1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
  2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zit zo eens rond te kijken op verschillende sites, maar er is zoveel keus 8)

Welke breedbeeldmonitor van 22-24 inch kunnen jullie mij aanraden voor max. 1000 euro ? En dan het liefst 8 ms of minder reactietijd.

EDIT : Ik kwam de Acer AL2423Ws, 24''TFT, 6ms, DVI, Titanium tegen voor 889 euro op de site van Informatique. Ben alleen niet bekend met het merk Acer, bovendien vond ik het opvallend dat ie een van de goedkopere breedbeeldmonitoren is uit die lijst, terwijl ie tevens ook een van de snelste reactietijden heeft. Iemand ?

Laatst bewerkt: 21 jul 2006
  3. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb zelf een 17 inch acer en ik heb al meer dan 5 dode pixels en dan nog in geen jaar tijd :mad:

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    geen Acer voor mij dus :+ , en dan ga ik toch wel voor een breedbeeld z3r0 :)

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt geloof ik binnen de pixelgarantie....lijkt me sterk dat je dat zou moeten pikken =( Anyways, je kunt op de meeste schermen pixelgarantie bijkopen wil je helemaal zeker zijn van je zaak.

Laatst bewerkt: 21 jul 2006
  6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Acer is over het algemeen genomen een prima merk hoor :)

@grumpie, pin me er niet op vast, maar heb je dode pixels niet vanaf het begin? Ze kunnen toch niet zomaar opeens na een poosje verschijnen?

Er is trouwens ook een tooltje om half dode pixels (dood is niet altijd dood) weer tot leven te wekken.

Maar weet ff niet meer hoe die heet.

7. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Bij alternate is dat toch allemaal inbegrepen? :9 Want deze ziet er wel mooi uit en maar liefs een reactietijd van 5ms!
    Maar vallen die dode-pixels echt zo erg op? :eek:

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan hoe groot je scherm is lijkt me. Op een kleiner scherm vallen niet goed werkende pixels eerder op dan op een groot scherm, omdat je bij een groot scherm ook meestal een grotere kijkafstand hanteert.

9. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ligt eraan , rood en geel niet echt , maar ik heb zwarte en als je hier op xbw aan het lezen/typen/zoeken bent dan zie je ze wel zitten .
    Maarja me ma zit er soms achter en die kan het niet laten om het beeld aan te raken omdat ze wat wil aanwijzen,en dan gaan die nagels er lekker in zitten.

maar ik heb weer een vraag!:

ik krijg binnenkort me pa's pc omdat die weer een nieuwe gaat kopen.
    dat ding is een dell , en best snel.
    maar... zou je in die kasten videokaart enzo kunnen uitbereiden , ik heb negatieve verhalen gehoord , maar ik denk dat het wel kan toch ? 8)

ik zet morgen de specs ervan erop .

ahha ik zit nog geen 30 centimer ervan af :+

btw jy bent echt een darky evil , bij oblivion wou je ZO snel mogelijk vampier zijn, je kleed je volgens mij altijd zwart (zag ik 1x bij foto''s van members..) en je leeft de hele nacht door 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2006
  10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sssst....niet iedereen hoeft te weten wie of wat ik echt ben }:]

11. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    dit is gaaf man !
    gelijk me 500 post , betekent slecht :eek:
    maar we gaan oftopic en dat mag niet.

dus ontopic : vraag:wat voor pc heb jy Z3R0-P4R4DOX??
    ben nieuwschierig .
    zeker met bloedstollende ventilatoren , vampire grafische kaart , zwarte kast , en evil moederboord :+

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij heeft Dell de AGP / PCIe poorten eruit gesloopt, maar dat is niet bij elke zo! (correct me if im wrong), en een PCI kaartje kopen, die zijn niet zo goed meer :9

LOL :+

ik zal dalijk is voor de gein een pic maken van mijn pc :), moeten jullie cijfer geven op schaal van 10 :+

Laatst bewerkt: 22 jul 2006
  13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    gezellig topic dit !
    ik probeer zo veel mogelijk te werken in de vakantie o.a bij me pa \o/ en me krantenwijk :{
    ik verdien teminste wat bij me vaders werk , maar krantenwijk is egt pauper=(

ik geef je nu al een 5 voor het topic in beweging te houden ;)

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik zal het je nog sterker vertellen....ik heb helemaal geen eigen PC, nooit gehad ook niet. Het monster wat ik van plan ben om te kopen, dat wordt m'n eerste echte eigen PC ;)

15. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Nou hier is de pic, niet zo goeie kwaliteit (maar wat verwacht je van een webcam :+ dat kr*ng heeft me wel 99 euro gekost! }:] [Philips ToUcam])
    edit/ Ik zal morgen in de middag wel een betere maken met dag licht, of kan vampy Z3R0 daar niet tegen :+ .

de blauwe / rode lampjes voor is de Zalman Fan Controller, om de pc nog een beetje stil te krijge :), aan de zijkant heb ik een window :D, boven blauwe neon en onder groene neon :)
    Ook heb ik voor (vlakboven de fancontroller) een neon controller, voor als ik me pc s'nacht aan laat, kan ik de neon uitzette :), je kan de neon ook nog laten werken op geluid etc :D
    btw, het is een Thermaltake Swing Black (W/ Window) behuizing.

16. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    waar zit je dan??
    in een grot met je vampire studenten?:+

lykt me kut geen eigen pc :x

man weetje hoe gaaf ik neon vind !!
    ik heb zelf de grootste troep , wat :x :x :x sloom is , herrie maakt , lelijk is ,etc.

_O_ _O_ hahaha ik denk dat mijn cam van 15 euro nog beter is_O_ _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2006
  17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah valt best mee....de XPS400 van m'n pa functioneert voorlopig nog goed zat. Totdat ik m'n eigen PC heb, that is }:]

Maar ik ga ff de ex-mod uithangen door te zeggen dat we moeten kappen met slowchatten....dat mag namelijk helemaal niet ! :9

Ontopic : Om even terug te gaan naar het verhaal van de breedbeeldmonitoren (met dank ook aan Arjan)....ik denk dat het deze wordt voor mij :) Dat ding in combinatie met het systeem wat MAX3400 voor me had samengesteld, of die PC uit die link die TheProf me gaf....damn, ik kan niet wachten gewoon (maar ik moet nog wel ff) 8) Ben allang blij dat ik via m'n vader de BTW aan me voorbij kan laten gaan, 19% op 5000 euro ofzo (want richting dat bedrag zal het wel gaan) scheelt al best veel. Met andere woorden : jullie mogen straks voor mij een PC gaan samenstellen van ongeveer 5000 euro, maar ik hoef er gelukkig "maar" iets meer dan 4000 euro voor neer te tellen :)

Oh MAX3400 : Bij die PC die jij voor me had samengesteld, zat daar ook zo'n Sound Blaster X-Fi geluidskaart bij ? Want daar zit ik nog over te twijfelen namelijk....ik laat het geluid normaal gesproken gewoon via m'n TV (of straks, de monitor) gaan, aangezien ik op mijn kamer niet zo gek veel ruimte heb en een Dolby setje misschien overbodig is. Maar als het ff kan wil ik die geluidskaart er wel in hebben denk ik.

Wat is trouwens "beter"....de 2 x GeForce 7950 GX2 SLI opstelling die in jouw configuratie zat, of de ATI Crossfire opstelling (ben ff de naam van die kaarten kwijt) zoals in de PC uit de link van TheProf ? Just wondering you know....alhoewel ik denk dat het mekaar niet veel zal ontlopen, wel ?

18. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    wat wil jij ermee gaan doen!!
    ik ga ook maar al me troep verkopen

gegevens pc van me pa's pc die ik binnenkort krijg
    ystem Information
    ------------------
    Machine name: HPD330
    Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2)
    Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
    System Manufacturer: Hewlett-Packard
    System Model: HP d330 uT(DG285T)
    BIOS: 786B2 v1.11
    Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz (2 CPUs)
    Memory: 1272MB RAM
    Page File: 351MB used, 1147MB available
    Windows Dir: C:\WINDOWS
    DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

die krijg ik , omdat me pa een nieuwe pc wil
    daar kan ik wel redelijk veel mee denk , als ik een goed videokaartje erin trap
    +)

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    @ Leroy: Neem die pc van Informatique die TheProf82 had laten zien, maar steek er dan binnekort een Radeon X1950 XTX in Crossfire in. Deze kaarten komen midden/eind augustus uit.

Bij een 2x Geforce 7950 GX2 zijn de drivers verre van in orde, er is maar juist een beta driver voor de "gewone" consument uit. Bovendien is de performance ook verre van geweldig. Op de hogere resoluties doet een Radeon X1900 XT(X) het meestal iets beter dan die 7950 GX2 in SLI.

20. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ze kwamen ineens opduiken ,of het te hard aanraken van het scherm , maar dat lijkt me sterk (by Vcomputer komt i vandaan)

maar als ik de pc van me pa krijg kan ik daar veel mee doen ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina