1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je de taal van je windows veranderen?


















    /
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat kan niet :). Er zijn in Nederland twee versie op de markt, namelijk de Nederlandse versie, en de UK versie.

    Dan heb je ook nog een moederbord nodig, of heb je die al?

    Als je echt voor uiterlijk 300 euro een gamesysteem wilt hebben, moet je er niet echt op rekenen dat het lang mee gaat.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  3. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    hey weet iemand waar ik de taal van men toetsenbord kan veranderen? bij configuratiescherm en dan toetsenbord staat het niet...
     
  4. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Conf. scherm -> Landinstellingen -> Talen -> details.
     
  5. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt!
     
  6. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    het ligt er aan welke games je wilt spelen, maar de ati 9250Se is al errug oud

    reken er niet op dat je games zoals Half life 2, FarCry, doom en fear goed kan draaien...
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ga er maar vanuit dat je die niet kunt draaien.

    Ik heb hem in mijn oude pc hangen, en dan kun je WoW net spelen als alles op low staat. De normale Shooters zijn een stuk zwaarder voor het systeem.
     
  8. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    halo kan nog wel als je de nieuwste catalyst drivers downloadt, op die 9250.. Ik heb n 9200SE die t ook nog kan.
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Halo is ook een oud spel...
     
  10. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar wel een brakke port:+
     
  11. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor games is op dit moment de AMD 64 een betere keuze. Voor zware programma`s (welke bedoel je eigenlijk?) is de Athlon 64 X2 3800+ ook sneller omdat het een dual core processor is, en de Intel Pentium 4 650 niet. Maar dan moeten de programma`s ook wel gebruik maken van multithreading (dual core). Anders is de Pentium 4 650 waarschijnlijk iets sneller. Maar veel zal het niet schelen in ieder geval.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan ik zien welke video kaart ik heb? En welke pentium?
     
  14. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    @Arjan bedankt! met "zware" programma's bedoel ik photodhop enzo, want daar heeft mijn pc nu nogal moeite mee om die tegelijk te draaien.
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    @rikkel,

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75073&page=1&pp=15

    Onderaan in mijn eerste post, staan een aantal tooltjes waarmee dat kan. Probeer CPU-Z en Everest maar eens :cool:.

    @Beer Bommel,

    Aha, maar met de P4 650 en de X2 3800+ zal dat altijd een vooruitgang zijn dan :cool:. Zeker wanneer je dat combineerd met 1GB geheugen en een snelle hardeschijf. Maar als je ook games wilt gaan spelen, zou ik toch voor de X2 3800+ gaan.
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Woei, heb nu dat toetsenbord dan eindelijk. En kan 100% confirmen dat je gewoon kan inloggen met je fingerprint:+
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik heb dat artikel gelezen wat je me gaf, en de conclusie die ik daaruit kan trekken, is dat je nog geen X2 moet kopen.
    Er zijn dus te weinig programma's die al gebruik maken van dual-core en de prijs ligt nog veel te hoog. Bij games merk je er sowieso niks van omdat die gebouwd zijn voor een single core, net als bijna vele andere programma's dus.

    imo dus te duur voor te weinig :)
     
  18. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, heb ik een 2600+ gekocht een paar weekjes geleden, en ik was me er van bewust dat ik een mid-end pc kocht, maar ik voel me zo genaaid soms, de ontwikkeling van al die onderdelen gaat gewoon fokkin snel. Nu zit men al bij de 4000, mn videokaart(ati 9800 pro) is ook enigzins achterhaald met de komst van de 7800 gtx, en 1 gig ram(ddr33:cool: is ook niet top meer. Damn, en dan te bedenken dat het nog jaren duurt voordat ik een nieuwe pc zal kopen...ach ja, ik had het kunnen weten. Ik ben gewoon teveel gewend aan een console.

    Anyway, ik had nog even een vraag. Is het verschil tussen ddr400 en ddr333 groot? Is het te merken? Of is 1 gig ddr333 ook wel "snel". Aangezien bij systeem-eisen van games enz. altijd staat 1 gig ram, maar dat verschilt nogal(van SD-ram tot ddr5nogwat:p)
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ze zitten aan de 4800+ met de X2 cpu's van AMD :cool:

    Antwoord vraag: Kan je niet helpen omdat ik alleen 400mhz geheugen heb.
     
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook even een vraag. Wat kost een beetje pc waar je goed moderne games op kan spelen? Hoeft niet per se high revolution etc te zijn, maar ze moeten het gewoon goed doen zonder haperen enzo. Ook als het kan graag een link erbij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina