1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    1) Everest werkt heel goed, maar je kunt geen mappen overzicht houden oid. Everest houd gewoon bij wat er in je pc zit en de temperaturen in je pc

2) voor spyware/virussen, installeer een virusscanner of hitman pro.

3 ) De resolutie mag je helemaal zelf bepalen, vaak ziet er er beter uit in een hogere resolutie, maar dat vraagt wel meer van je computer.

2. Yoshi Power

Yoshi Power Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt voor je antwoord. en maakt het ook uit als ik mijn resolutie op de computer op bijv. 1152 bij 864 heb en in battlefield stel ik hem in op 800 x 600 of juist veel hoger zet. Krijg je dan rare verschillen of maakt het niks uit.

3. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet wat voor monitor je hebt, maar de resolutie hoort op 1280*1024 te staan, tenminste, als je geen breedbeeld monitor hebt.

Resolutie kan je gewoon hoger of lager zetten in BF2, hoe lager de resolutie hoe minder pixels er berekend hoeven te worden, hoe beter de performance.

4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben op zoek naar een nieuwe headset voor mijn pc, wil hem gebruiken voor gamen dus ook op teamspeak etc praten. en er moet goed geluid uitkomen.

niet al te duur... zeg max 40/50 euro

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb even een vraagje;

Heb zojuist even 2 moederborden omgewisselt, maar de harde schijven moeten gewoon hetzelfde blijven. Nu heb ik 1 pc helemaal klaar (alle drivers enzo opnieuw geinstaleerd ed.)

Maar ik wilde net beginnen aan de 2e pc en daar kwam ik een probleempje tegen.

Op dat moederbord heeft voorheen altijd een ATA schijf gezeten. Nu heb ik er een SATA opgedaan. Maar als ik nu de pc aandoe, dan komt op een gegeven moment een scherm met "windows normaal starten" "windows in veilige modus opstarten" enz enz...

dus ik kies voor Normaal opstarten. Nu krijg je dat Windows "Loading" balkje zeg maar. En als dat voorbij is wordt het beeld zwart, en begint het booten weer helemaal opnieuw !

Mja, iemand enig idee hoe ik weer (met die SATA schijf) in Windows kan komen ? Desnoods geherinstaleerd ?
    Ik zou niet weten hoe dit kan. Maar misschien moet ik van die SATA "drivers" instaleren (ben de naam even kwijt) omdat deze voorheen altijd op een ATA schijf draaide ?

6. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand misschien een redelijke game-pc samenstellen? budget is rond de 600-700 euro zonder monitor, toetsenbord, muis, boxen en geluidskaart. Wel met behuizing en eventuele voeding en koeling aangezien ik geen idee heb wat goed is en of het past.

Wil het liefst mogelijkheden tot uitbreiden van de processor die denk ik toch wel minstens 3 ghz moet zijn tegenwoordig. Als videokaart misschien een 6800 GT als die nog te krijgen is. Is dat haalbaar? :cool: en is het allemaal makkelijk in elkaar te zetten aangezien losse onderdelen bestellen het goedkooptst is.

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Deze kopen en er een 7800GS of 6800GS in zetten.

8. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    En een halve gig ram erbij. 7800GS + 512mb DDR is gewoon jammer, je kan er meer uit halen!

9. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag zelf deze voor 205 euro
    Club3D GeForce 6800 GT 256MB DDR3 (PCIe, DVI), CGNX-G686DD

Of is een 7800 GS beter?

10. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil een nieuwe moederbord kopen die dual channel aankan voor socket 478(B) voor een micro-ATX behuizing.. Bij alternate hebben ze alleen deze, maar dat is met Pcie aansluiting voor een gk terwijl ik nu een agp gk heb..
    Ik zag ook nog deze, er staat geen informatie over dus vraag ik me af of die wel dual channel kan..
    Ik heb op de officiele site gekeken, maar nu weet ik nog niet of die wel dual channel kan, bestaan er dan mss geen mobo's in socket 478(B) met agp aansluiting die dual channel kan..?

edit// Asrock P4Dual-915GL goed? kost €48,- excl. bij Azerty.nl
    edit// Rond Juni krijg ik dan een nieuwe gk, is het dan slimmer om deze rond juni tekopen met die nieuwe gk, en nu upgraden tot 1gig en verder gamen met me agp kaartj? Dus pas in Juni nieuwe mobo kopen en gk

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  12. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat lijkt me verstandiger, juni is redelijk dichtbij dus wacht daar maar op

13. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je een mobo kopen met geintegreerde graphics, terwijl je die helemaal niet gaat gebruiken. Dat is zonde van je geld.

Neem dan de Asrock P4Dual-880Pro, die beschikt over AGP én PCI-e sloten. Ook dual channel is supported. Hij is te koop bij www.sallandautomatisering.nl voor 42.95. (dit is niet bedoeld als reclame!)

Specs:
    Code:
    Supports 800/533/400MHz processor, Prescott Ready and H-T Technology
    Supports DDR400/333/266, Dual Channel Technology
    Hybrid Booster - ASRock Safe Overclocking Technology
    PCI Express Grpahics and AGP interface to adopt both PCI Express and AGP Display card
    SerialATA 1.5Gb/s, RAID 0,1, JBOD, SATA HDD Hotplug, plus 2 ports of ATA 133
    7.1channel Audio, 10/100 PCI Ethernet LAN
    ASRock 8CH I/O: 8 Channel audio jacks, 4 ready-to-use USB2.0 ports 

14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Die moederbord is ATX formaat, ik zoek Micro-ATX, toch bedankt :)

15. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh sorry, verkeerd gelezen :mad:

16. Bo-Lo

Bo-Lo The DopeStar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mijn pc upgraden help :mad:

Hey mensen ik heb een vraagje,

heb 2 jaar geleden een nieuwe pc gekocht maar vind dat somige spellen al wat slomer worden. Ik zou graag de nieuwste games weer op de hoogste instellingen willen spelen en dat het dan ook nog vloeiend loopt zonder haperingen,

ik heb hetvolgende systeem:

Amd 64 3400 box 2.4 ghz/512 kb

Powercolor ATI RADEON x800PRO

MSI K8 N Neo-Platinum Ed. nF3, Sp 754

2 x 512 Kingston PC3200

Western Digital SATA 250 GB / 7.200 2500JD 8MB

Power Supply 350W ATX Enermax

Zou iemand my mischien advies kunnen geven wat ik eventueel kan veranderen?

alvast bedankt

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vraag me toch echt af waar jij 2 jar geleden een X800Pro vandaan hebt weten te toveren maar goed.

Je zou die x800Pro kunnen vervangen door een 7900GT of 7900GTX, en eventueel je geheugen kunnen verdubbelen naar 2048 mb.

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik word er een beetje moe van dat men er hier vanuit gaat dat alles altijd maar op elk moederbord kan? Hij heeft geen PCI-express. |:-

Dus, het beste wat hij kan doen: 7800GS kopen. Als het dat niet vloeiend genoeg loopt zou ik maar iets mindere eisen stellen of een nieuwe computer kopen met een 7900GTX in SLI ofzo.

Overigens is die PC geen twee jaar oud. :{

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Rustig eens man.. Ik was idd vergeten om te kijken naar zijn mobo, maar ik zal echt niet denken dat alles overal maar op past.

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Over het algemeen roepen mensen hier altijd dat iemand een 7800GT(X) of 7900GT(X) moet kopen als iemand om een nieuwe videokaart vraagt, dat stoort mij een beetje. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina