1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, nog geen geluid uit mn monitor speakers, tenzij ik een plugje in normale geluis-plug stop.
    Was mn splittertje ook alweer kwijt. Dus dan maar gewoon mn oude spealers. :)

2. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Welke kaart is beter de 6200 256 mb of de 128 mb?

3. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    256 mb denk ik. Maar het is hoe dan ook een baggerkaart. Zoek anders even een vergelijking op via Google ofzo.

En hij is hopelijk niet voor jezelf, jij had toch een 9800 Pro? Die is iig een stuk beter dan deze kaart. :{

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Alsof het geluid van monitorspeakers mooi is...
    Totaal geen bass en ook de hoge tonen lukken voor geen meter. Dan kun je nog beter boxen van de Aldi hebben ofzo.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Weet ik, is ook geen super geluid, maar lijkt me wel eens grappig om ze alle 6 naaste elkaar actief te hebben. :D
    Maar pc speakertjes zijn nog wel ok voor wat muziek, met games/film/en of muziek zet ik anders wel koptelefoon op. :)
    Zou het ook op mn surroundset aan kunnen sluiten, maar daar is front links en rear rechts (monitoren staan kwartslag gedraaid tov tv), dus dat schiet ook niet op. :D

6. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    nee, voor iemand anders waar zn ati 9600 kapot is, en hij dus voor 90 euro iets anders zoekt. Ik heb idd een 9800 pro, en ben er tevreden mee, kan er nog wel 9 maandjes mee vooruit:)

maareh arjan84 kun jij nog even je oordeel geven^^

Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  7. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TheProf82, als je nog iets van 15 euro erbij legt heb je een 9800 pro

8. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    ehm de 9800 pro kost toch echt zon 140 euro, behalve bij webshops, en zn budget gaat gewoon niet hoger dus

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nou je kunt het toch gewoon online bestellen? Ik zie bij www.cool-prices.nl toch al 2 keer een radeon 9800 pro voor rond de 100 euro!

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dan kan je maat beter een nieuwe 9600 Pro kopen, die is beter dan een Geforce 6200. Bij Alternate hebben ze voor €95,- een MSI Radeon 9600 XT 128MB. Deze is net weer een stukje sneller dan de 9600 Pro :). Met deze kaarten maakt het nauwelijks uit of je de 128MB of 256MB versie hebt.

11. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het antwoord:)

12. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    tsja sit hier verkeerd.. me topic is geclosed en kan nergens topic vinden over formateren, ik wil mijn pc dus formateren, maar waar moet ik allemaal opletten voordat ik dit kan doen, en hoe moet dit.

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Back-ups maken.

Hoe doe je het?

Ga naar het BIOS, zet je DVD-rom als 'First Boot Device', douw de Windows XP CD-rom erin en het wijst zich eigenlijk vanzelf.

Ohja: weet niet wat voor modem je hebt, maar als dit een oud ADSL USB modem is zou ik de drivers hiervan zeker back-uppen. Als je het CDtje kwijt bent is het namelijk niet zo makkelijk om 1-2-3 aan de drivers te komen zonder internet. :+ Maar ik denk niet dat je zo'n modem hebt.

14. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Zoon n00b ben ik dus .

Ga naar het BIOS, zet je DVD-rom als 'First Boot Device',

Hoe doe ik dat :+

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Om in het BIOS menu te komen, moet je tijdens het opstarten gebruik maken van de Del-toets of een van de F-toetsen, dit is afhankelijk van je systeem. Meestal geeft je computer tijdens het opstarten een melding op welke manier je de setup van het BIOS inkomt.

Daarna zoeken naar Boot Device, weet niet precies waar het staat, maar je komt 't wel tegen. Dan zet je bij "First Boot Device" de naam van je DVD/CD speler.

Sluit je de BIOS af, wijzigingen opslaan. Moet je je pc waarschijnelijk overnieuw opstarten, dan doe je de cd erin en vraagt hij of je de pc van de cd wilt opstarten. Als je een SATA HD hebt, moet je vaak nog een RAID controller installeren door op F6 te drukken, als je dat niet hebt niet. De rest wijzigt zich vanzelf.

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij start hij windows xp sowieso al gelijk vanaf de cd op. maar dat weet ik niet zeker.

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wat je bij Primary Boot Device hebt staan. Als daar standaard je CD/DVD speler staat wel ja. Soms staat er ook je floppy drive.

18. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    nouja dit lukt alleen hij zegt bij de installatie dat er al meerdere besturings programma's op de Partie staan. Moet ik dan doorgaan ? of kan ik die er niet eerst afgooien ?

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  19. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    misschien is het ook een id om éérst te backuppen op een mp3 speler, dvd, andere pc, etc. voordat je gaat klooien in je bios als je er niet zoveel vanaf weet!

(redelijk voor de hand liggend maar ik zeg het toch maar even :9)

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet even kijken wat er in de menu's staat, maar je kan ergens partities formatteren. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina