@ ryan23: De X800 GTO is een goede kaart, maar vergeet niet dat deze geen Shader Model 3.0 ondersteunt en dus ook geen HDR (in Oblivion).
@ auke: Typ eens in "Uitvoeren" 'dxdiag' in. Dan zal je een venster krijgen waar o.a. de systeemfabrikant en systeem model opstaan. Zet die 2 dinges hier even op het forum zodat we misschien kunnen kijken of je nu AGP of PCI hebt.
@ fllix313: Als je een TFT wilt, raad ik je de Samsung 930BF (940BF als je je scherm in de hoogte wilt verplaatsen). Ik gebruik het scherm ook en heb er totaal geen ghosting mee. Alleen zijn bij donkere gedeeltes van games de zijkanten iets te hard verlicht, maar het valt alleen op als je er echt op let. Voor een breedbeeld scherm moet je eens een paar pagina's terugkijken want daar staan er dacht ik ook een paar goede.
Als je nog een CRT wil dan kan ik je niet helpen. Want die schermen zijn echt zeldzaam aan het worden, zeker de 19" schermen die een lekkere resolutie aankunnen
.
@ Nefarious: Dat moederbord kan geen DDR2. De RAM's boven DDR400 zijn er om beter te kunnen overclocken.
Laatst bewerkt: 21 mei 2006