@ ryan23: Het prestatie veschil tussen AGP 8x en 4x is minimientot niks, dus daar moet je je ook niks van aantrekken.
Je voeding kan je niet zien in Everest of met eender welk programma dan ook. Je zult daarvoor je pc moeten open draaien.
Ik zal het stap voor stap uitleggen (mijn excuses voor als ik je beledigd heb )
- Pc uitzetten en alle kabels uittrekken.
- Als de achterkant van de pc voor je staat, moet je de rechter zijkant eraf vijzen.
- Heb je heb losgevezen en komt de zijkant niet los, kijk dan eens of je de voorkant van je case er kan aftrekken.
- Als de zijkant eraf is, zet de case dan voor je moet de openkant naar je toe (dit moet niet, maar het maakt mij eventjes gemakkelijker)
- Het onderdeel helemaal vanboven links waar allemaal kabels uitkomen is de voeding. Daar zou normaal een sticker op moetten hangen met het Wattage en eventueel het merk.
@ halo freak: Wat is je budget?
De beste kaart op AGP die ik heb gevonden op Alternate is de ATi Radeon X850 (PE) voor rond de €350. Is dit je te duur dan moet je voor de X800 GT of 6600 GT gaan. Maar persoon zou ik dan niet upgraden omdat je toch een 9800 Pro hebt.
Het geheugen moet je minstens uitbreiden naar 1024MB (1 latje van 512MB bijsteken). Maar 2GB zou nog beter zijn moet je het geld er voor (over) hebben. Aangezien jij maar 3 RAM sloten heb (als ik goed zit), en je wilt echt 2GB dan zul je je huidg latje er uit moetten doen en er 2x1024MB insteken of er 1x512MB en 1x1024MB bijsteken.
Zou je 2x1024MB nemen en je besluit je latje van 512MB er bij te steken. Vergeet dan niet je je geheugen dan op 333MHz zal moetten werken (moest je latje dat niet zijn) wegens limitaties van je moederbord.
Laatst bewerkt: 5 dec 2005