1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    is het normaal dat je voeding (450W) ongeveer 85 x 150 x 140 is want ik probeerde hem er net in te zetten maar hij past niet eens door het gat aan de achterkant. Toen heb ik het van binnen uit geprobeerd, dat lukte maar hij rustte maar op 2 "steunbalkjes" en schroeven kan ik dus niet.

    ik heb dus ook zitten kijkennaar wat andere maar bijna alle voedingen zijn ongeveer 150 bij 150.

    moet ik nu hem er toch op een of andere manier stevig inbouwen of een andere kopen, dat zou wel geldverprutsing zijn:'-( ?

    greetz, Michiel
     
  2. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeding past niet? Echt bizar, ik heb dat nog nooit gezien! Ik dacht dat er maar 1 standaard voedinggrootte was, was je oude kleiner? Heb je hem wel goed-om erin zitten?
     
  3. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb geen oude, Ik heb alles nieuw gekocht. Alleen het gat wat achter in de kast zit is veel kleiner als de voeding :'-( . ik had iig niet gedacht dat ik moeite zou hebben met een voeding inbouwen |:- .
     
  4. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de voeding ook niet via de buitenkant proberen in te bouwen...;) Maar via de binnenkant zou toch moeten lukken :eek:
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Er zijn altijd standaart maten voor, alle kasten hebben dezelfde maten aangehouden. Dus het móet wel passen, tenzij je een speciale kast hebt.

    /Edit: Post anders is even wat voor case + voeding je hebt.
     
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu mijn pc upgraden zo dat hij oblivion aankan maar hoe kan je zien wat er in je pc zit kwa videokaart en dergelijke.
     
  7. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    hij zit al :eek: toch bedankt.
    Gisteravond lukte het niet, maar nu na een beetje wringen en duwen zag ik eindelijk de schroefgaatjes verschijnen.

    nu al die kabeltjes nog ;)

    Greetz, Michiel
     
  8. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Everest downloaden en daarmee kijken
     
  9. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar doe je dat?
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Meneer Google is je vriend ;). Maar ik ook :p: klik.

    Is het misschien geen idee om een link waar je everest kan downloaden te zetten in de openingspost (ook al is dat nu min of meer illegaal)?
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Staan twee links in de openingspost naar Everest. Eén naar de officiele website en één naar een mirror. Het probleem is alleen dat het aantal mirrors dat de oude gratis versie nog aanbiedt, steeds kleiner wordt. Die van Major Geeks werkte kort geleden nog, maar nu ook al niet meer. Maar ik zal hem even updaten met bovenstaande link:cool:.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt! Ik heb de link er meteen even bij gezet :cool:.
     
  14. Dj Demonic

    Dj Demonic Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0

    thnx, wel goeie review dus... maar van dec. vorig jaar :confused:

    pc is de gamers pc van www.maxpc.nl, wel vrij goedkoop lijkt me als ik vergelijk met andere online shops..
     
  15. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Voilà, rechts het geheugen van mijn laptop....de HD is er inderdaad uit maar dit is een oude foto. Op de doos van lapper staat dat het gaat om 512 MB DDR SDRAM maar kan ik dan bijvoorbeeld 2x 512 bestellen DDR SDRAM? Ik zie op tweakers bijvoorbeeld PC2xxx PC3 en PC4xxx en laptop SO DIMM geheugen welke moet ik hebben?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2006
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt in ieder geval SO-DIMM nodig. Omdat ik het model dat jij hebt niet terug kan vinden op de site van Acer, heb ik even gekeken naar de specificaties van de Aspire 3020. Volgens die gegevens zou je dus SO-DIMM geheugen nodig hebben met een snelheid van 333 MHz (PC2700). De 3020 ondersteunt maximaal 2GB geheugen, dus 2x 512MB is geen probleem :).
     
  17. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool:

    Nu moet ik alleen nog even goed nadenken wat ik zal kopen. 1×1024MB koop voor 105 euro en dat ik daar dan nog 1 van mijn 256 bankjes bij doe dus totaal 1280MB óf

    twee keer 512 MB koop voor 86 euro maar dat ik dan totaal 1024 MB heb. shit wat een luxeprobleem.
     
  18. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    beter 2*512 ipv 1024+256 want dan kan je die niet in dualchannel zetten indien mogelijk.
     
  19. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft een Sempron dus géén ondersteuning voor dual channel. Wanneer gaan mensen dat eens snappen. :'-(

    Ik zou dus voor dat eerste staan Morpheuß.
     
  20. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje,
    Als je 4 x 512 Mb geheugen hebt, werkt het dan gewoon in dual channel?

    Alvast bedankt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina