Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hitmeisterD

hitmeisterD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  2. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een laag budget hebt is dit een redelijke koop, alhoewel ik denk dat een 6600GT voor 25 euro meer een betere koop is. Heb je echter meer geld over, haal dan een goede kaart zoals een 6800GS(AGP/PCI-E) of een x800xt ofzo. Zijn toch wel een stuk sneller dan de x1600 series. Nee, ik denk niet dat die kaart echt goed is, en met zo'n redelijke high-end processor moet ook een goede videokaart:cool:

3. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej is goed,Als ik de nieuwe pc heb,speel ik zoalang wel op me Radeon 9800PRO;) ,gelukkig komt over 2 weken Oblivion voor de 360 dus vervelen hoef ik me dan niet,en kan ik rustig verder sparen voor zo'n videokaart.

4. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, waarschijnlijk heb je alleen een AGP poort op je moederbord. Je moet daarom gaan voor een AGP videokaart, deze is PCI-e(xpress). Verreweg de beste keus is een 6800GS of 7800GS. :cool:

Ik snap het alleen niet helemaal: heb je die PC met Athlon 64 3500+ nou al of heb je die besteld? Als je hem besteld hebt en nog niet binnen hebt: welk moederbord zit er in je nieuwe PC?

5. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    uhm hallo?

6. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor de 3700+ gaan, heeft ook san diego core, en heeft op dit moment de beste prijs-kwaliteits verhouding.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als je budget het toelaat dan zou ik voor de X2, maar dan raad ik je echter de X2 4400+ aan. Deze heeft dezelfde kloksnelheid als de 4200+, maar dubbel zoveel cache geheugen.

8. SnOOpyMasta

SnOOpyMasta gaming is a science

Leuk Bevonden:
    0
    mag ik een monitor op zijn kop zetten???
    Het is voor hem te vervoeren.
    Grtz

9. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet besteld,maar ben wel van plan.Ik wil dan op www.maxpc.nl een upgrade pakket kopen van AMD 64 3500+ met 1024 mb geheugen met een moederbord.Ik heb nu in me oude pc een ati Radeon 9800 PRO 180 mb in zitten,om toch dan straks alle kracht te gebruiken,ga ik dan later een nieuwe videokaart kopen.;)

Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk en aardig allemaal, maar je hebt moederborden met OF PCI-express OF AGP. Je kan het beste PCI-express nemen: veel beter op de toekomst voorbereid. Voor AGP zullen nauwelijks meer nieuwe snelle videokaarten komen.
    TFT kan makkelijk, CRT liever niet. Elektronen worden dan verkeerd afgebogen enzo. :eek:

11. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Je kan wel een 'dual' moederbord kopen, met PCI-Express EN AGP8x, hetgene wat ik hoogstwaarschijnlijk ook ga doen in augustus, simpelweg vanwege het feit dat ik dan even geen tijd heb om te gamen, en dan volstaat een 6600GT prima, ondanks ik er dan naast een AMD 4000+ en 1 of 2 gb ram koop, dan maar even gamen op medium-low, en na een maand of 2 een 7800gtx/7900gt/7900gtx kopen, of iets nieuwers, gewoon een goede kaart die op dat moment max. 350 euro kost:)

12. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nou naar mijn ervaring heb je daar amper last van, al me crt's doen het nog perfect dus ja ;)

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn CRT'tje heeft een rit van 2 x 200 km. overleeft :9

En die lag op z'n kant in de achterbak :p Doet het nog prima.

Nee rutger, niet die van jou hoor ;)

15. SnOOpyMasta

SnOOpyMasta gaming is a science

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx, dan ben ik toch gerust

Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  16. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een klein vraagje

Ik neem binnekort een moederbord die DDR DIMM 400 aankan.Mijn vraag is welke soort geheugen(s) kunnen hier dan op.Want je heb SDRAM en nog een aantal.Weten julle welke soort geheugen ik dan kan gebruiken:confused:

17. bastiaan

bastiaan .

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal
    Ik heb net een nieuwe joypad gekocht maar mijn computer herkend hem niet! weten jullie wat je daartegen kan doen? Er zit wel cd bij met installatie software maar als ik dat geinstaleerd hebt herkend windows(XP) hem nog steeds niet!
    Alvast bedankt

18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    dit is mij pc nu..
    ik heb een µATX behuizing en een µATX moederbord, kan ik dan gwn een ATX of Micro ATX moederbord erin doen..? want bij alternate hebben ze alleen die moederborden.. en de Socket mPGA 478B is toch bij alternate gwn een Socket 478? :)

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    DDR-SDRAM PC3200. Dat moet je hebben. Niet meer dan €50 voor een reepje van 512 mb uitgeven.

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In een µATX (micro ATX) behuizing kan je géén ATX moederbord kwijt! Bij Alternate bedoelen ze inderdaad een socket 478 moederbord.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina