1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    kijk eens op http://tweakers.net/pricewatch daar staan de laagste prijzen, ik zou wel een beetje een goed merk nemen.

    @arjan: JAAA! Hij doet het weer, naja, niet helemaal, maar ik heb weer beeld. Ik denk dat ik er nu wel uit kom en anders hoor je het wel. Echt heel erg bedankt.
     
  2. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Absoluut NIET doen. PC3200 geheugen werkt ook perfect als er maar tot PC2700 ondersteund wordt!
     
  3. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    @Arjan en rest: Ik heb nu mijn PC min of meer wel weer aan de praat, ik heb weer beeld en ik zie nu ook het probleem. Op 1 van de 2 512mb ddr zit een aardige kras dus ik denk dat het daar aan ligt. Nu is er een nieuw probleem, ik krijg mijn PC niet meer aan het booten, als hij bij windows aan komt (ook in veilige modus) dan gaat hij rebooten... Help?

    Ik heb dit: http://www.sallandautomatisering.nl/content/productinfo.php?pid=1333 nu. Dus 2x512mb Twinmos Dual Channel. Werken deze dan alleen als er 2 in zitten?
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze moeten ook los van elkaar werken, daar zal het niet aan liggen.

    Je hebt het bios natuurlijk gereset de vorige keer, maar heb je nu ook alles weer opnieuw ingesteld in het bios?
     
  5. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat moet ik precies allemaal opnieuw instellen?
     
  6. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb een redelijke kut computer en nu heb ik van mijn oom een 3d kaart gekregen die wat beter is dan mijn huidige. Dus zet ik hem erin en wil ik een driver downloaden. Maar dan komt er dit te staan
    Ik heb de Geforce 4 ti 4200 gekregen (ja nog steeds niet geweldig maar ja, gratis is gratis)

    Wat moet ik doen?
     
  8. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook even een vraagje: Ik heb dus nu een 6800 Gs, en ik wil er waarschijnlijk nog een bij hebben, maar ik weet niet of dat zo slim is...

    Is het niet slimmer om de oude Gs te verkopen, waar ik dan misschien €140/150,- voor krijg, en dan €230 + verkoopbedrag te besteden aan een andere kaart (7800 GT(X))?

    Wat zouden jullie doen?

    Alvast bedankt
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    hmmmm heb je SLI bord?

    en die 6800 zat al in de pc denk toen je hem kreeg of niet?
     
  10. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb een Sli bord ja, anders word het wel knap als ik hem erin krijg:cool: .

    En de 6800 Gs zat er al in ja...
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goede pc capture kaart, om 360 beelden te capturen. Ik ben me er nu een beetje in aan het verdiepen.
    Je ziet vaak van die pci tv kaarten met een 'video in' in de vorm van een tulp stekker, waarmee je dus video kan opnemen. Maar dan zit er weer zo'n TV-tuner bij die ik niet gebruik, en wel voor betaal. Zijn er kaarten te vinden met goede Video-in en audio-in, mischien in de vorm van vga-in zelfs?

    edit: dan krijg je zoiets.....

    [​IMG]

    Pinnacle DVC90....
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  12. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Ik heb een AMD XP 2600+ processor, en na intensief gamen(2 uur CoD2/F.E.A.R.) is de temperatuur 51 graden. Speedfan geeft boven de 50 graden een vlammetje aan voor de temperatuur, maar is dit schadelijk? Of valt 51 graden wel mee?
     
  13. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    51 is te doen, daar kan de processor prima tegen.
     
  14. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik zit nu al een tijdje in windows te internetten, en nog steeds 51:confused:
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Iemand een idee?
     
  16. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu even gegamed, en de temperatuur loopt op tot 53 graden, echter door tijdgebrek moest ik na 5 minuten CoD2 stoppen. Kan het zijn dat de processor na 10 minuten naar de 55 graden stijgt, of is het maximum binnen een aantal minuten bereikt? Het gekke is dat tijdens een LAN party die ik had een tijdje geleden, de temperatuur maximaal 52 werd, nu al 53(en misschien wel heter tijdens veel gamen), ik hoop niet dat ik een nieuwe cooler ofzo moet, omdat ik dit moederbord met cooler en al heb ontvangen een half jaartje terug, en ik geen zin heb om zelf zo'n ding aan te sluiten, ondanks het vast wel makkelijk zal zijn. Echter, als het nodig is, koop ik wel een Zalman cooler, die zit ook op mijn videokaart, en daar ben ik zeer tevreden over. En misschien kan ik dan overclocken, uiteraard na het vele malen checken van de temperaturen!
     
  17. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je de specs van je pc even posten, dat maakt het wat makkelijker. :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ag, het kan zoveel zijn, stof in je fan, andere kamertemp, etc. Maar 53 graden is echt niks om je druk over te maken hoor.
     
  19. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie reactie, en omdat mijn vader vond dat ik al zoveel geld had gestoken in upgrades, betaalt hij een zalman cooler als stofzuigen/enz. niet helpt en de temperatuur boven de 55 graadjes komt, _O_
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    hey ik heb een Intel Celeron 2.8 Ghz.
    Met wat voor Pentium Processor kan je dat vergelijken..?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina