1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me gaat een laptop kopen, maar hij wil graag een hp notebook. Niet dat hp slecht is, maar ik weet dat het wel veel geld is in vergelijking met de prijs. Weet iemand nog sites waar laptops worden verkocht, en ze ook zelf samen kan stellen?

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    bij www.laptops4u.nl kun je een bestaande laptop kiezen, en dan bij een hoop laptops kan je dan dingen zelf kiezen die je erin wilt hebben. Ik zou zelf eigenlijk niet snel voor een hp gaan, omdat die erg duur zijn in vergelijking met wat je krijgt. Als hij niet veel geld wil uitgeven maar wel een goede laptop wil, dan is acer misschien een oplossing. Acer heeft goede laptops voor veel minder geld dan andere fabrikanten.

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Een vraagje. Hoe kan ik een dvd op de harde schijf zetten?

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    met dvddecrypter, maar dat mag volgens mij niet meer :p

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    DVD Shrink 3.2, legaal te downloaden.

6. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt toch ook gewoon de inhoud naar de harde schijf kopieren?

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ja, maar daar heb je dus wel 1 van die programma's bij nodig.. al weet ik niet zeker of je met dvd shrink ook gegevens naar de harde schijf kunt kopieren.

8. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.141
    vraagje. Ik heb een probleempje. Ik heb een joystick aangeschaft voor battlefield 2. Helicpoter Straaljager enz. Alleen hij past niet op mijn PC. IS geen USB.. weet iemand of er een tussenstukje bestaat waardoor mijn joystick wel op mijn PC kan.

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor kabeltje zit erop dan? Wel handig om te weten.

Xante beveiligde DVD's kan je niet zomaar naar je hd kopieren :). Met gebrande DVD's kan dit wel.
    Met DVD Shrink kan je prima dvd's rippen, ik gebruik het zelf namelijk ook. DVD Decrypter is ook nog gewoon te downloaden hoor, ook handig progje.

10. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.141
    Umh weet niet hoe het heet. Net zoiets als waarop je monitor in je pc.

Edit : ff van internet gehaald : http://img195.imageshack.us/img195/3305/713309lh.jpg

zoon kabeltje

Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
  12. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.141
    w00w .. 25 dollar ruim.. daar koop je een nieuwe joystick voor :'-(

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    lol die kreeg ik gratis bij me gravis joystick, zon verloopstekkertje

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Die site is ook het laatst gewijzigd op maandag 4 februari 2002 19:56:50. Erg oud dus, ik denk dat die verloop stukjes behoorlijk in prijs verlaagd zijn. Ik zou gewoon is kijken bij een MediaMarkt of andere computer winkel. Denk niet dat ze nog 25 dollar zijn hoor :).

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    en misschien kan je ook kijken voor een pci kaartje met een compoort( want zo heten die poorten volgens mij) dat heb ik ook in mijn nieuwe pc zitten en werkt perfect met die joystick die jij op dat plaatje van internet hebt gehaald.

16. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pasgeleden een nieuwe mp3 speler gekocht die alleen op de pc kan worden aangesloten d.m.v. USB2.0. Ik heb genoeg usb verbindingen ervoor, het probleem is dat deze poorten niet op de hoogste snelheid werken. Ik heb al ff gezocht, maar ik ben niet echt een held in die dingen. Hoe kan je die USB poorten snel laten werken, zonder Service Pack 2 te installeren?

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt je usb poorten niet 'opvoeren'. Waarschijnlijk heb jij usb 1.0 of 1.1 aansluitingen in je pc zitten. Hierdoor krijg je elke keer de melding dat het apparaat sneller kan werken wanneer het op een usb 2.0 poort zit. Je kunt 2 dingen doen:
    1. Niets, het laten zoals het is, je wacht wel iets langer voordat alles overgepompt is.
    2. Je koopt een usb 2.0 kaartje dat je in je pc zet.

18. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm...ik heb hetzelfde probleem. Ik heb usb2.0 op mn moederbord, staat op de doos, maar ze zijn 1.1:mad:

19. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    De aansluitingen zijn 100% usb 2.0, maar ik krijg alsnog melding dat het apparaat langzaam werkt. Het overzetten van muziek gaat echt retetraag.

20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Als het retetraag gaat is er iets niet goed gegaan :9. Want zelfs usb is niet retetraag. Heb je de moederbord drivers (als die daar op zit) of de gewone divers (losse kaart) wel goed geinstalleerd? Wat zegt apparaatbeheer?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina