Ga je alsjeblieft verdiepen in iets wat je wel weet. Zoals ik al eerder zei; er zijn zat on-board controllers die je niet standaard kan aanspreken met je OS-CD, al zou je 10 CD-spelers in je PC hebben zitten. Daarvoor zal je nog steeds een floppy moeten gebruiken; en dat geldt niet alleen voor Windows-varianten maar dat wist je waarschijnlijk ook al (niet, omdat je het over "win" hebt).
En als je in mijn profiel had gekeken, had je misschien ook wel kunnen bedenken dat ik iets met servers doe en ook daar is een floppy af en toe nodig en ja, bijna 96% van al onze servers (in totaal 290U) draait op Windows maar "de mensen die je kent" moeten je misschien wat meer voorlichten over het feit waarom een bepaalde server met bepaalde taken een bepaald OS nodig heeft en niet "by default" gaan lopen roepen dat ze niet op Windows draaien. Wij draaien ook servers zonder Windows-OS maar met Fedora Core of een andere *nix-variant maar dat is puur vanwege wat er moet gebeuren op die bakken.
Mainservers? Zeg dan niks; deze term kennen we echt niet in de ICT en desnoods kan je je licht opdoen op Google... _0/ _0/
*edit*
Speciaal voor Edris: ik was MCSE Windows NT, was MCSE Windows 2000; ik ben MCSE Windows 2003, Cisco CCNA, CCEA PS3.0 en CCA PS4.0 dus succes ermee!
Laatst bewerkt: 7 jun 2006