Ok, Ik heb ook weer wat vragen verzameld,
Ik heb nu een 2x256 MB werkgeheugen, ik wil deze uitbereiden naar 1 gb. Kan ik er dan gewoon een reepje 512 bijkopen en erinzetten. Is het erin zetten moeilijk? Kan het er zo bijgeprikt worden zonder dat dit enig effect heeft op de werking van mijn computer (op snelheid na dan hé) of ik dus niks anders moet instellen etc. Is dit wel zo, wat moet ik dan allemaal veranderen? Ik neem aan dat ik ook rekening met het type geheugen dat ik koop rekening moet houden, ik heb nu dit geheugen: 2x256MB PC400 DDR.
Ik wil ook mijn Harde Schrijf uitbereiden, ik wil er 250 GB bij. Ik heb nu een 160 GB schrijf. Ik weet niet precies wat voor ik heb, aangezien er is een SATA inzat maar omdat ik daar een hoop problemen mee gehad heb, heb ik nu een andere erin, ik heb inmiddels al 2 SATA's versleten. Ik wil ook liever geen SATA HD in m'n pc omdat ik daar niet zoveel meer vertrouwen in heb
. Ik heb met everest gekeken watvoor ik heb, en daar komt dit uit: Vaste schijven
Station #1 - Maxtor 6L160P0 (152 GB), het is dus deze HD: Maxtor 6L160P0 160GB 7200RPM IDE HDD With 8MB Cache. Wat raden jullie aan, een externe hardeschrijf kopen of gewoon een er nog 1 bij zetten? Ik wil wel redelijke snelheid op m'n harde schrijven houden, ik weet niet hoeveel het scheelt tussen extern en niet extrern, maar volgens mij gaat het slomer omdat het via USB gaat. En ik wil ook tussen de 2 harde schrijven grote bestanden kunnen uitwisselen (rond de 4 GB). Is het een harde schrijf er makkelijk bij te zetten, zonder alteveel gekloot in de bios e.d? Ik weet dat dit inmiddels een redelijk onoverzichtelijk verhaaltje geworden is maar ik hoop dat jullie eruitkomen
.
Bedankt
.
Klik om te vergroten...