1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    okej, kzal n's wat dingen gaan proberen. Kheb momenteel niet zo heel veel geld en ik wil ook nog een zalman koeler voor m'n cpu kopen dus moet een beetje verstandig handelen :9

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben dus gegaan voor dual tft en bevalt me erg goed.
    Zoveel compacter en lekker tegen elkaar aan zetten.
    Schok net nog wel even, toen de kleuren nog niet goed stonden en het beeld naar onder blauw werd, omdat ik er iets te hoog voorzat. Bang dat ik wat fluts had gekocht, maar even de kleuren en contrast/brightness handmatig ingesteld en het ziet er weer super uit. :cool:

edit:
    Weet iemand hoe ik meerdere speakers aan de praat kan krijgen.
    Mn onboard geluidskaart moet 5.1 ondersteunen en wanneer je dat als geluidsinstelling kiest moet je de stekkertjes in de normale uitgang stoppen (groene) en in die van de mic (rode) en line-out (blauwe), maar dat werkt op de een of andere manier niet, hij pakt alleen de normale uitgang. :confused:

Laatst bewerkt: 23 okt 2005
  3. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je instellingen even veranderen naar 6 channel audio :)
    dan zou die het moeten doen!

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dan pakte ie ze ook niet eens.

5. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat je je speakers goed hebt aangesloten? Nieuwste drivers geinstalleerd? Het zou een defect aan je geluidskaart kunnen zijn.

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb een van de laatste via audio drivers geinstalleerd. Verkeerd aansluiten kan haast niet, maar zal er van de week nog eens naar kijken wat het kan zijn.

7. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil voor mn zusjes pc een andere proccessor kopen. Oud dingetje. Kan ook niet zoveel meer bij.

Mijn vraag is dus, kan in deze pc een AMD Athlon Thunderbird 1000? Zo ja, nog een betere?

Moederbord: MS-6191
    Geheugen: 192MB SDRAM

8. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0

• Support Slot A for AMD® Athlon™
    • Support 500MHz ~ 1GHz

Zegt genoeg denk ik? Processor van Socket A, tot 1ghz.

9. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat snap ik. Maar is een Thunderbird 1000 een socket A van 1Ghz (laatste lijkt me ja>1000).

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het is een Slot-A moederbord en géén socket-A! Een slot-A processor is een processor in een cardridge, terwijl een socket-A processor niet in een cardridge zit:

Slot-A processor
    [plaatje]http://www.tweak3d.net/articles/athlon/athlon.jpg[/plaatje]

Socket-A processor
    [plaatje]http://www.topachat.com/boutique/ressources/in/in6705/in670501.jpg[/plaatje]

Er zijn van zowel slot-A als socket-A 1GHz processors gemaakt met de Thunderbird core. Jij moet dus een AMD Athlon 1GHz (Thunderbird) Slot-A processor hebben :cool:.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar niet echt koud:)... bijna 60 graden kan natuurlijk makkelijk maar het moet niet veel meer worden. Het ligt eraan wat voor kaart die gast heeft maar anders zou ik ervoor kiezen om een mooie goede koeler te pakken. Het spul gaat immers langer mee als je het koeler houdt.

12. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.989
    ik zit wel beetje verkeerd hier maar stel toch maar even mijn vraag, ik geen goed topic kan vinden.

is er een manier om bv je pc sgerm te filmen.. met je pc self dus een soort print screen alleen dan als film ?

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben van plan om op de hcc dagen 2 nieuwe koelers te kopen. 1 voor mijn videokaart en 1 voor mijn processor. Wat is een goede videokaartkoeler? Heb nu een gigabyte 6600GT. ik zat zelf te denken aan een artic NV silencer, maar nu las ik bij de productsurvey op tweakers weer 2 wat minder positieve reviews. Kan ik niet beter voor een zahlman koeler gaan?

Ook voor mijn processor weet ik niet goed welke koeler een goede stille koeler is. Ik zat te denken aan een thermaltake big typhoon of een zahlman CNPS9500. nu is het verschil in prijs wel flink, maar ik weet niet of het verschil in prestatie nu zo groot is

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    @ Kenneth: Nu begrijp ik wat je bedoeld :9 Net op msn was het wat wazig. Zou eens kijken of ik wat kan vinden.
    google doet wonderen 1e link. Even "creatief kopen" en gaan met de banaan.

Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  15. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, luister niet naar mij, heb nog nooit gehoord van slot A:eek:

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Slot-A is ook zó 1999 :+ whehe.

@Hoosie,

Voor een cpu-koeler zou ik voor een Zalman gaan. Deze koelen erg goed en maken niet veel lawaai.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    komt nog is bij dat je voor de nv silende zo en zo een pci moet op offeren, dat hoeft volgens mij niet met de zalman

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zeker of dit het goede topic is, maar zal vast wel.

Ik wil een externe harde schijf gaan kopen, voor mijn muziek, omdat er best veel ruimte in beslag genomen wordt daardoor.

Ik wil dan ongeveer 100 Gb, maar wat gaat me dat ongeveer kosten? en wat zijn aanraders?

19. Roel1234

Roel1234 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb n sonic drive S met beeld, 40 gb maar, maar het is n mooi ding

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @gods gamer: op arjans aanraden kan je een Freecom externe HD nemen 120€ voor 160 GB ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina