1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb € 60 over van m'n budget... Is het met dat geld de moeite waard om mijn werkgeheugen te upgraden van 1 Gb naar 1,5 Gb? Of moet ik er gewoon een lekkere game van kopen of een beter toetsenbord?

    Of misschien de processor upgraden van AMD Athlon 3200 naar AMD Athlon 3500?
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  2. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Solderen. Maar je kan beter gewoon een nieuwe kopen, een stillere. Die dingen kost €10. :{
     
  3. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    koop er maar een game voor...
     
  4. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zoiets kopen in die aard : /*KLIK*\
    of een game is ook leuk :)
     
  5. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    eluminX is een 'laptop-toetsenbord'. Daar moet je maar van houden. Ik heb ook op het punt gestaan om hem te kopen, maar ben toch voor deze gegaan. En daar heb ik achteraf geen spijt van. _O_
     
  6. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- scheel gekeken :9
    Dit geeft ie aan:
    [​IMG]

    Ik weet nu dus dat ik PC2700 en 166Mhz heb.
    Maar maakt nu veel uit bij het aanschaffen van een nieuwe geheugenmodule of die ook PC2700 is en de snelheid hetzelfde is of werken verschillende snelheden ook samen??
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  7. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    die heeft u wel wat gekost denk ik ? :eek:

    90€ ongeveer?
     
  8. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een snellere module koopt, bijvoorbeeld een PC3200, past die zich aan aan de andere, dus gaat die op de snelheid van PC2700 lopen. Hetzelfde geldt voor een langzamere, dan gaat je PC2700 langzamer lopen.
    Dus je kan als je binnenkort wil gaan upgraden (nieuw moederbord) kan je het beste voor PC3200 gaan, anders zou ik gewoon PC2700 nemen.

    Succes!
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem met mijn webcam:

    ik heb hem aangesloten en geinstalleerd etc maar dan zegt hij bij instellen van de webcam ( bij msn) van : not enough bandwith .. daarmee doelt hij op de USB weet iemand wat ik daar aan kan doen?
     
  10. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis een iets andere geworden. :p 4 GB werkgeheugen en Pentium D 3.0. Verkoper was heel aardig. _O_
     
  11. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het probleem miss gevonden.... mijn HDD staat bij veilig verwijderen Hardware.. het is een S-ATA schijf. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
     
  12. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    De 6800 Gs is die sneller dan de 6800?
    En de 6800 GT is dan toch waarschijnlijk weer sneller dan de 6800 Gs?
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    @ Franko: Wat heeft de HDD met een webcam te maken?

    @ DuckyWarrior: De 6800 GS is inderdaad sneller dan de 6800, maar de 6800 GT is niet sneller dan de 6800 GS (tenzij je 1% meer performance sneller vindt). De 6800 GS is op de markt gebracht om de 6800 GT te vervanger. Doordat deze minder pipelines heeft is deze goedkoper te produceren maar door zijn hogere clockspeeds is die gelijk aan de 6800 GT.
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    komt nog is bij dat de agp versie van de 6800 GS met wat mazzel de pipelines open zijn te zetten.......let wel op hierbij, deze zijn vaak niet voor niets locked....je kan dus hebben dat je gewoon een aantal kapotte pipelines hebt die gelocked zijn om zo een 6800 GS te maken :)
     
  15. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    En The Answer, is het slim om van een AMD Athlon 3200 naar een AMD Athlon 3500 te gaan? Ik heb namelijk 60 € over... Of moet ik er iets anders mee doen?
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Om eerlijk te zijn: nee. Het schilt maar 200 MHz en da merkt je amper en bovendien kan je dat verschil met gemak overclocken.
     
  17. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar overclocken ga ik waarschijnlijk niet aan beginnen...
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dan raad ik je nog altijd die 3200+ aan. De prestatie die je wint met die 200 MHz meer is helemaal niet zoveel en merk je waarschijnlijk niet eens (buiten in echte benchmarks).
     
  19. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, waar moet ik de 60 euro dan in stoppen?
    AMD Athlon 3200+
    1024 Mb Ram
    6800 Gs
    Betere boxen misschien? Toetsenbord? Geluidskaart?
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Een snellere processor heb je niet nodig, meer geheugen ook niet echt en een betere videokaart ook niet echt.

    Betere boxen, geluidskaart of toetsenbord moet je zelf weten. Als je er tevreden over bent dan zou ik die €60 gewoon bijhouden of aan iets helemaal anders spenderen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina