1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmz Tnx :) Appreciate it ^_^

    Toevallig nog mensen met ervaringen met

    MSI K8N SLI Platinum
    GigaByte GA-K8N U-SLI

    bvd

    Apex
     
  2. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen ervaring met dat type van MSI, maar wel MSI in het algemeen. Ik heb moederbord (865PE) en videokaart (6800GT 256mb) van MSI, en die bevallen best hoor! Nog geen problemen mee gehad :)
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Hiervoor had ik een MSI moederbord, geen problemen mee, mooi dingetje.
    Nu heb ik de Gigabyte K8NF-9 (mobo zonder sli, wel socket 939 en nforce 4 chipset) en dat ding bevalt geweldig. Zitten gewoon te veel functies op :+
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
  5. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
  6. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Enig idee wat dan zo'n beetje is t.o.v. van je oude MSI mobo:)?
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Vraagje ik had vandaag een briefje in de bus, dat er een postbode met een paket was aan de deur maar was niet thuis. Het kwam uit Groningen. Kan dat mijn voeding van Alternate zijn ?
     
  8. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Alternate zit in Ridderkerk, dus ik denk het niet.
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het verschil is enorm, want mijn MSI'tje was er om mijn athlon xp2000+ te ondersteunen en mijn gigabyte is s939.

    Maar volgens mij zijn beide moederborden overladen met functies. Mocht je willen gaan overklokken kun je denk ik beter de MSI (gigabyte biedt niet echt veel opties). Voor de rest is het gewoon een keuze die je zelf moet maken. Geen van beiden is slecht hoor.
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Vreemd, ik heb dus wat extra RAM besteld bij Alternate. Gisteren heb ik twee maal een bevestigingsmail gekregen, maar ruim een dag later nog steeds geen mail gekregen dat het pakketje is verzonden. Dat terwijl het, volgens de groene balkjes, binnen 24 uur gepiept zou moeten zijn.

    Ik ben vreselijk ongeduldig ja, maar ik ben bang dat er 'iets' aan de hand is..
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan had je vandaag in principe het 'verzonden mailtje' moeten ontvangen. Het kan zijn dat ze het druk hebben op het moment, dan lopen ze op producten die direct uit voorraad leverbaar zijn een dag of een paar dagen achter. Ik zou morgenochtend nog even afwachten, als je dan geen mailtje hebt ontvangen moet je even met de klantenservice bellen.
     
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn voeding doet het overigens weer, heb hem omgeruild bij Alternate. Nu zit de 3,3V lijn op 3,296V. :)
     
  13. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    nice, ik bij 3.3 op 3.23, bij 12 op 11.43, niet goed, maar ook niet schadelijk

    (zal wel een budget voeding zijn:mad:)
     
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Als 't maar niet buiten de marge van 10% valt.
     
  15. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik heb eigenlijk een vraag:)

    Ik wil dus een nieuwe Pc. Budget is zo'n 700€. Op cool-prices.nl ziet het er allemaal wel lekker uit... Kan iemand even een systeempje voor me in elkaar draaien? (Let op dit is dus niet incl monitor maar wel incl behuizing, DVD brander en Lezer, Grote harde schijf en geluidskaart!)

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Marge van 10%??? een Marge van 5% zul je bedoelen.. anders kreeg je wel heel erg lage voltages voor je kiezen!

    Maar goed.. ik heb het idee dat het toch echt mijn voeding is die aan het doodgaan is.. Pc is nu al een paar keer opnieuw opgestart, ook wanneer ik niet aan het gamen was.
    Kan dit trouwens ook komen door spyware? Want dan formatteer ik mijn pc volgende week wel even.
    Of zou het ook kunnen komen doordat mijn mobo o.i.d te heet wordt?
     
  17. Roel1234

    Roel1234 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even speedfan downloaden die bekijkt hoe heet alles is en het bekijkt je voltages.

    jij neemt de winter wel errug serieus!8)
     
  18. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Upz, Typfoutje;)
     
  19. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht altijd 10% ja, voordat het echt problematisch wordt. Maar bij Alternate hanteerden ze ook 5%.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb ik al gedaan, maar volgens mij is mijn voeding af en toe bij een piek niet in staat om alles te trekken! Hoe dat met die log file werkt snap ik niet helemaal!

    5% is gewoon de standaard afwijking die in de ATX 2.0 standaard staat beschreven! Zolang een voeding daar niet aan kan voldoen is het geen ATX 2.0 voeding!
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina