1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien ben ik kippig aan`t worden, maar ik kan het niet lezen:+

Ik gok dat het om cli.exe gaat?

2. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat je geen .NET Framework hebt geïnstalleerd, wat nodig is voor de Catalyst drivers (dat is CLI.exe toch?).

3. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ja het gaat om cli.exe. waar kan ik de goede netframework vandaan halen?

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    gewoon googlen dan vind je framework

5. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    De Catalyst 5.9 drivers hebben als probleem dat je Microsoft NET frameworks moet installeren. Dit is te vinden op de site van Microsoft. Hierna even de pc restarten, en hij doet het.

De error CLI.exe geeft aan dat de pc Catalyst control center niet kan laden. Deze error had ik ook, en verscheen ook op verschillende fora. Echter zit ik nu weer bij Catalyst 5.8, omdat 5.9 bij mij nog wel eens lag veroorzaakte.

Wat die grafische zwarte vlakken betreft, ik zou de nieuwste moederbord drivers eens installeren, dit heeft bij mij vele problemen(waaronder grijze en zwarte vlakken)verholpen.

Hier kan je de Microsoft NET framework 1.1 downloaden:

http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3

Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  6. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

7. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.989
    Hallo ik heb een PC3200 512mb ram aangeschaft van iemand die hem had gekregen alleen zijn moederbord sloten zaten al vol. Nu is de vraag : kan ik hem ergewoon inpluggen en doet hij hget dan al gelijk, of moet ik dan eerst wat doen.?

8. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Als het geheugen op jouw moederbord past, kan je dit er inderdaad gewoon inprikken:cool:.

9. Roel1234

Roel1234 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nvm

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  10. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.989
    neej dat aansluiting snap ik wel, maar ik hoef nix te instralleren of bij nieuwe hardware ofso ? hoef ik nix meer te doen na het aansluiting, heeft het dus meteen effect ?

11. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Je hoeft verder niets te installeren! Het heeft inderdaad meteen effect:).

12. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje.. ben van plan een nieuwe pc te kopen. Heb niet zo'n groot budget als de meeste mensen hier, dus 't is een soort buget-pctje zeg maar. Wel wil ik er op gamen. maar is het volgende systeem een beetje goed? Heb em zelf samengesteld namelijk, en heb er niet superveel verstand van. Maakt dat 64bit trouwens veel uit? En moet ik ook nog een aparte koeler voor de videokaart aanschaffen? Bvd

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou een iets snellere processor nemen. Een Athlon 64 is toch best wel een stuk sneller dan een Sempron. Veder zou je socket 939 kunnen overwegen in plaats van socket 754, socket 754 is een doodlopende zaak. Maar de processoren zijn wel wat duurder voor s939, alhoewel een Athlon 64 3000+ boxed voor €150 te krijgen is. Verder zou ik een betere videokaart nemen. Een 6800(LE) of 6600GT is niet eens zo heel veel duurder maar wel een stukkie beter. Kan je net weer iets langer mee vooruit.

Hoe groot is je budget?

14. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Moah, ik zat met dit systeem eigenlijk aan de max van m'n buget :)

15. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind dit systeem wel goed, kun je wow, bf2 en css goed op spele, niet helemaal high maar wel goed ;)

16. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Even wat vraagjes: Maakt het verschil in moederbord veer performance uit? Scheelt het dus veel als je alleen je moederbord upgrade? Of is een moederbord puur zodat er nieuwere onderdelen op passen?

Ik heb een kleine harde schijf, van maar 40 gigabyte. Hij is 7200 rpm. Maakt dit veel uit voor de performance?

Is een ati radeon 9800 pro 128 mb sneller dan de 256 mb versie?

Is het verschil tussen DDr333 geheugen en DDR400 geheugen goed te merken?

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    - Moederbord geeft wel performanceverschillen, maar dat is bijna verwaarloosbaar.
    - Kleine harde schijf zegt niks over de perfomance.
    - Volgens mij wel. Maarbij oudere videokaarten was het vaak zo dat de 256 mb 128-bit was in plaats van 256-bit (welke de 128 mb versies wel waren), waardoor hij alsnog slomer was. Je moet even de specs vergelijken om te zien of het verschil maakt.
    - Denk het wel, maar bedenk wel dat DDR400 (=PC3200) alleen maar op 400 mhz loopt als je processor dat ook loopt.

Overigens heb ik ook een vraagje: mijn Tagan 380W geeft rare voltages. Standaard rond de 3,0 op de 3,3V lijn. Asus Probe begint af en toe te pingen. Vind dit erg gek voor een voeding van een A-merk van 4 maanden oud. Hoe zou dit komen?

18. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje een gekke vraag. Je zegt dat je voeding stuk is, en vraagt hoe dit komt. Maar ik heb geen idee wat jij met je voeding doet8)

Verder hartelijk bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen! Wat een service hier_O_

Nog even een laatste vraag: Zit er veel verschil tussen een Ati 9800 pro en een Geforce 6600 GT

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Stuk is ie niet, alleen is 3,0V een te lage waarde op de 3,3V lijn. En dat bij een Tagan voeding. Is ongeveer hetzelfde als een Ferarri die afslaat als je harder dan 150 km/h gaat. :+
    Ja. De 6600GT is toch zo'n 50% sneller.

20. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik nou net de 9800 pro hebbeen*)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina