1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de nieuwste driver gedownload van de site van Asus (moederbord), maar tijdens de installatie krijg ik een foutmelding dat ik naar de updates-site van microsoft moet gaan voor usb 2.0 drivers. als ik dat doe, controlleert ie op updates en krijg ik een melding dat SP2 gedownload moet worden. niks over drivers ofzo. SP2 wil ik kosten wat kost niet installeren. vorige keer dat ik dat deed, was heel me computer verneukt

2. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik toch nog maar een keer proberen dan :+

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je wel SP1 geinstalleerd?

4. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat dus ook. Ik wil gewoon bij windows 0.0000000000 blijven, maar wel usb2.0. Is dit mogelijk

5. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    De drivers zijn inmiddels uit SP2 geripped, dus ik denk dat je via Google wel iets kan vinden.

Edit//

Ik kwam hier terecht via Google: Microsoft.

Ik weet alleen niet zeker of dit de goede driver is? Zal anders nog wel even verder kijken.

Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  6. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    nee, nog geen sp's geinstalleerd

Deze update is waarschijnlijk wel de goede, SP1 is alleen wel vereist. is er een manier om sp1 te installeren, nu sp2 al uit is

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ehm...waar kon je dat kijken? O-)

8. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    @Doerak 15,

SP1 is niet meer te downloaden vanaf de Microsoft servers (waarschijnlijk wel van andere mirrors?). Wel kan je SP1a nog downloaden bij Microsoft. Dat is zegmaar SP1, maar dan met een aantal oplossingen van SP1 problemen.

SP1a kan je hier vandaan downloaden: SP1a.
    Kies even de juiste taal, en klik op 'GO' rechts in beeld.

@roeltjuuh,

Ga in Windows even naar start -> uitvoeren -> typ in en klik dan op ok: dxdiag -> ga naar het tabblad beeldscherm -> onder het kader 'apparaat' staat dan de nodige informatie, chipset type en zo.

9. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je SP1 voor nodig;)

10. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je het al geprobeerd? Volgens de readme op de website heb je namelijk géén SP1 nodig. SP1a is namelijk gelijk aan SP1, maar met een paar updates extra. Maar je weet het maar nooit met MS :cool:.

11. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    thanks, ik ga morgen eerst een herstelpunt maken en daarna SP1 installleren. _O_

12. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    Ok ik ben nu toe aan een nieuwe USB joystick mijn maximum budget is €30. Ik zag de joystick die op het boekje staat van battlefield 2 pas nog voor €29,95 weet alleen niet meer welke dat is en kan hem nergens vinden.

13. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een Coolermaster Centurion 5 behuizing gekocht. :D

Nu nog alles overzetten, heb het nog nooit gedaan en vind het wel een beetje eng alhoewel het opzich wel simpel is denk ik.

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Die is -mooi-. _O_

15. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, ja, dat vond ik dus ook zeg maar. :+

Zitten twee fans in trouwens, een 120mm aan de achterkant en een 80mm aan de voorkant. Ook heeft hij een speciale "airduct" (soort ventilatieschaft) op de zijkant van de kast zitten die naast de processor de warme lucht direct de kast uit blaast. :D

Vind het wel een mooie aankoop voor 60 eurootjes.

16. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb na mijn vorige PC vraag maar even doorgespaart, en heb nu het geld bijeen voor een volledige eigen PC.

Nu heb ik er een samengesteld bij MyCom.nl Maar aangezien ik (nog steeds :p ) een 'noob' ben op hardware gebied, is dit een goed compleet systeem om een aantal jaren op te kunnen gamen? (Let vooral op de prijs, en/of de componenten een slimme keuze zijn geweest)

P.S. De graphics hoeven niet (bij de zware games (DOOM 3, Far Cry enz.)) op high te staan.

Hehe, de Coolermaster Centurion 5 is zeker een mooie kast ;)

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    het is wel een redelijk systeem, alleen koop het niet bij een zaak als mycom.. deze zijn ongeloofelijk duur. Koop het bijvoorbeeld bij een webwinkel als informatique.nl, sallandautomatisering.nl of cool-prices.nl

18. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor hetzelfde geld kan je bij een andere zaak (of je stelt het zelf helemaal samen) een veeeeeeel betere PC krijgen ;)

19. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    hey Mchief, wie ben jij in het egt, want misschien ken ik je wel, ik kom namelijk ook uit Bodegraven.

Ik krijg morgen mijn nieuwe pc'tje binnen:p

specs:

Apacer interne 15 in 1 reader/writer Cardreader USB2.0 zilver
    Antec P160 Performance One
    Asus A8N-SLI Deluxe
    LG 16X IDE DVD GDR-8163SBB zilver OEM
    NEC DVD +-R/+-RW ND-3540 DD zilver OEM
    Samsung 17" 730BF zwart *4MS*
    Hitachi 160GB (Deskstar T7K250, 7200RPM, 8MB, SATAII)
    Asus A-45GA 450W
    XFX Nvidia 7800GTX Extreme 256MB DDR3 (PCI-E)
    AMD Athlon 64 3500+ BOXED (Socket 939) *VENICE*
    Kingston 2x512MB PC3200 ValueRam

best redelijk zou ik zo zeggen :p, ik heb hem bestelt bij icomputers.nl deze is goedkoper dan informatique of powerline, en hij zit in de plaats waar mijn pa werkt, dus die kan hem makkelijk ophalen.

Morgen horen jullie misschien als ik er tussen het gamen aan toe kom hoe hij werkt:p

20. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Ruilen? Heb nog wel een geforce 2 liggen. Ik denk dat ik dat krot maar eens naar "Tussen kunst en kitch" breng, kan er zo langzamerhand aardig wat pleuro's voor vangen:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina