1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dell is meuk.. je betaald wss 90 euro verzendkosten en garantie is lekker regelen via de telefoon denk ik. Sowieso zitten daar vaak rare moederborden in etc. Opzich prima spul als je niet veel ervan vraagt. Ook zou ik mijzelf (netals max) afvragen of een pc van 300 euro wel goed kan zijn. Er moet immers ergens geld op worden bespaard.
     
  2. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand dit? Ik las laatst ergens de oplossing, je kan via een woord bij 'uitvoeren' in een menu komen om dit in te stellen, maar het is me ontschoten. Dit is interessant omdat ik m'n eigen pc krijg\o/
     
  3. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft het te maken met Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 7]? Windows is namelijk geen hardware of integraal onderdeel van een PC...=(
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ik wil eeff zeggen : ik heb geen tower , maar een desktop .
    heb hem gratis is gekregen van me pa , omdat ik hem nodig had voor school.
    maar er was geen rekening mee gehouden voor o.a: games.

    foto's bewerken kan ik wel met dit ding :p dat vind ik raar .
    maar counter strike wil ik zo graag spelen op een computer
     
  5. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej ik weet niet war ik dit moet plaatsen maar ik doe het maar hier ik kan met roller coaster 1 me opgeslagen game niet meer openen wat kan ik hier aan doen/?
     
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Op nieuw beginnen.
     
  7. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    hebk al geprobeerd en toen heb ik een maand gewacht en toen weer geprobeert en nog steeds niet
    weet iemand wat ik moet doen?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  8. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms krijg je een error save (save die het niet meer doet) bij het ene spel vaker dan bij het ander of helemaal nooit. Roller coaster is een spel waar je het wel krijgt. Kan je alleen tegengaan door een reserve save te maken.
     
  9. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb dan save ik hem en dan stop ik met het spel en dan start ik hem op en dan wil ik hem laden en dan doet hij het ineens niet meer
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    En hij gaat het ook niet meer doen je kan alleen opnieuw beginnen.

    Iemand?
     
  11. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0

    Niemand:'-( :'-( :'-(
     
  12. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraag ik draai nu op 512Mb ram ik heb er gister een balkje bij gekocht 1g van Geil is dat wel mogelijk om naast elkaar te draaien? in verband met het verschil in mb's ?
     
  13. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee; zeer grote kans dat je moederbord op een andere FSB gaat draaien en je je mogelijke DualChannel ondersteuning kwijt bent. Maar met een beetje prutsen kan je dat in de BIOS meestal herstellen.
     
  14. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    Meestal herstellen zeg je??? Hoe zou je dat dan kunnen herstellen, of nog 1gb latje er bij kopen|:- ?? Maar als ik die optie weg laat is het dan anders op te lossen?
     
  15. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je vrij weinig info geeft over je systeem, is het misschien handig om het boekje van je moederbord te lezen. Daar staan alle geheugen-mogelijkheden in en de FSB die dan automatisch zal worden ingesteld.

    Je kan handmatig je FSB vastzetten, zelfs bij verschillende latjes geheugen maar er is altijd een kans op een vastloper van Windows ofzo.

    Het meest ideale is (vind ik) om je 512MB eruit te halen en inderdaad over te stappen naar 2x 1GB in je PC.
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    @max3400:ik heb geen tower maar een desktop he!!
    dus ik weet niet of het allemaal kan.
    ik heb wel nog 3 poorten over achterin,ik heb nog niet me kast opengemaakt en gekeken of ik zo'n 8X geval had .
     
  17. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je kan verwachten; een desktop is meestal een gekantelde tower maar meestal met minder mogelijkheden tot het wegwerken van veel HDD's of CD/DVD-stations.
     
  18. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ohh
    ik dacht , na mischien heel weinig ruimte erin enzo....
    Maar ik heb nu een 40 Gb hdd in zitten, en k kan er zeker geen 1 van 300 gb?
     
  19. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn glazen bol is kapot dus ik kan even niet in je PC kijken.

    Ik zou zeggen: het is een oud beestje dus geen garantie meer. Openschroeven en kijken wat je nog aan ruimte over hebt.
     
  20. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    Hey,
    Ik heb nog even gekeken in mijn handleiding.
    Er staat alleen info over de Procedure/installing. En dat er maximaal 2g in system memory in past maar niet dat hij op een andere "FSB"(wat is dat precies?) gaat.
    Mobo is:
    Matsonic
    MS9377C+

    Dan nog een vraag momenteel is de download sectie van Matsonic down. Weet je misschien andere websites waar ik bios/drivers voor mijn mobo te downloaden zijn, want veel sites linken door naar matsonic download, maar die laden niet wat hij is down. Vast dank !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina