@Kenneth, Dit is een AGP videokaart, dus als je nu een AGP 4x/8x moederbord hebt, dan gaat ie zeker passen. De prijs klopt wel hoor , deze videokaart zit tussen de normale 6800 en de 6800 GT in qua prestaties. Het is dus een afgeslankte 6800 GT. Maar zeker geen verkeerde kaart, helemaal niet voor die prijs . @pindakaas, Hm, heb je ergens de zogenaamde 'EAX-console' staan? Daar kan je namelijk dit soort dingen instellen.
Ja, maar niet snel genoeg om de 6800LE bij te houden . Ik denk dat de 6800LE zo'n 10% beter presteert...
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/2689FBA5EDF04CD6C1256D88004EE5AA Dit is mijn moederbord. Dit is dan toch een APG ?
Dan ga ik hem bestellen Btw is het nou een 6800 of een 6800LE of wat Laatste vraag. is de 6800(?) 128 dus wel beter dan de 9800 pro atlantis 256mb ??
Tnx voor de reactie, en k maar denken dat Aopen voedingen brak zijn en t heeft toch nut gehad om wat duurdere koelers (Zalman) te kopen als de temps nu wel goed zijn !! (en hij is nog stil ook )
Of je moederbord AGP danwel PCI-e ondersteunt. En misschien even passen en meten als je een kleine kast hebt. Aopen is een A-merk qua voedingen. Pfff ja, en niet zo'n beetje ook.
Thanks! Ennuh, kan ik dat misschien ergens opvragen op de computer of staat dat op het moederbord zelf?
Is er een manier hoe ik kan zien hoe heet mijn ati radeon 9800 pro wordt? Want ik heb het gevoel dat ie oververhit is(lees de thread: Videokaartprobleem met games maar na)
Leest niemand de startpost ofzo?...... En via Speedfan zul je wel de temps van je gpu af kunnen lezen.
De ati 9800 pro schijnt de temperatuur niet bij te houden. Ik had al RivaTuner gedownload, maar deze kon het niet lezen(terwijl mijn vriend zijn nvidia kaart wel werd gezien door rivatuner)