Driver van videokaart opnieuw installeren?
Anyway, mijn pc begint BSOD te weergeven. Gister een, zojuist weer een gehad.
Eens kijken of ik kan achterhalen waar het probleem zit.
Merk iig wel dat het afspelen van filmpjes de laatste tijd niet zo lekker meer loopt als voor heen (filmpje eerst downloaden omdat ik met locale mediaplayer wel beeld krijg, wat niet altijd het geval is met mp op een site, zojuist liep online beeld/geluid niet synchroom, filmpjes online stoppen er soms halverwege mee.
Als ik ze download heb ik nergens last van, dus geen idee waar het aan ligt. Heb browser al opnieuw geinstalleerd en is echt een recent probleem.
Edit: zojuist opnieuw. Komt voor als ik een filmpje aan het bekijken bent. Lijkt wel of mijn videokaart opnieuw vervangen moet worden.
Edit2: offlinke levert het doorspoelen (naar een ander punt op tijdbalk gaam) ook al problemen op. Eens kijken of wat controles enigzins verheldering op kunnen leveren.
Een tijd terug werd mn pc gerepareerd ivm dode hdd en werd ook mn videokaart vervangen (had niet gemerkt dat ie aan vervanging toe is) en lijkt wel of videokaart opnieuw problemen begint te krijgen.
Mn videokaartfan maakt daarentegen al een tijd geen herrie meer (eens kijken hoe de videokaart aanvoelt qua temp en of de vga fan niet kapot is).
Edit2: stekkertje van fan was eruit, vandaar dus geen herrie (videokaart voelde verder niet bijster warm aan ofzo). Maar weer even terug ingeplugd, nog geen herrie gelukkig en hoop dat het zo blijft. Vanavond weer even wat filmpjes bekijken en kijken hoe ie het dan doet.
Edit3: hij begint nu toch weer een partij takkeherrie te maken. Toch maar weer zonder fan doen.
Laatst bewerkt: 1 mrt 2006