1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het beste lijkt mij in dit geval iets als dit, prijzen zijn schattingen:
    Asus A8N-E - €90
    Athlon 64 3000+ boxed - €150
    2x 512 mb PC3200 - €90

Heb je nog €170 over. Ik zou dan een 7600GT ofzo koepn, PCI-e. :)

2. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dus 1 GB SO-DIMM kopen voor bij mijn laptop...heb dan gecombineerd 1280 MB als het goed is (heb nog bankje van 256).

Maar kan ik dat zelf inbouwen? weet iemand dat? Hoe dat moet?

3. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kan je aan de onderkant een klepje openmaken, waardoor je je geheugen kan zien, en vervangen natuurlijk ;)

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil de kast 'Thermaltake Mambo' aanschaffen, daar passen 2x een 120x120x25 mm koeler in, 1'tje word er al bij geleverd, maar mijn vraag is of ik er in 1 een 80x80x25 mm zou kunnen plaatsen? :)

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk van wel als de foto zie van de fanhole, maar ik ben hier helemaal niet zeker van.

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    hmm. bedankt voor je antwoord The Answer :)
    Ik heb ff een review gelezen en daar stond het volgende in: ''On the side of the case you can mount a 80 mm fan (not included) and there is also a ventilation grill to ventilate the hot air out of the case. This is a steel case I have to mention but its very thin steel so it stays very light weight though. In the back you can mount one fan in sizes 80, 92 or 120mm and as usual a power supply is not included with the case. ''
    Dus er kan er eentje in :)

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  7. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alweer een ander kast van Thermaltake op het oog (:eek:)
    De ''Thermaltake Swing + Window'' (lkkr neon :p)

op alternate staat dat het een ATX kast is.. maar op de (officiele) site staat dat de moederborden voor Micro ATX en Standard ATX is.. nu weet ik dus niet of ik mijn Micro ATX moederbord kan gebruiken (?) :confused:

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, dat gaat. Elke ATX kast heeft normaal ook mountingholes voor Micro ATX moederborden. Er zijn maar weinig (tot geen) ATX kasten die dat niet doen.

9. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    alweer bedankt The Answer :)

10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    wat hou die P4 Socket 423 in :confused: , ik heb een Socket 478 Intel celeron 2,8 ghz :eek:

11. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    lol.. niet op letten.. er staat alleen dat moederborden met die socket er ook in passen. Die moederborden hebben dus waarschijnlijk weer een ander formaat.
    Zoals je ziet staat Micro ATX er ook gewoon tussen dus dit gaat gewoon passen.

De cijfertjes erachter zijn de gaatjes die je moet gebruiken om je moederbord in de behuizing te vast te schroeven.

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    oowh, ik d8 dat er alleen moederborden van die socket erin konden :eek:
    bedankt voor de uitleg :D :)

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb zelf deze case. Die wordt standaard geleverd met een hele mooie 120 mm blauwe ledfan. Ik ben echt zwaar tevreden met die case! Het is net een windtunnel zo relaxt is de airflow en met een paar van deze kabel opbergers is het zo'n strak gezicht.

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    aan die case zat ik zelf ook aan te denken, maar die is net 5cm tegroot voor me kast :mad:.. dus daarom neem ik de Swing :)

btw, wat vinden jullie van deze vergeleken met de Swing :eek:
    .Ik lees net dat de Matrix VX case uit hele dunne alliminium bestaat en met 1 vinger al een deukje erin kan maken.. :mad:

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Voordat ik de Tsunami Case kreeg heb ik ook een hand vol aan reviews erover gelezen, en daarin stond veelal dat het materiaal heel erg aan de dunne kant zou zijn. Het is inderdaad wat dunner dan mijn vorige kast waar ik gewoon rechtop op kon staan. Maar het is niet zo dat als je je vinger erin prikt, er gelijk een deuk in komt :)

16. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf ook ooit een Tsunami gehad.. en ja het aluminium is inderdaad vrij dun maar als je gewoon geen gekke dingen doet (er op gaan staan, tegenaan schoppen/stoten enz) gebeurd er niks.

Ik zelf vind overigens de Swing mooier dan die Matrix case.

17. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ...maar moet ik die modules dan eruit trekken/schroeven/wippen/

18. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit een laptop gehad, maar volgens mij kan je ze er uit trekken, maar dat kan je het beste even bekijken! Het kan nooit moeilijk wezen ;)

19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, bij een laptop kan je ze er zo uitrekken. Bij een pc moet je altijd aan de zijkant 2 lipjes opzij duwen.

Let er wel op dat je soms het geheugenbankje rechtop moet zetten. Dus als de klep dicht zicht zitten de bankjes zeg maar zo; _ ... en soms moet je ze dus | zo zetten op het eruit te kunnen halen.

20. SnOOpyMasta

SnOOpyMasta gaming is a science

Leuk Bevonden:
    0
    als ik een netwerk wil legge voor een lan te houden, welke kabel heb ik dan nodig???
    UTP Cat5e
    UTP Cat6
    FTP Cat5e
    FTP Cat6
    En wa is juist het verschil daar tussen?
    Greetz

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina