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb bij Dell gekeken, maar wil ik een laptop hebben die gelijkwaardig is aan die Acer, dan word ie veel te duur.

    Is die DVD brander in die Acer een dual-layer brander?

    Alvast bedankt!
     
  3. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Even offtopic: Ik zag laatst een dell reclame. Er stond:

    599 euro, en dan ergens heel klein onderaan: excl. 89 euro verzendkosten. Best wel achterlijk duur dus.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja je moet het eens treffen bij Dell, zonder acties e.d. zijn ze te duur, vergeleken met die Acer.

    Nee er zit geen dual layer brander in. Deze zijn los wel te koop, maar erg duur voor een notebook. Nec heeft er een van zo`n 110,- euro, de ND 6500. Beetje prijzig.


    Voor 40 á 50 euro wordt dat erg moeilijk denk ik. Een X300 SE is niet echt een videokaart om games zoals Battlefield 2 normaal te draaien.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2005
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is idd een beetje prijzig, zeker als je er voor je gewone pc er eentje hebt voor rond de 70 euro. Dus het word de Acer.
    Bedankt voor je hulp.
     
  6. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had de nec 6500 voor 65 euro
    maar bij dell veranderen elke week de acties
    het mooiste is als je gratis verzendkosten en dubbel werkgeheugen hebt
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Aha, bedankt weer voor de info. Misschien dan toch maar dat extra geld in een niet bulk versie van de Venice steken. Is er ook niet nog een goedkopere behuizing die goed genoeg is voor deze setup? Hoe zie ik precies dat hij een onboard videokaart heeft? Heeft de GygaBite K8NMF-9 dat bijvoorbeeld?
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil heel graag een barbone kopen, maar ik heb helaas maar heel winig verstand van computers samenstellen. Nu zoek ik een computer om mee te internetten, vol te stoppen met muziek en films (eventueel met externe HDD) maar nuz zeker niet om mee te gamen(daarvoor komt de 360 voor mij goed uit)

    Nu wilde ik deze Aopen kopen:http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=SBPB03&
    Is dat een goede keus of zou ik met die wensen beter voor een ander kunnen gaan.

    Owja en wat houd dat FSB, betekend iets van front side bus in of zo. Ik wilde namelijk misscien deze processor erin zetten:
    http://www.inkoopacties.net/ia/pq1v3v33/1/d8s7nq25

    Kan ik die processor hier dan inzetten, wil eigenlijk iig een barbone die zo 1 processor eron kan hebben, deze is nl. imo best goedkoop.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3

    Je zou wel een goedkopere behuizing kunnen vinden, maar dan zit er vaak geen voeding bij. Soms ook wel, maar dat is echt van een zielige kwaliteit. Grote kans dat je pc niet stabiel gaat draaien, als ie al aan gaat :D.
    Het zal nog duurder uitvallen denk ik, als je een goedkope behuizing koopt, met een losse kwaliteits voeding.

    De Gigabite K8NMF-9 heeft geen onboard videokaart. Je kan het bij Alternate zien, wanneer je van een moederbord op de "uitgebreide specificaties" klikt. Dan staat het tussen onboard geluidskaart en onboard LAN.

    Edit//

    Ik heb nog eens bij Alternate op de site gekeken, maar ze hebben daar volgens mj geen socket 939 moederbord met onboard videokaart. Bij andere sockets staan ze er wel tussen. Je zou even kunnen bellen of mailen met ze om het voor de zekerheid na te vragen? Misschien leveren zij ze wel, maar staan ze niet op de site.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2005
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De FSB is de verbinding tussen de processor en de northbride (communicatie centrum van het moederbord). Die processor past op het moederbord van de barebone.

    Wat is je budget ongeveer als ik vragen mag?
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Damn, die moet ik hebben ipv een Aopen kutvoeding :eek:


    Om toch even te zeuren over mijn pc. Hij heeft het helemaal opgegeven. Kreeg gisteren met WoW en BF2 artifacts. Ik vrees dus dat de videokaart toch een tikje heeft gehad. Heb hem net weggebracht en een vervangende pc gekregen! _O_
    Heb er een kwartier voor moeten zeuren, maar uiteindelijk toch een bijna vergelijkbare pc mee naar huis gekregen :)

    AMD64 3200+ socket 754
    MSI K8T nogwat
    2x 512 ram, geen DC...kan dit mobo blijkbaar niet
    En een 6600GT AGP.
    HD heb ik gewoon mee kunnen nemen, dus alles werkt zoals het hoort. Het snelheidsverschil is miniem, en zo hoort het! :D

    Lang leve de Vobis :cool:


    En een late edit: Hdd is dus ook kapot. Ik hoor de "arm" af en toe in een keer uitslaan met een behoorlijke "tak". De pc reageert dan 3 seconden oid niet. Daardoor ook een BSOD gekregen denk ik... Vraag me toch af wat mijn pc tegen me heeft! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2005
  13. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , ik wil ongeveer 500/600 euro gaan uitgeven. welke barbone is dan het meest geschikt
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nou dat is een aardig budget, zou je toch wel iets mooi voor kunnen halen. Jou eisen vragen gewoon om een mac mini ^^

    http://www.apple.com/nl/macmini/ vanaf €499
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2005
  15. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    OK ik wi lmijn comp een beetje upgraden om nog een beetje nieuwe games te kunnen spelen: ik heb een pentium 4 1.6Ghz , 512 geheugen en geforce fx5500 (ik heb niet veel verstand van pc's maar dit heb je toch een beetje nodig voor games?) Nou is mij vraag welke kan ik het beste upgraden behalve alles?
     
  16. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ehhhmm.. ik denk je processor
     
  17. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dacht ik ok maar van andere hoorde ik dat het geheugen echt het belangrijkste is. Ik heb nu battlefield 2 en die doet het op de laagste stand wat moet ik upgraden om hem bijvoorbeeld op de middelste stand te laten spelen.
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat zal toch eigenlijk alles wel zijn.

    Je CPU is toch wel de bottleneck op het moment denk ik...
     
  19. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ja he? kan ik die upgraden of moet je dan een hele nieuwe hebben?
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Wat voor een moederbord heb je?

    Dit kun je vinden met Everest :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina