1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel een boekje van mijn moeder board op de factuur staat helemaal niks behalve dan een computer.

2. Mental-Charlie

Mental-Charlie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet verstand van computers, maar ik moet een snelere videokaart hebben met veeeeeel geheugen enzo. ik heb nou een invidia maar mijn maten zeggen dat ik een Ati moet kopen, is dat inderdaad beter en hoezo (wel rekening mee houden dat ik weinig daarvan weet he!)

3. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht...here we go again.

Moederbord?
    Processor?
    Geheugen?
    Voeding?
    Budget?
    Oude videokaart?

Geef eens wat gegevens, hier kunnen we niets mee.

4. Mental-Charlie

Mental-Charlie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een pentium 2.6 of 2.8 van 512 geheugen en mijn budget is rond de 200 smakkers. moederbord is wel agp enzo.

5. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    6800GS misschien?

6. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnekort me pc een flinke update geven.Daarom heb ik een vraagje:past elke moederbord in elk Behuizing?

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    je hebt verschil in ATX en BTX, BTX heeft de bedoeling dat het ATX gaat vervangen, maar de meeste kasten zijn ATX formaat en daar passen over het algemeen de meeste moederborden wel in :cool:

8. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik heb een relatief kleine behuizing, maar de meeste moederborden zijn ATX formaat, en passen dus in mijn kast.

9. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej dankje voor je antwoord.

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De beste keus inderdaad.

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb deze kaart nu ook, met een andere (arctic) koeling :) (Deze koeling heb ik erop gedaan, omdat ik knettergek werd van het kabaal van de standaart koeling :{)

Vind het echt een prima kaart voor mijn doen. Ik stel niet echt hoge eisen aan Gfx, maar het moet gewoon goed lopen op een hoge reso, en dat kan met deze kaart :) En ondanks dat ik er geen hoge eisen aan stel, ziet het er toch allemaal net ff iets mooier uit als mijn oude videokaart.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  12. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Howdieho lads. Ik wil binnekort een nieuwe pc gaan aanschaffen, maar zit te twijfelen over een nieuwe processor, want ik wil zowiezo 2 kaarten in SLI gaan draaien. Welke is hier het beste voor: de AMD64 4000+ 2,4 ghz SanDiego of de AMD Athlon? 64 X2 4200+ Winchester ...

Ik wil dit alles in een Shuttle gooien, namelijk de Shuttle XPC SN26P (Retail, SLI-Uitvoering), plus in ieder geval al 1 7800GT. Maar het belangrijkste wat ik nu even wil weten is welke processor.

13. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is een AMD Athlon 64 3500+ goed geschikt voor de hedendaagse games met 1024 mb geheugen?

14. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Performance in games hangt tegenwoordig vooral af van je grafische kaart, de GPU(Graphics Processing Unit). Met, bijvoorbeeld, een Ati 9800 pro, heb je niet zoveel aan een monster processor, omdat je videokaart de "Bottleneck", de beperkende factor, is. Met een 6600GT kom je al wat verder, maar dit zal nog steeds de zogenaamde bottleneck zijn. Ik denk dat je met zo'n processor het beste een 6800GT kan nemen, of een x850xt videokaart. De nieuwe 7800GS is een optie, of de goedkope 6800GS, ook een prima kaart, vooral op prijs/kwaliteit niveau.

Denk er aan dat met een AMD64 processor DDR400 handig is, omdat anders je FSB wordt beperkt door bijvoorbeeld DDR333(PC 2700) DDR RAM.

Succes!

15. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja hoor, perfect zelfs! Je moet alleen wel een goede videokaart kopen. Verreweg de grootste factor van invloed als het gaat om game prestaties.

16. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej is goed en bedankt voor de info,heb namelijk nog de ATI RADEON PRO 9800 met 128mb,maar ben wel al aan het wegleggen voor een anderen.;)

17. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej,de geheugen is inderdaad DDR400.Moet alleen nog sparen dan voor een beter videokaart.

18. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, succes met het sparen en met de aankoop!:)

19. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    dat zou wel een goede koop zijn spellen zoals counter-strike source kun je wel op med spelen nfs mw kun je ook daarmee wel spelen en de prijs is ook wel aardig

mvg

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina