1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Daar heb je idd een punt, maar aangezien de moederborden gelijk zijn in prijs zou ik toch echt gaan voor degene met de meeste functies wat in dit geval de MSI is.
     
  2. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het al uitgevogeld
    ik vind het maar knudde
    het kan alleen op de gedeelte van de dvd waar niks op is gebrand
    heel klein dus
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bovendien heeft die Asus K8N-E een slechte(re) chipset cooler.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan op beiden kanten van het schijfje een afbeelding branden: op de niet-datakant en op de ongebruikte ruimte van de datakant. Voor de eerste manier wordt LabelFlash gebruikt en voor de tweede manier een andere techniek. Let wel op dat je voor LabelFlash aparte schijfjes nodig hebt!

    Neem hier maar eens een kijkje: LabelFlash.
     
  5. SnOOpyMasta

    SnOOpyMasta gaming is a science

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: Ik heb een nieuwe case gekocht, de NZXT Lexa, ik heb de mogelijkheid om aan de onderkant ook een koeler te plaatsen omdat die op pootjes staat.
    Zou ik da doen, omdat ik denk dat hij dan het stof naar binne trekt, of toch harder. Ik kan er wel mss een filter voor hangen. Ik weet het nie, dus geef eens wat raad, thx
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    waar staat je case? Op de grond, of op een bureau?
    In het eerste geval zou ik het niet doen! Dan kan je hem echter wel lucht naar buiten laten blazen;)
     
  7. SnOOpyMasta

    SnOOpyMasta gaming is a science

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    op menne bureau, maar daar valt toch ook stof op
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ja daar valt wel stof op, maar veel minder.
    al houd je het gewoon goed schoon, dan is er niks aan de hand;)
     
  9. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    die koeler op de bodem zal niet veel lucht gaan trekken, of toch minimaal. Je kan beter voor een deftige airflow zorgen en eventueel een luchtfilter steken. Die kast van je, een url???
     
  10. SnOOpyMasta

    SnOOpyMasta gaming is a science

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat op pootjes, dus als je een fan lucht laat aanzuigen, moet het kunnen werken :)
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295

    Juist als hij een koeler onderin lucht naar binnen laat blazen zorg je voor een goede airflow. Als hij de bovenste koeler de warme lucht weer naar buiten laat blazen is het prima. Warme lucht stijgt immers op, waardoor je boven beter een uitblazende dan een inblazende fan kan hebben;)
     
  13. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik geen tijd heb om alles door te lezen (zit op mijn stage), vraag ik het maar gewoon. Ik heb pas een nieuwe HD in mijn laptop geplaatst (ben van 80 gig naar 200 gig gegaan), en nu maakt de nieuwe HD veel meer herrie dan de oude. Het is een soort krassend geluid en ik hoor het alleen als er activiteit plaatst vindt. Nu heb ik al een diagnostische test van Maxtor uitgevoerd, maar daar kwam uit dat er niks mis is met de HD. Ik heb ook al gekeken of de schroefjes eventueel loszaten, maar daar was ook niks mis mee. Weet iemand misschien waar het dan aan zou kunnen liggen?
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    200 gig in een laptop is heel erg veel. Heb dat eigenlijk nog nooit in een lapto gezien. Heb je wel een laptop harde schijf genomen? Die zijn namelijk kleiner dan de normale harde schijf voor een desktop.
     
  15. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis een 3,5 inch, maar dat was de vorige ook.
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ja 3,5 inch is goed ja. Verder weet ik ook niet waar het aan zou kunnen liggen. Misschien moet je maxtor maar mailen of bellen en het probleem uitleggen.
     
  17. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej, mn huidige PC doet een beetje kut, er zit op het moment een XP2600 1,8Ghz in, maar ikwil dit upgraden, dus dacht ik zelf aan aan AMD sempron 2600+ en dan die lekker overclocken samen met het DFI lanparty bord, endan hopen dattik er (misgien) een 3200+ of 3500+ aan overhoud..

    DFI Lanparty UT nF3 250Gb S754
    AMD Sempron 2600+ BO BOXED (Socket 754, 1.60Ghz, 256KB) *64bit*
    1A Watercooling Set voor koelen
    2 x 512 MB corsair PC3200 geheugen
    ATI 9800Pro

    Het is natuurlijk de bedoeling dat het systeem sneller zal zijn dan de 2600+ die ik nu heb, en dat moet gedaan worden met overclocken.
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    meeste laptop HD's zijn 2,5 inch hoor ;) en zijn vaak ook niet groter dan 80 GB
     
  19. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    QreZiX, wat is je budget?
     
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Neem socket 754. Is verouderd en op een dood spoor, komen geen Athlon 64 CPU's meer voor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina