1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een dilemma
    namelijk dit ik wou een nieuwe computer kopen voor ongeveer €1600,-
    maar nu zat ik te denken ik kan ook voor dat geld een PS3 en een HDTV kopen
    ik heb al een Xbox 360, wat zouden jullie doen.
    (alsjeblieft geen fanboy antwoorden)
    alvast Thanx

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Eerst en vooral: kijk naar de games die gaan uitkomen.

Kijk dan ook of je echt een nieuwe pc nodig hebt als je het gamen op de pc even buiten beschouwing houdt. Ook zal een PS3 op een HDTV schonere graphics kunnen tonen dan die pc van €1600 zal kunnen (hetzelfde geld voor de 360 btw).

3. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook eerder voor de hdtv gaan dan voor de pc, maar hangt af van wat voor pc je nu hebt als het echt een ouwe lommel is gelijk de mijne (p3 ofzo) en voor wat je hem dan ook nog gaat gebruiken.

4. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu deze computer

Processor AMD Athlon(tm) XP/MP/4 1925MHz
    Display Card NVIDIA GeForce4 MX Integrated GPU
    Memory 512MB
    Operating System Microsoft Windows XP
    Free Disk Space 93.78GB
    Display Card Memory 32MB
    Display Driver Version 7.7.3.0
    DirectX Version 9.0c
    Optical Drive CD/DVD
    Sound Card NVIDIA(R) nForce(TM) Audio

dus:confused:

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Geen enkele recente game za je nog kunnen opstarten, maar je hebt ook geen volledige pc nodig. Tenzij je van plan bent je pc als main-gaming machine gaat gebruikten.

Een latje van 512MB erbij steken en je grafische kaart upgraden naar een 6600 GT ofzo zal al heel wat doen (samen zal dat komen op iets maar dan €200). Je moet wel niet verwachten dat je bv. UT 2007 hoger gaat kunnen zetten dan low op een fatsoenlijke resolutie. Maar daarvoor heb je je PS3 op je HDTV aangesloten \o/.

6. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dus een PC kopen want voor 1600 Euro vind je geen mooie, goede, grote (officiele) HDTV!

Dus? Met bovenstaande PC krijg je ergens een error met een nummer wat niemand op Google kan vinden op bovengenoemde PC zonder enige aanvullende info wat je precies doet, probeert of wil...

Net zoiets als een auto van Nissan op het randje van de APK wegbrengen naar de BMW-dealer en zeggen dat je een schroefje hoort.

Sorry, maar ik denk dat het wel duidelijk is dat meer info beter is want anders krijg je hele vage antwoorden als "installeer Windows eens opnieuw" of "is je stopcontact wel geaard".

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Idd, voor die prijs vind je geen "True HD" TV. Er zijn zelfs maar een hand (of 2) vol van zo'n tv's hier te verkrijgen. Maar ik verwacht dan tegen 2006, begin 2007 die tv's al een pak betaalbaarder zullen zijn (mede door de intrede van de PS:cool:. Daarom kan mij het geld misschien toch beter bijhouden voor een PS3 en dan zo'n HDTV (mits een kleine opleg op het bedrag).

8. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Om nog maar te zwijgen over de PS3 die waarschijnlijk 600 Euro van het budget af doet. En sorry, maar voor 1000 Euro ga ik niet shoppen bij welke winkel dan ooit voor een zg. HDTV of je moet ergens een mega-deal tegen het lijf lopen waar minstens 50% korting is.

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Voor €1000 kan je al een 26" Samsung HD Ready HDTV kopen welke zeer goed zijn (buiten het feit dat ze 1080 niet kunnen weergeven). Dus waarom zouden True HD HDTV's van 26" ook niet zoveel gaan kunnen kosten in de toekomst?

Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  10. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    100 euro? :eek: denk dat het 1000 moet zijn? Bij het kruidvat kan je er nu een voor 900 meenemen, 32'' wel hd-ready idd.

Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, dat moet €1000 zijn :). Die tv's van de Aldi of Kruidvat of soort gelijke zijn goed voor mensen die niet zoveel tv kijken (of erop gamen), maar toch willen meegaan met de techniek ervan en er niet al te veel voor betalen.

Maar voor mensen die veel de tv gebruiken, raad ik eerder een bekend merk aan. Als is het alleen al maar voor de betere service.

12. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    HD-Ready is niet HDTV-compliant. En dan hebben we het over de hoogste resolutie, namelijk 1080P en eerlijk gezegd koop je voor nog geen 2000 Euro een 1080P-TV.

13. SupahMaster

SupahMaster Guest

Waar kan ik het goedkoopste een X-Cruiser kopen.
    Op sommige plekken zie ik hem voor 109 euro op andere plekken voor 70 ofzow maar waar is het goedkoopste?

14. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat weet ik daarom zeg ik ook hd-ready ipv hdtv-compliant :)

15. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    *zucht*

www.tweakers.net/pricewatch

16. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Willen jullie misschien even zeggen welke videokaart een duidelijke verbetering is ten opzichte van mijn oude videokaart.
    Mijn oude videokaart is een: nVIDIA GeForce FX 5200
    Mijn budget is maximaal 170 euro.

17. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    He hoi, lees eens een aantal pagina's terug...

Ik gok dat je een AGP-kaart nodig gaat hebben maar bij een gebrek aan werking van mijn glazen bol weet ik dat niet zeker maar ik hou het voorlopig op een "6600 GT 256MB DDR3 (AGP, DVI)" die je kan betalen.

18. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik niet doen. Sowieso is het 256 mb geheugen nogal nutteloos bij deze kaart, en ook trager.

Deze kaart lijkt me een betere, is vergelijkbaar met een X800Pro, die toch wat sneller is dan de 6600GT:)

19. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan inderdaad ook.

Kan de volgende vraagsteller meer vragen en/of info geven dan alleen "welke kaart kan ik voor zoveel Euro kopen"?

20. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of een 6800gt! die kan je nu wel voor die prijs krijgen! anders een 6800 die je kan unlocken..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina