1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wat ik bedoel is, waar koop je het?

2. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijk bedankt(ook Mr E.)

Nog even een vraag. Bij de demo van VietCong 2 heb je 2 maps. Depot en Trail. Depot is een kleine map, met vele objecten(dozen/tonnen), en die loopt werkelijk PERFECT op mn pc.

BIj de map trails heb ik meteen last van clipping problems, ik zie grijze vlakken etc. en het lagt dus als de tering(5fps ofzo). Deze map is opgebouwd uit een waterval, rivier en vele bergen/bosjes/bomen.

Ligt dit aan de demo in combinatie met mijn pc(dat bijvoorbeeld de map niet goed werkt met een ati 9800 pro) of ligt het gewoon aan mijn pc?

3. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.998
    btw een sapphire 9600 256mb kan ik krijgen van een oom.
    Weet niet wat die ervoor wil hebben.
    IS dit iets ?

4. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Is niet echt een goede kaart. De 256 mb variant is evensnel(of langzamer) dan de 128mb variant!

Heb trouwens nog steeds problemen, bij VietCong 2 gaat ie soms ZOMAAR naar windows...iemand een reden hiervoor?

Laatst bewerkt: 8 sep 2005
  5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Brander gekocht, (De nec 3540) ik heb een vraagje over het erinzetten.

Mijn cd-rom speler stond op Slave, dus ik heb mijn brander op Master gezet. Power Cable aangesloten en die grote kabel I/O Bus Connector? Ik heb nu nog een klein kabeltje over, ik weet niet waar ik deze in moet doen. Er staat niks over dat kabeltje beschreven in de handleiding. Weet iemand waar deze inmoet? Behalve dan de achterkant van me brander.

6. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet de audio kabel? Had ik er ook bijgekregen, nooit aangesloten(moet volgens mij tussen je brander en je moederbord).

Weet iemand trouwens of de ati 9800 pro 128 mb pixel shader 2.0 ondersteund?

Verder doet VietCong 2 het nog steeds niet naar behoren. Bij de map Trail heb ik last van een "flitsende" HUD/gun. De HUD flitst van zichtbaar naar niet zichtbaar zo'n 5x/seconde. Echter is dit alleen op deze map. Ook de gun flitst, en soms zie je een grijs vlak op de grond. Als dit gebeurt heb ik een enorme framedrop naar <5 fps, normaal zit ik zo rond de 40.

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zou inderdaad kunnen, maar heb ik dan die dikke/lange kabel verkeerd aangesloten? Want hij doet het nog niet...

Edit/Opgelost. Als je het eenmaal weet is 't inderdaad een fluitje van een cent :).

Bedankt voor jullie hulp.

8. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is voor het geluid, als je direct een CD wilt afspelen zonder dat er software aan te pas komt. Isnie nodig dus ;).

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Godverdomme zeg, mag ik hier mijn frustraties uiten over Packerd Hell.. ehh.. bell.
    Wat een kut PC's, hier op werk (pc service bedrijfje) krijgen we er weleens een paar binnen. Als iets kapot is kan je heel dat ding wegflikeren:+. Zo zitten bijvoorbeeld die kast draden (> moederbord > kast > aan/uit , hd lampje etc) in 1 plug zeg maar. mocht je een nieuw moederbord in die kast willen stoppen dan moet je dus al die dingen eruit wippen wat gewoon niet handy is.

ARgrrgrgrh!

10. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da's jaren zo. Compaq en HP (Compaq is tegenwoordig van HP geloof ik) hetzelfde laken een pak. :mad:

11. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    HP is wat anders dan Packard Bell ;)

12. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zeker waar, maar Xante zegt niet dat ze hetzelfde zijn he ;)

hij zegt alleen maar dat Compaq en HP allebei hetzelfde doen als Packard Bell :)

13. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    kheb een probleem met nieuw mobo om hem te monteren

kijk: je heb bij je kast altijd van die schroeven waarop je mobo rust zeg maar... alleen ik heb nu een DFI LANPARTY nF4 Ultra-D gekocht maar nu heb ik dus die aansluitingen niet meer ( met me stomme kop verzonden met mijn andere mobo die ik verkocht)

kan je die nog ergens kopen ofzo?

14. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je die bij de eerste beste computer winkel van die dingen kopen..

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    afstandhouders heten ze volgens mij :)

16. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok nou heb ik weer een vraagje:
    ik heb een nieuwe videokaart (6800GT 256Mb AGP), en hij doet het prima, maar als ik de demo van F.E.A.R. speel, valt op random momenten me pc uit en gaat hij opnieuw opstarten. Ik heb een voeding van 300 Watt. Kan dit aan mijn voeding liggen? Zo ja, welke voeding raden jullie me aan? En is het moeilijk om een nieuwe voeding te installeren?

Alvast bedankt

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik denk dat het aan de voeding ligt inderdaad.

Een A-merk van rond de 400watt zal het zonder problemen kunnen draaien :)
    A-merk (Tagan, zalman...etc)

18. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat is een A-merk voor voedingen?

(en heb je ook antwoord op me tweede vraag? :+)

/edit: doh ik moet leren lezen |:-

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Net m'n kast van binnen schoon gemaakt met zo'n busje droge lucht. Pff wat komt er een hoop stof uit zo'n kast. Alleen wat ik me afvraag, Hoe komt al dit stof erin?

20. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Via een ventilator. Stof zie je niet en je computer zuigt meer lucht aan dan je denkt.

Hou die spuitbus eens op z'n kop en spuiten. Komt er stikstof van -196 graden celsius uit. }:]
    Niet op je hand spuiten. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina