1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/ of onderdelen. [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de Sapphire 9600 XT 256 mb en me zus de Sapphire 9600 Pro 256 mb en we zijn er allebei erg tevreden mee, dus een goede koop iig.

2. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de hele pc geformatteert, en heb al veel ge-back-upt. Echter, als ik outlook opstart(voor mn moeder), dan is het hele systeem verouderd. Outlook ziet er heel anders uit, alsof ik een versie van jaren terug heb. Verder heb ik haar bestand "PostvakIn" bewaard, samen met andere bestanden uit de map C:program files:eek:utlook express, uiteraard, voor het formatteren.

Als ik het adresboek-bestand vervang door het bestand voor het formatteren, gebeurt er echter niets. Ook weet ik niet hoe ik haar oude postvak-in bestand moet vervangen zodat het werkt in outlook.

Kan iemand mij helpen mijn moeders e-mail adressen en e-mails terug te geven?

p.s. Als nood-oplossing heb ik 2 screenshots gemaakt van mijn moeders adressenlijst, die kan ik dus allemaal intypen, desnoods. Echter wil ik ook graag haar e-mail's zelf terugzetten.

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt twee soorten Outlook Express. Degene die standaard wordt geinstalleerd met Windows XP, en een versie die wordt geinstalleerd met Office XP. Die laatste ziet er veel gelikter en uitgebreider uit. Had je die er eerst op staan? Wat bedoel je precies met een postvak-in bestand? Bedoel je daar deze mee: postvak-in.dbx?

4. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, arjan84, die bedoel ik.

Verder heb ik office geinstalleerd, Office XP. Echter, als ik via start-->programma's--->Outlook ga, dan heb ik outlook, en geen outlook express!

Laatst bewerkt: 21 aug 2005
  5. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt! Alle losse v-card bestanden kon ik met control c in het adresboek plakken! Best handig!

Echter exporteer ik het de volgende keer gewoon via outlook;)

Laatst bewerkt: 21 aug 2005
  6. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje:

Ik heb nu een 160 GB IDE HDD, ik wil hier een 250 GB S-ata schijf bijnemen als zeg maar mijn " master" dus daar boot ik dan ook op enzo en ga ik die oude gebruiken als Dload schijf. Maar ik zag op sites staan: Serial ata en S-ata maar ik neem aan dat hier geen verschil in is? ( ben meer van de videokaarten), Ik heb een MSI k8n Neo 2 platinum moederbord dus aansluiten van S-Ata zou geen probleem moeten zijn.

7. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

Omdat ik met zone-alarm geen e-mails kon sturen/ontvangen met outlook, heb ik heb geuninstalled. Ik ben nu op zoek naar een gratis, goede firewall. Iemand een tip?(behalve zonealarm)

8. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Daar zit inderdaad géén verschil tussen. :)

Hier staan een aantal gratis firewall`s tussen: http://www.mijnhomepage.nl/artikelen/internet/gratis-firewall.php.

Waarschijnlijk had je in zone-alarm alleen maar internettoegang toe moeten kennen aan Outlook :cool:.

9. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    op het vorige onderdeel van hardware en sofware werd gezegd dat de d16 van MSI de beste keus dvd rom speler en de LG GSA-4163 beste keus dvd brander is, deze hebben ze niet bij alternate....welke zijn dan het best bij alternate? En de speler en brander zijn volgens mij IDE en de hdd word Sata....word dit een probleem of maakt ut niets uit?

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat maakt niks uit, dat heb ik ook (IDE voor verwisselbare drives en SATA voor vaste schijf). Ik zou zeggen, neem de nec 3520A (in zwart) voor 35 euro bij alternate, betere keus kun je niet maken. En volgens mij is het verschil in dvd spelers minimaal (de prijs is dat bij alternate namelijk ook). Kies maar wat je leuk vindt :9

11. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    De MSI D16 hebben ze altijd in hun assortiment gehad, maar deze staat er inderdaad niet meer bij helaas. Er zit wel degelijk een verschil tussen dvd-spelers onderling. Zo haalde de MSI D16 continu z`n maximale leessnelheid in tegenstelling tot de andere spelers. De LiteOn SOHD-16P9 schijnt ook erg snel te zijn, die hebben ze nog wel bij Alternate.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Na de oplossingen van iiyamam geprobeerd te hebben, is mijn monitor nog steeds kapot. Nu krijg ik een andere monitor van hetzelfde type, maar weet iemand hoe dit precies in z'n werk gaat? Word de monitor bezorgd, of moet ik hem afhalen o.i.d??
    heeft iemand ervaring met de service afdeling van iiyama?

13. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ze komen hem zelf omruilen :cool:.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    kijk eens aan dat is nog eens mooi! hoef ik me huis niet uit en krijg ik een nieuwe goed werkende monitor! Hopen dat die het langer uithoud!

15. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een oude monitor, 17 inch, maar hoger dan 1280*768 gaat ie niet(en op die resolutie is ie maar 60hz)

16. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    wat is je vraag nu??...

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Videokaart drivers geinstalleerd?

18. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, het was geen eens een vraag, eigenlijk gewoon een van mijn (nutteloze) mededelingen8)

19. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    is dit een goed systeem?
    intel pentium 4 630 processor 3.0 Ghz
    Microsoft windows xp home
    160 GB s-ata hdd
    MSI 915PL Neo-v moederbord (met pci-express)
    64 bit ready
    geforce 6200 TC (tot 256 mb)
    512 MB intern geheugen
    dual layer +- dvd rewriter
    floppy drive
    7 in 1 cardreader
    voornamelijk voor thuisgebruik voor mn zusje, die dit jaar informatica krijgt, maar nu nog msn+mediaplayer+word gebruikt en verder niets. ze wil er ook films op kunnen afspelen..

is het een goed systeem? ook als ze eventueel zou gaan gamen?

20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Is wel aardig ja, alleen waarom een intel processor?
    Misschien is het handig als je de prijs erbij zet, dan weten we wat we kunnen verbeteren ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina