1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  2. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    @McSparkle

Ik denk het wel, omdat zowel de case als het moederbord in 'ATX' formaat zijn.

En over die voeding, dat ligt er meer aan wat je nog meer in die kast hebt(harddisks, videokaarten, enzovoort)

3. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even op de site van de fabrikant kijken voor de nieuwste drivers.

4. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    1 IDE HD. En in mijn huidige pc zitten een DVD speler en een brander. Maar de speler functioneert niet meer helemaal goed, dus ik bouw alleen de brander in.

Verder dus dat moederbord in de post hierboven, en de Asus Extreme N6800GT/2DT.

Ben van plan om in die kast eventueel een neonbalkje te plaatsen en zoals je kan zien op de afbeelding heeft deze kast aan de zijkant nog een fan zitten. Maar op het mobo zit maar 1 aansluiting voor een fan naar mijn weten, dus hoe kan ik die dingen het beste aan sluiten straks ? (molex(?) geloof ik?)

Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik schrok al :+ .

Hoeveel watt voeding heb je? 300/350?

6. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wil een nieuwe hebben. In de nieuwe kast die komt zit nog geen voeding bij, dus die neem ik maar gelijk nieuw (weer is stofvrij en gewoon meer vermogen:cool:)

7. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraag, wat is het verschil tussen (en welke is beter?) een HIS X850XT en PowerColor X850XT ..? :)

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    als ik een lijst van jouw vragen met de antwoorden in een boekje bundel ben ik de nieuwe Dan Brown van de computerbladen

HIS en Powercolor staan er niet bekend om dat ze overklokte kaarten uitgeven dus uit mijn hoofd gok ik dat ze hetzelfde zijn

9. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ja srry :cool:
    Maar iemand zei tegen mij dat HIS X850XT veel beter is dan PowerColor X850XT, maar op internet kan ik er niks over vinden :confused:

10. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, het boeit over het algemeen niet veel, er zijn wat uitzonderingen, zoals XFX, die hun kaarten standaard een beetje overclocken, of betere software geven. Maar je vraagt zoveel, ik zeg, koop gewoon een pc, of vraag iemand in je kennissenkring die er meer van af weet. Ik wordt er, een beetje gek van8)

11. Prospect

Prospect Guest

Hey computerdudes!

Ik heb dit systeem voor ogen, mijn vraag: any good? :)

AMD Athlon64 X2 3800+ 2.0GHz Box
    Antec Solution SLK3000B
    ASRock 939Dual-Sata2
    Connect3D ATI Radeon X1300Pro 256MB
    Kingston 1Gb DDR-400
    Samsung 16/48x bulk zwart
    Samsung 200GB 8MB (S-ATA)
    Samsung SHW162L LS 16+/-bulk zwart
    Sweex 650W ATX power supply Gold
    Windows XP Media Center Nederlands oem

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Neem een andere voeding van een A- merk zoals tagan, enermax, zalman..
    Verder weet ik niet wat je met je pc wil gaan doen, maar als je wilt gamen neem dan een andere videokaart, want deze is niet zo best voor gamen.

Verder ziet het er goed uit

13. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Even een vraagje:

Ik heb nu 2 x 512 Mb Kingston in m'n Pc zitten. Het was Kingston KVR400X64C3A/512. Nu heb ik een Asus A8N - Sli moederbord. Kan er nu nog 2 x 512 Bij? Of moet ik er dan wat uithalen en dan één reep van 1 gig. erin doen?

Alvast Bedankt,

Daan

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    nee als het goed is heb je 4 slots voor geheugen.. Je kan er dus gewoon 2 reepjes bij doen.
    Let wel op dat wanneer je weer wilt uitbreiden je er dan wel 1 uit moet halen.

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zo even een vraagje over het start-menu (vast makkeijke oplossing)

In het start menu krijg ik niet direct de hele lijst met dingen te zien, ik moet eerst op dat 'pijltje' klikken voordat alles te zien is. Hoe stel ik in (want er staat bijna niks in mijn menu) dat ik direct alles kan zien? Thnx alvast!

16. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit hier met 2 oude speakers voor me pc die aan vervaning toe zijn.
    Nu zat ik te denken: zal ik een andere set kopen(2.1), maargoeed ik heb niet zoveel ruimte voor een goede set met subwoofer...
    Dus vroeg ik me af of er goede kwalitiets koptelefonen zijn voor vooral muziek te luisteren en af en toe te gamen, na ff kijken op het grote www kwam ik niet echt op een antwoordt.
    Dus mijn vraag: Zijn er goede koptelefonen voor muziek te luisteren, zoja welk merk en hebben jullie voorbeelden?
    Oja nog iets, eentje met microfoon is ook altijd welkom.

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er aardig uit alleen die videokaart is niet echt bijzonder op z'n zachtst gezegd.

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Tuurlijk zijn die er, ik zal zoeken naar een Sennheiser oid. Prijs is zo'n 40/50€. Voor een 2.1 setje, ik zag gisteren een klein Logitech setje met een mini subwoofer, ideaal voor als je weinig ruimte hebt, en de prijs was ook zeer netjes (€19,95 @ Paradigit).

19. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    open startmenu
    rechtsklik op uw startmenu
    eigenschappen
    tabblad menu start
    menu start aanpassen (niet de klassieke menu)
    tabblad geavanceerd
    helemaal bovenaan: instellingen voor het menu start
    "submenu's openen als de wijzer erop geplaatst" aanvinken

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Top! Had het al gevonden 'persoonlijke menu's gebruiken' o.i.d. was het. Thnx alsnog voor de hulp.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina