1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Kasten: kleurig of functioneel? Als je eerst eens zou bedenken wat de lengte van je videokaar is/wordt, of daar ook nog een spanningskabel in moet voor stroomvoorziening en hoe ver je dan van je HDD-rack af zit, zou een stuk meer helpen.

Ik ben "van ellende" met allemaal strak gespannen kabels overgestapt naar een kast die een heel stuk dieper is; heb nu weer heerlijk 11 cm. over tussen mijn 7800GTX en mijn Raptors...

2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    wat voor kast heb jij dan ?

ik wou dit dan , maar ik denk dat ik dan ook aan een ander moederboord toe ben dan :'-(
    -ik wou dan die kast
    -voeding http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=TN4G04&
    -grafische kaart http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=JAGXA5

ik denk dat ik eerst maar beter kan wachten met o.a kasten,voeding enz..
    kan beter een goede grafische kaart kopen en HDD en dan kijken wat er nog over is

Laatst bewerkt: 23 jul 2006
  3. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Ter info: mijn systemspecs staan in mijn signature maar hier staat mijn kast. Die is gewoon een heel stuk dieper en biedt ook zeker veel meer mogelijkheden voor aktieve of passieve koeling, verlichting en noem maar op.

En ja, ik geef nu al toe: hij kost ongeveer 3x zoveel dan het budget van de kasten die je hiervoor hebt genoemd.

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    lol:+ 8)
    ja ik neem denk die videokaart en een 150-200 gb schijf ..ik heb nu AL 55 euro gespaard! 8) :cool:

5. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, mijn schijven kosten per stuk al 3x meer dan jouw besparing tot op heden... En dan heb ik maar 74GB opslag...:9

6. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    jij heb zeker van die kleine hdd , die heel goed en snel draaien zeker?
    ik ben nog maar beginner hier in he!:9

jij geeft echt alles aan je pc uit 8)

Laatst bewerkt: 23 jul 2006
  7. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    hij heeft die Raptors, met 10.000 toeren, super snel :Dbtw, mooie kast Max :)

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, ziet er strak uit idd :)

9. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    oke,hier gaan we (weer )8)
    hoe kun je in je kast zien of je AGP,PCI of PCI-e slot heb
    en waaraan kun je zien of een bepaalde videokaart snel is i.p.v naar de prijs te kijken wat niet altijd goed is..
    en wat vinden jullie van deze kast?
    http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=TQXT41&

dit is de pc die ik krijg van me pa :) ik wil dus een nieuwe hdd erin zetten , maar kan je die gewoon erin zetten oude eruit halen, windows installeren en klaar?

Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    download Everest Home Edition (op pagina #1) of maak je kast open :D
    kijk hoeveel pipelines de kaart heeft, en op welke clock snelheden die loopt. ( hoeveel bit de (128/256) geheugenbus, hoe hoger hoe beter bij alles :D
    en is een mooie kast, thermaltake rulez :+

en voor de harde schijf pas IDE altijd (elke mobo heeft een IDE aansluiting, toch? :9). en mss kan je een Sata HD er in zetten, maar dan eerst kijken of je zo'n connecter hebt.

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad,

Ook kan je even een kijkje nemen op de websites, genoemd in de startpost. Er zijn daar meer dan genoeg testjes te vinden waar ze videokaarten uit alle prijsklassen aan de tand voelen.

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    maar een kennis van me die heeft een grafische kaart van 64 mb , maar kan farcry met gemak afspelen , want dat ding is heel snel zei die :confused:
    dat ligt zeker weer aan die chip?

@arjan doe deze site anders in de startpost : http://www.ikbenstil.nl/
    check het zelf maar ;) ze hebben best stoere shit
    Yeaahh ! hij staat ertussen :+ _O_

oke , dacht ik al , maar het ziet er niet lelijk uit dat niet ;)

@zero-paradox: is dit geen leuke pc'tje voor jou http://www.ikbenstil.nl/product_info.php?cPath=293&products_id=2287 :eek:8)

13. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is heel goed mogelijk, alleen niet op een hoge resolutie en hoge beeldkwaliteit. 64 MB videogeheugen is daar simpelweg te weinig voor.

14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    hey ftw?

ik zie net op Alternate.nl dat de 7600GS AGP is gegaan!! (1 , 2) voor een heel aardig prijsje.

Nu hoop ik dat de 7600GT ook snel AGP komt want die lijkt me leuker :)

edit// welke is nou beter ? (:+), 7600GS vs 6800XT, ik heb gezocht maar krijg allemaal dit soort sites, en daar heb ik niet echt veel aan..:emo:

[dan wel een 6800XT met 8 Pipelines (meer PP niet unlockbaar) en op clocksnelheden @ core:488Mhz, mem:1,27Ghz met een geheugenbus van 128Bit.

als ik die specs vergelijkt met de 7600GS specs, dan heeft de (/mijn) 6800XT als voordeel hogere clocks snelheden en GDDR3 geheugen, maar de 7600GS heeft wel 4 pipelines meer maar daar in tegen wel de langzamere DDR-II geheugen. én/maar ik denk dat die met de standaart cooler ook wel wat te overclocken is. Wat gelijk is, is de zelfde geheugenbus van 128bit, dus daar zit geen verschil in. Maar welke presteerd beter (sexier :+) in games? :eek:

15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik geloof niet dat ik dat hier moet posten, maar er een hele nieuwe thread voor aanmaken is ook weer wat overdreven lijkt me.
    Dus daar gaan we dan:

Ik speel regelmatig Rainbow Six: Raven Shield online. Nu is pas de harde schijf vervangen omdat de oude kapot was, en nu is dus alles opnieuw geinstalleerd.
    Ook RavenShield. Als ik nu online speel krijg ik regelmatig het volgende bericht te zien, wat dus inhoud dat ik uit de server gekickt ben door Punkbuster, vanwege internetsnelheid ofzo.

Plaatje:

Wat kan ik daar aan doen? want ik wordt nu dus regelmatig automatisch op den duur uit een server gepleurd, zonder dat ik eigenlijk weet wat ik eraan kan doen.

Iemand een idee?

edit:
    Ter verduidelijking:
    Op het plaatje zie je dat de internetspeed 20000 is, en ik wordt gekickt omdat het bij de meeste servers tussen de 4000 en de 10000 moet liggen. Wat kan ik daar dan aan doen?

16. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Teruglezen want genoemde kaart-typen heb ik al eerder aan je voorgesteld en ook duidelijk gemaakt (al dan niet via externe URL's) wat alles betekent en dergelijke.

Maak maar een nieuw topic aan; dit heeft niets te maken met nieuwe PC/onderdelen.

17. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1

Ja dat heb ik natuurlijk ook allemaal doorgelezen! maar laat al maar, 7600GT kom half augustus in AGP uitvoering *)

18. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
  19. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is eigenlijk een software gerelateerde vraag. Maar ik denk niet dat het aan de nieuwe harde schijf ligt. Het lijkt er meer op dat de host een maximaal toelaatbare ping heeft ingesteld, en wanneer die bij jou op bepaalde momenten 'te laag' is, wordt je van de server gekicked. Heb je alle laatste updates al geïnstalleerd?

EDIT!

/Mod De startpost is ge-update! Lees met name de nieuwe regels even door, dan is iedereen op de hoogte ;). Vernieuwde startpost

20. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ik wou weten of ik pci , pci-e of AGP had.
    dus ik downloade (thnx ryan23 ) everest home edition.

ik doe dan dit : scherm->en dan staat daar PCI/AGP video tussen al die dingen
    wat heb ik dan pci of agp 8)

maar bij apparaten staat wel pci apparaten , en als ik dat aanklik zie ik : bus type :pci .
    dan is het toch PCI ?

en als het pci is , kun iemand van jullie dan de beste low budget kaart zoeken , want ik zoek wel maar ik kom nog steeds niet tot een conclusie
    ik wil tot 175 euro uitgeven

ik zat zelf te denken aan deze :http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=JAPX01&#tecData
    die andere vind ik absurt duur 899.-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina