1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    waar moet ik opletten bij het kopen van een nieuwe pc ?

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    thnx! :), ik wou het namelijk uitvinken, maar d8 dat ik beter eerst ff hier kon vragen *)

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dattie Windows Vista Capable is, lijkt me geen onbelangrijke overweging :)

En er is natuurlijk wel meer waar je op moet letten, maar met het oog op de toekomst en de release van Windows Vista heb je in ieder geval vast een ding waar je rekening mee kunt houden.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Idd, maar ik betwijfel dat het met een budget van €300 aan een Vista-compatible pc geraakt. Bovendien speelt hij vooral CS Source (denk ik) en zolang hij bij die game of games die niet exclusief-Vista zijn blijft moet de pc niet Vista-compatible zijn.

Laatst bewerkt: 21 jul 2006
  5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee natuurlijk, daar heb je ook weer gelijk in. Maar ik wist niet dat het hem vooral om CS Source ging, sorry. Ik dacht ik zal ook eens doen alsof ik ergens verstand van heb 8) :+

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Was wel een slimme opmerking :). Als grumpiestocean wil dat zijn pc Vista-compatible (natuurlijk fatsoenlijk hé) zal met €300 verre van toekomen. Als het de simpelste versie van Vista wil draaien zal hij waarschijnlijk wel toekomen met €300, maar dan zal de pc toch niet meer instaat zijn om de games van dan te draaien.

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    hahahaha 8)

na ik speel niet veel source , maar een vriend van me heb het ook en ik ben gewoon verslaafd aan dat spel , maar om elke dag bij hem op de deurmat te staan :+

en voor de duidelijkheid:ik moet geen pc dat achterlijk duur kost en wat er allemaal in de toekomst komt.
    ik heb geen baan ,dus ik heb geen inkomsten.

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    is het met een breedbeeld monitor zo dat de beeld word uitgerekt en dat daardoor games er ook niet op te spelen zijn / heel lelijk zijn? bv lange dunne mannetjes enz (?) :+ :9

10. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee; steeds meer spellen hebben native breedbeeld ondersteuning.

En anders wordt het inderdaad uitgerekt; zoek dus een breedbeeld monitor die resoluties heeft die dichtbij 4:3 liggen; een hoogte van 900 is minder handig dan eentje van 1050 (bijvoorbeeld de Acer 19" en 20" wide-screens).

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het bronformaat 4:3 is dan wel, maar veel games zijn tegenwoordig ook gewoon speelbaar in 16: 9 hoor :)

EDIT : MAX3400 was me voor :+

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ok, want ik zag dus dan ook de Acer 19'', vind hem ook wel goedkoop voor een 19'' breedbeeld :), dan ga ik hem binnenkort wel ff halen want me 15'' Packard Bell = DoOD :'-(

@Z3R0, scheelde maar paar second'tjs :+ :9

edit// lees net een recensie en voor gamen is die perfect, dan heb ik me keuze hierbij gemaakt :)

edit// nog 1 dingetje, hoe weet ik of mijn grafische kaart de resolutie 1440*900 aan kan? of moet dat allemaal geen problemen veroorzaken :) want ik lees net bij sommige mensen wel 1600.. maar niet DE resolutie voor die beeldscherm (acer AL1916Ws) aankonden? :confused:

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel een leuk ding jah, zeker voor die prijs :) Maar ik denk dat ikzelf nog iets hoger moet gaan zitten qua resolutie, en ook qua formaat, voor de configuratie die ik in gedachten had 8)

14. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    mensen ik vond dit wel aardig , niet super maar toch.

Fujitsu Siemens SCALEO 600

Intel Pentium 4 2.4Ghz,
    1 GB DDR RAM intern geheugen
    vaste schijf 150GB, 7200rpm
    DVD speler 16x48 speed
    DVD+R/+RW 4.0
    CD-RW
    diskettestation
    Windows XP professional

Videokaart: NVIDIA GEFORCE Ti 4200 128 mb
    AC97 audio
    6x USB 2.0 & 3x FireWire IEEE 1394
    toetsenbord & muis

300,- euro

mischien kan ik nog wat afdingen tot 250 euro ;)

15. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    jij moet minimaal voor 24'' gaan 8) met een budget van 3000-5000 moet dat tog makkelijk te doen zijn :+ :+

edit// deze is ook een 19'' maar dan geen breedbeeld, maar daar in tegen wel een DVI Output, ik zit nog steeds te denken of een breedbeeld wel optimaal is om mee te gamen en een noet breedbeeld mss wel mooier is, en die merk onbekend (?)

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het merk zegt me persoonlijk niks, maar dat hoeft niet altijd iets uit te maken....alhoewel een bekender merk vaak wat "vertrouwder" overkomt zegmaar.

En wat betreft die breedbeeld kwestie....ik heb ook altijd op 4:3 formaat gegamed maar sinds ik breedbeeld gewend ben wil ik niks anders meer. Persoonlijk dus. Maar gezien het feit dat steeds meer games breedbeeld ondersteuning bieden, hoeft het dus geen probleem te zijn :)

17. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    Tatung? wat is dat voor een merk? en die hun site is al even professioneel *sarc*

18. SupahMaster

SupahMaster Guest

Jij wil source gaan spelen met die videokaart? 1gig geheugen is wel mooi maar wel wat overdreven vergeleken met de rest van de specs.

Mja als je ongeveer alles op low wil is het wel een leuk pctje.

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    CPU valt ook nog goed mee. Alleen de grafische is wat minder, maar die Ti 4200 blijft wel een goed ding voor de oudere games zoals CS:confused:oure (de Source engine is nu niet de zwaarste engine hé) :).

20. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik wil graag een pc laten samenstellen. Had ergens van iemand vernomen dat dat beter is een zelfbouw dan een pc die al helemaal kant en klaar was. Iemand suggesties ( liefst zo compleet mogelijk) wat er in moet. Ik wil er ook een scherm bij en deze onderdelen zeker:Logitech Mouse Click Optical (refresh) 24,00
    Logitech Keyboard UltraX Flat OEM 24,95

prijsklasse van het totaal mag 600 euro zijn. goedkoper is altijd welkom. Wil de pc vooral gebruiken om te gamen wel ( in mijn geval moet tomb raider en guildwars er goed op kunnen draaien) :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina