1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Herman,

Ben je van plan om per se bij Mycom te kopen? Of mag het ook een andere winkel zijn? Ik vind Mycom namelijk best prijzig voor wat je uiteindelijk krijgt.

2. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, nee de winkel hoeft niet Mycom te zijn. Ik kwam erbij omdat een kennis had gezegt dat de PC's daar goedkoop waren... Wat dus niet zo is?

Als je het nog wilt weten mijn budget is €1200-1300. Maar in dat budget moet wel een volledige PC komen.

3. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    ik heb nu een tv-out videokaart. (geforce 6800LE) weet iemand hoe ik dan mijn pc beeld op mijn tv krijg. Ik stop de ene kant in mijn videokaart aansluiting. En waar moet de andere. Moet je daar een speciale aansluiting voor hebben of kan die bij scart gwoon in video ofso, audio, audio-r. En wat moet ik dan op de pc doen als ik beeld weel, en op AV ofso ?

4. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Oke,

Dit heb ik bij Alternate samengesteld:

[plaatje]http://img270.imageshack.us/img270/16/alternateherman1xu.jpg[/plaatje]

31,- euro boven je budget, maar een grote kans dat je dit systeem in een andere winkel goedkoper kunt krijgen. Eventueel zou je een kleinere harde schijf kunnen nemen, of door i.p.v. een AMD Athlon 3500+ een 3200+ te nemen.

5. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net PC ingebouwd in nieuwe kast. Had het nog nooit gedaan, maar ging goed. Één probleem alleen, de LEDS aan de voorkant doen het nog niet. Denk dat ik de stekkertjes moet verwisselen (staat ook in het boek). Heb er nu alleen geen zin in. :+

6. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Arjan84

Bedankt voor je hulp. Ik zal eerst even kijken of ze hier bij de PC boer "om de hoek", de componenten ook kunnen leveren, en voor welke prijs.

7. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ghehe, herken het probleem O-). Stekkertjes moeten idd andersom.

Graag gedaan, maar ik zou zeker even een kijkje nemen bij de lokale pc boer :).

8. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn harde schijf D fragmenteer heeft dat dan gevolgen voor mjin harde schijf C?

9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Bedoel je de D-schijf defragmenteren, of formatteren?

Als je de D-schijf helemaal leeg wilt gooien (formatteren) dan heeft dat in principe géén invloed op de C-schijf. Het ligt aan de inhoud van de schijf. Als een programma op de C-schijf ook bestanden op de D-schijf heeft staan, dan kan het programma moeilijk gaan doen.

10. ill nino

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, ik bedoelde formatteren. Station C is 60 gig, en het hoorde 120 gig te zijn en de D-schijf was nog niet geformateerd. Dus ik denk dat als ik die formateer dat ik de 60 die erbij hoorde erbij krijg.

11. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Onze moederbord is gestorven (deze HIER), nu moet ik een nieuwe hebben natuurlijk. Weet iemand nog waar je deze kan kopen, ik kan hem niet vinden. Als alternatief heb ik deze moederbord HIER. Alleen die heeft AGP 8x. Mijn 3d kaart is een: Club 3d Nvidia GeForce Ti4200 64mb DDR TVout/DVI. En ik heb geen idee of die 4x AGP is of 8x AGP (weet iemand dat ?).

MIJN VRAGEN SAMENGEVAT:
    - Weet iemand waar je de Gigabyte GA-7VAX nog kan kopen ?
    - Heeft mijn huidige 3d kaart AGP 4x of AGP 8x ?

Super bedankt,

Tim

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat denk ik niet. Dat wordt dan gewoon ongepartitioneerde ruimte. Met een programma als Partition Magic kun je deze partities wel samenvoegen zodat het 120 gigabyte is.

13. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    De meeste winkels verkopen dat moederbord niet meer, het is ook lastig om er naar te zoeken.

Wat ik je wel kan vertellen is dat je kapotte Gigabyte moederbord ook AGP 8x was. Dus als je videokaart het op dat moederbord goed deed, zal ie het op een ander AGP 8x moederbord net zo goed doen. :)

14. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    sorry het is nogal dringend ik bijna weg ga en een tijdje zonder internet zit en ik deze functie wel graag wil toedienen :+

15. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godver, één "kanaal" van mijn voeding heeft het begeven (de stekker doet het niet meer helemaal geloof ik), waardoor ik mijn DVD-speler + DVD-brander niet meer kan aansluiten. Iemand enig idee of dit te fixen valt?

16. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Maar de gigabyte ondersteunde 4 en 8 AGP
    Die andere van Asus alleen 8 AGP. Als mijn videokaart dan 4 AGP is kan eht toch niet ?

17. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    De Gigabyte kan inderdaad zowel AGP 4x als AGP 8x aan. Je hebt drie AGP versies die AGP 8x ondersteunen, en deze ondersteunen alle drie ook AGP 4x kaarten. Dus je kaart zal daar prima op werken.

Uit de specs van je Gigabyte moederbord:

En uit de specificaties van het Asus moederbord:

Beiden hebben dus een AGP slot conform de AGP 3.0 standaard. Dus als je videokaart op de één werkte, zal hij ook op de andere werken :).

Jaaa, het is af en toe net de Belastingdienst hoor in pc-land, maar dan net andersom. Leuker kunnen ze het wél maken, maar niet makkelijker :+.

Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  18. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Super bedankt voor je snelle en goede antwoorden _O_

19. ill nino

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik kan maar 60 gig gebruiken, dan is de D-schijf toch ook 60 gig?

20. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om een nieuwe VGA kaart te kopen, nu heb ik eentje in mijn gedachte, de Asus V9999/ TD is in de aanbieding bij Alternate. Nu is mijn vraag, is dat een redelijke goede kaart? Is hij beter dan de GeForce 6600 GT, want de V9999/ TD heeft een GeForce 6800 chip erin maar is heel wat goedkoper dan de 6600 GT.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina