1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt arjan. Kweet nu even niet meer hoeveel Mhz het was....wel weet ik zeker dat het een P2 Celeron is.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Bestaat de Pentium 2 Celeron wel? Dat zijn toch 2 hele andere processoren? Of was dat vroeger niet zo?
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zijn inderdaad twee verschillende processors. Het is of een Pentium of een Celeron. Een Pentium Celeron bestaat niet :).
     
  4. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt want ik heb net de fan van me kapotte xbox achterin me pc aangesloten en hij werkt perfect, hij blaast frisse lucht in me pc en een andere fan uit me ouwe pc zit erboven en die zuigt de warme lucht er weer uit.*)
     
  5. Michel NL

    Michel NL Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo is dit een beetje goed systeem?

    -Asus TA-210 350 Watt, Zwart
    -AMD Athlon 64 Venice 3500+, Socket 939, OEM
    -Zalman CNPS7700-Cu
    -Corsair ValueSelect DDR SDRAM, 1 GB, PC3200, 400 MHz, Value Serie (2x 512 MB)
    -Western Digital Caviar Special Edition 160 GB, 7.200 rpm, 8 MB, SATA/150
    -Asus EN6800GT 256 MB, PCI Express x16
    -NEC ND-4550 16 x, 8 x, 16 x, Zwart, OEM
    -Samsung 930BF 19 inch, Zilver, Zwart
    -Logitech Cordless Desktop LX500 Zwart, Retail

    het wordt meest gebruikt voor gamen en een beetje tekstverwerken...

    Groeten Michel
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Om op te gamen is het een goed systeem.
    Voor tekstverwerken helemaal. :)
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Misschien een iets zwaardere voeding want 350 Watt kan wel eens krap worden (ookal zou het moeten lukken).
     
  8. Michel NL

    Michel NL Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Was nog wat vergeten dit komt er nog bij,
    Asus A8n/sli deluxe.
    Creative Inspire G380.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien een Radeon X800 XT 256MB PCI-E 16x voor €269,- i.p.v. een 6800 GT? Verder is het een prima systeem ;). En The Answer heeft een goed punt! Als je dan een 350W voeding wilt nemen, neem er dan één van een gerenomeerd A-merk zoals Zalman, Enermax, Antec en/of Tagan etc..
     
  10. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een foto gemaakt van de officiële offerte van 8 juni 2000 van Noord Computers(computerzaak in de buurt).

    En kijkt u allen eens hoe daar intel pentium celeron 533 mhz staat. Allemaal gedist _O_ :+
    Ok , het kan dan wel zo zijn dat er sowieso geen pentium celeron bestaat, maar dan vraag ik me af waarom deze computerzaak zo'n mega fout niet over het hoofd heeft gezien.
    'tis trouwens een Pentium 2.

    [​IMG]

    Ook wel grappig, hij heeft 4536 gulden gekost. Niet weinig voor zo'n pc'tje :eek:
     
  11. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Die factuur ziet er ook niet echt professioneel uit. Comic Sans MS, Pentium en Celeron niet met een hoofdletter, SD-Ramm ipv SD-RAM. :{ Gewoon een domme fout dus.
     
  12. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Foto van de hele factuur:

    [​IMG]
     
  13. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vraagje heb gisteren van vriend een usb stick in mijn pc gestopt om liedje er vanaf te halen!

    En sinds dien als hij opstart staat hij minstens 3minuten met het beeld pentium 4 in beeld en begint dan pas op te starten!

    Hoe kan dit heb hitman pro 2 er al overlaten gaan maar niks helpt

    HELPPPPPPP!
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Lekker professioneel dan, staan aardig wat fouten in :eek:. Op het factuur staat Intel Pentium Celeron 533MHz, terwijl er een Pentium 2 inzit? Dan zal het wel een Celeron zijn, want een Pentium 2 533MHz is nooit gemaakt!
     
  15. --<)Sandro(>--

    --<)Sandro(>-- The Green Maker

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey mensen,

    Ik heb al een lange tijd een setje boxen van Typhoon voor m'n pc. Ze hebben het altijd goed gedaan tot er uit de linker box geen muziek meer kwam. Ik natuurlijk alle draadjes checken enzo, maar er kwam geen verandering in. Het vreemde is, toen ik de computer opnieuw opstarte, de box het ineens wel deed. Mooi, dacht ik. Maar zins dien gebeurt dit regelmatig, en dat vindt ik best irritant.
    Het is niet zo dat ie ineens uitvalt, maar als ik de computer aanzet kan ie het wel of helemaal niet doen.
    Effe voor de duidelijkheid, het gaat hier om een boxen set met 1 rechter box, 1 linker box en een subwoofer. Ze hebben het altijd gewoon gedaan tot hedendaags. En ik heb niets ongewoons geinstalleert.
    Mijn vraag luid natuurlijk: Hoe kan ik dit verhelpen?

    Sandro
     
  16. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien drivers opnieuw installeren of nieuwe downloaden?

    /edit: voor je geluidskaart he :)
     
  17. --<)Sandro(>--

    --<)Sandro(>-- The Green Maker

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij erg stug dat zoiets zou kunnen helpen omdat het hier enkel om de linker box gaat. Maar ik het het probleem al groten deels opgelost, als de boxen ff uit/aan doe werkt de linker weer. Een beetje vreemd maar ik kan er mee leven.
     
  18. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht dat de aansluiting van kabeltje naar jack-in niet helemaal goed zit. Als niet alle stukken goed contact maken kan het gebeuren dat een van de twee kanten het niet meer doet.
     
  19. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pc werkt al ruim een maand perfect. Nooit vastlopers, games lopen veel beter dan ik ooit had kunnen denken, en de nieuwe muis en keyboard werken ook lekker. Toch heb ik een vraagje.

    Ongeveer anderhalve maand geleden heb ik systeemherstel toegepast op mijn pc, omdat de pc nogal gek deed. Ik had toen nog vaak last van grafische bugs, en ik dacht dat dit lag aan de verkeerde directx versie. Omdat ik directx9.0c op een of andere manier niet kon installeren, had ik systeemherstel gedaan. Toen mijn pc restartte startte ie niet op. Pas toen ik 'Smartscan'(een bios optie die voor sys-herstel altijd AAN stond) uit deed, startte de pc op, en gedroeg zich nadat ik de goede moederbord drivers had geinstalleerd uitstekend.

    Echter, zelfs als ik vandaag de dag smartscan aan doe(wat is het eigenlijk) start de pc niet op. Er is dus toch iets veranderd. Elke keer staat er als ik opstart Smartscan, disabled, although able(zoiets).

    Is het een nuttige optie? Is dit een groot probleem?

    Ik weet het, alles werkt dus wat boeit het? Nou, ik denk gewoon nieuwsgierigheid;)
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Welk model moederbord had je nu ook al weer van Asrock? Misschien dat het in de handleiding (pdf op Asrock site) staat omschreven. Op internet kan ik niet zoveel vinden over Smartscan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina