1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Let op, dit zijn de minimale systeemeisen, ik zou eerder even gaan kijken bij de aanbevolen systeemeisen. :)
     
  2. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat je antwoord krijgt: dit is geen Br33zaH-forum, ABN typen graag.

    Als je alleen je intern geheugen opvoert wordt hij inderdaad wat sneller, maar voor nieuwe spellen moet je sowieso een betere videokaart nemen, want die FX5700 kan je nou niet echt een toppertje noemen. De 2800+ is wel snel genoeg. Maar ik zou in totaal gaan voor 1024 MB intern geheugen en een goeie videokaart (6600GT), dan ben je stukken beter en voordeliger (op de lange termijn) uit.
     
  3. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Cygnum,,,, ten 1e,, het is tilburgs hoe ik praat...:),, ik bedoel dit niet voor te schelden of kut te doen maar zo praten wij hier;)...
    mar bedankt voor je antwoord;) , kzal voortaan normaal praten,,

    ennem,, dus dan kan ik 6600gt nemen, en 1024mbram erbij, kan dat op dit moederbord
    Asus A7N8X-X http://www.pczaak.nl/catalog/product_info.php?products_id=762
    ik heb nu 512mb ram, van mdt,, pc3200 ddr400,, kan ik die er gewoon in laten zitten of kan dat niet?
    bedankt alvast voor de antwoorden:)
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag: ik heb windows 1998, en ik wil een usb stick gebruiken ik doe hem erin en dan krijg je die iiritante wizard, nou zoekt hij een besturings programma maar die heb ik denk ik niet (want hij vind hem niet) kan ik die erges anderrs downloaden of kan ik het anders doen?
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Drivertje downloaden op de homepage van de fabrikant van de USB stick, lijkt me?
     
  6. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de 6600 GT een PCI-E slot nodig had. Dus kijk of dat op je moederbord zit. AMD 2800+ is denk ik gewoon socket A. Veder moet je kijken of ddr-400 op het moederbord past. Kan je makkelijk via de site van het moederbord/google zien. Soms is het goed om zelf even iets uit te zoeken.

    Ik heb zo bijvoorbeeld mijn hele pc in elkaar gezet terwijl ik nog nooit iets uit de pc had gehaald.
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    6600GT is er ook in een AGP versie. Die is maar ietsje trager dan de PCI-e variant :)


    met het programma Everest home kun je alle info zoeken die je nodig hebt :)
    www.lavalys.com, even kijken naar everest home edition.
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    @Jackson,

    Je hebt op dat moederbord ruimte voor drie reepjes geheugen. Dus je hebt er nu nog twee vrij. Dat gaat wel passen :cool:.

    Ook kan je probleemloos een 6600 GT AGP aansluiten op je moederbord.

    @TheProf82,

    De 6600 GT is voor zowel AGP als PCI-E te krijgen :).
     
  9. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, allemaal bedankt voor je antwoorden,, maar ik bedoel met CL 2.5 ofzow iets altijd of cl3,, ik weet nie wat de mijne is,, maar maakt dat niks uit, gwoon als ik 1gig ram erbij zet,, van pc3200 ddr400 kan niks kwaad...:)

    en hoeveel HD's kan ik aansluiten,, want ik wil eigenlijk nog 2 van 250gig aansluiten erop en ik denk dat ik nog die Creative Audigy 2 ZS erop aaan sluit enzow...:),, maar dat horen jullie nog,, please antwoord ff:


    //edit,, 6600GT is rond de 200 euro ,, kan ik dan niet beter een 6800GT voor die 20euro meer pakken?,, agp versie ofzow?.. hoor het wel..:)
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2005
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan geen kwaad met het geheugen hoor. Stel dat jouw geheugen nu CL 2.5 is, en het nieuwe geheugen CL 3. Dan gaat je oude geheugen ook op CL 3 werken. Maar dat gaat niet altijd goed. Het kan dus op zich geen kwaad, maar je hebt kans dat het niet vlekkenloos werkt. Dus beter koop je geheugen dat qua snelheid gelijk is aan het geheugen dat je nu al hebt. Op de eerste pagina van dit topic, staan in mijn openingspost, onderaan een aantal tooltjes waarmee je de specificaties van o.a. je geheugen op kan vragen. :cool:

    Wat de harde schijven betreft, je hebt twee IDE kanalen, waar je maximaal 4 apparaten op aan kan sluiten.

    Edit:

    Dan zou ik voor 20 euro meer zeker een 6800 GT AGP pakken.:cool:
     
  11. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord(en) arjan84

    is die veel beter een 6800GT,, of valt dat wel mee,, en kan ik dan met een

    AMD 2800+
    1532mb ram
    6800GT (A)
    Z-5500 Digital:p
    Audigy 2 ZS,, kan ik dan lekker CS source spele?
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    lekker? je kan daarmee perfect source spelen :cool:
     
  13. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0

    Yes,,, Eindelijk:p,, kan ik pro Sourcer worden haha:p

    bedankt voor je antwoord:)
     
  14. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Is De Z-5500 Digital in combinatie met Audigy 2 ZS een fijn setje ofniej?,, en goei geluid,, en kun je er met opnemen want ik wil met een maat nr's opnemen:p,, hoor het wel,, srry dak zoveel vraguh stel,, mar dan weet ik het allemaal ok wir he;)..

    bedankt alvast
     
  15. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    voor meer informatie over het setje kan je het eventueel hier vragen :)

    die kaart weet ik niet..
     
  16. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude.. sommige mensen boffen hier echt wel met hun pc's..
    kkrijg binnen aantal dagen een ati x600 pci.. wel 1 gig aan ram, en 160 gb.. is wel heel wat beter dan een geforce 2 die ik op dit moment heb lijkt me :p
    denken jullie dat ik met een x600 wel een jaartje mee kan? want als ik mn pc open ga maken dan is de garantie weg (dell.nl) dus moet ik een jaartje wachten voor ik kan upgraden :confused:
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb net mijn pc geformateerd en windows er opnieuw opgezet, maar kon maar 1 partitie aanmaken, terwijl ik er 2 wilde. Maar goed, mijn harde schijf (Maxtor diamondmax 10 160 gb) word bestuurd door een stuurprogramma van windows. Weet iemand welke drivers ik hiervoor moet installeren? De Raid drivers van mijn moederbord?(Asus A8N-SLI deluxe)
     
  18. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet volgens mij gewoon naar maxtor gaan,, en dan de drivers van die harde sgijf doen denk? of anders ff naar de site van asus gaan ,, en dan daar de raid drivers van je moederbord downloaden....:),, zo niet ,, dan weet ik het ook niet :)
     
  19. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik snap niet waarom mensen de 7800GTX nemen want ten eerste 512MB ram heeft helemaal geen nut ( bron: Computer Totaal! Test ), hij is duurder en presteert soms nog slechter dan 2 6800GT's .
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb op de site van maxtor geen drivers kunnen vinden, en doe alsjeblieft iets aan je spelling en interpunctie. Het is al eerder gezegd, maar het is nog niks veranderd.

    Waarschijnlijk nemen mensen deze kaart die niet alleen naar de prestaties uitgaan, maar ook naar het energieverbruik kijken, en mensen die geen mogelijkheden hebben om een SLI opstelling te kunnen draaien!
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina