1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 18 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, de fan die het meeste herrie maakt. Kijk ook of het niet je voeding is die lawaaierig is.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    volgens mij is de chip fan van mijn moederbord degene die het meeste lawaai maakt.. maar is deze ook te vervangen voor een passief koelertje?
     
  3. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    bestaan er laptops met een 6600gt in ofzo? ik wil namelijk een laptop waar ik ook mee kan gamen :) zou ik zo een kunnen kopen voor rond de 1200/1300 euro?
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    nee.. dat gaat je niet lukken denk ik. ik had pas een blad gelezen waarin ze gaming laptops gingen reviewen, en de goedkoopste lag rond de 1500 euro.
     
  5. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf een PC aan het bouwen en heb een Asus A8N SLI Deluxe moederbord gekocht. Daarin wil ik een 3500+ AMD processor bij kopen, maar ik twijfel over de videokaart. Ik zit te denken aan 2x Nvidia 6600GT 128mb SLI. Is dat een goede keuze? Of raadt iemand mij wat anders aan? Een ATI X800XL 256mb?

    Ik vind dat SLI op zich wel een interessante optie. Want dan kan ik eerst 1 kaart kopen en later er nog eentje bijzetten.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  6. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat zou ik kunnen kopen om de huidige games (BF2 oid) een beetje goed of normaal te kunnen spelen? 6600 GT vind ik gewoon te duur, 109 euro voor als ik af en toe game op me pc. Heb nu een GF4 440 MX (pure bagger).
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    je zou kunnen kijken voor een ati radeon 9600 oid.. maar als je 109 euro al te duur vind, dan geef ik je weinig kans!
     
  8. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf een PC aan het bouwen en heb een Asus A8N SLI Deluxe moederbord gekocht. Daarin wil ik een 3500+ AMD processor bij kopen, maar ik twijfel over de videokaart. Ik zit te denken aan 2x Nvidia 6600GT 128mb SLI. Is dat een goede keuze? Of raadt iemand mij wat anders aan? Een ATI X800XL 256mb?

    Ik vind dat SLI op zich wel een interessante optie. Want dan kan ik eerst 1 kaart kopen en later er nog eentje bijzetten.
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de ati x800XL beter dan 2 keer een 6600 GT! Maar goed, dan heb je eigenlijk neit veel aan je A8N SLI, dus als je echt dat moederbord neemt, dan kan je net zo goed bijvoorbeeld een 6800GT nemen, en er later 1 bij kopen

    Maar waarom post je dit 2 keer binnen 1 uur van elkaar?
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  10. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de 6800GT nog wel erg duur. Ik kijk even hoe ik uit kom met de financiering. Het moederbord heb ik namelijk al.

    Ik postte dit 2x omdat mijn vorige post aan het eind van de vorige pagine stond en ik dacht dat hij over het hoofd was gezien door jou, omdat je alleen reageerde op de eerste post op deze pagina, vandaar.

    Bedankt voor je antwoord iig...:D
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Beetje nutteloos om twee keer hetzelfde te posten he...

    De mensen zien je post echt wel hoor.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  12. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze post van jou heeft ook niet echt veel zin, ik begrijp het wel na 1 reactie.

    (Mijn post is ook nutteloos, on-topic weer allemaal :D)
     
  13. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens op alternate.nl, daar staat een 6800gt voor slechts 179euro op de hoofdpagina, aanbod is wel tijdelijk en het is een agp versie he
     
  14. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een PCI-E moederbord, dus het houdt al op. Bedankt iig voor je tip.

    Het wordt 2x 6600GT 128mb of 1x 6800GT 256mb......twijfel nog....
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    na een beetje zoeken ben ik er inderdaad achtergekomen dat de 6800GT een stuk duurder is dan de x800xl.. ik dacht dat de prijzen bijna hetzelfde waren.
    maar goed.. ik heb op anantech een artikel gevonden waarin ze de prestaties van een aantal videokaarten in battlefield 2 testen. daar kun je goed zien dat de x800xl neit onderdoet voor de 6800GT.

    hier kun je het artikel vinden: http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2466&p=3
     
  16. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ati Radeon 9800 Pro, kost iets van €125,-. Linkje Voor een mindere kaart zou ik echt niet gaan, deze zouden nu al te veel moeite met BF2 hebben.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  17. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    dit gaat niet echt over een nieuwe computer maar het heeft er wel een klein beetje mee te maken:
    Ik wil dus een zelfsamengesteld computer bij alternate bestellen. Als ik dan alles heb geselecteerd druk ik op ''configuratie bestellen''. Daarna kom ik bij een venster waar staat ''Door op de onderstaande link te drukken kunt u de gekozen pc in de winkelwagen plaatsen.'' Dat doe ik dus maar ik kom gewoon bij de hoofdpagina van alternate. Ik wordt dus helemaal niet door verwezen naar mijn winkelwagen. Er blijkt gewoon niks in mijn winkelwagen te zitten. Ik ben wel gewoon aangemeld bij de site. Hoe kan ik dit oplossen?
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  18. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het artikel. Het wordt misschien dan toch een ATI x800, jammer van de SLI, maar jah als hij beter is.
     
  19. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand meschien wat het verschil is tusssen Boxed en Tray bij Processoren
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    bij een boxed versie krijg je er een koeler bij. bij de tray versie is dit niet zo en zul je nog een aparte koeler moeten kopen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina