Bij de nforce chipsets voor AMD cpu`s hebben ze de northbridge en de southbridge in één chip geintregreerd. Er is niet echt een lijn, maar normaal zit de northbridge tussen de cpu en het agp-slot. En de southbridge naast de pci-sloten.
Er zit sowieso al niet zo veel verschil tussen een 3000+ en een 3200+. De lage temperaturen zijn idd erg prettig, met boxed koeler al. Laat staan dat je er een Zalman op zet, en de boel gaat oc`en .
Daar geef ik ook de voorkeur aan ja. Lijkt me niks om het over de post op te sturen voor reparatie. Ik heb geluk gehad dat alles werkte vorige keer, maar ik vind het niks. Dan maar een paar tientjes meer kwijt. Vicomputer en Dynabyte hebben wel een redelijk compleet assortiment volgens mij. Dynabyte heeft wel een internetwinkel, maar Vicomputer niet.
Ik weet niet wat de specs zijn van die Aopen voeding, maar volgens mij zijn de +12V lijnen niet zo sterk. Dat zou verklaren dat ie instabiel werd.
Nee dat moet je zeker niet doen . Dat zou zonde zijn...
Dan zou je idd voor raid 0 moeten kiezen ja.
Alleen worden de twee losse schijven, dan "samengevoegt" tot één. Dus één grote snelle schijf van 320GB .
Laatst bewerkt: 9 aug 2005