1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    zoiets?

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad die aansluiting, maar ze bedoelt zo'n casefan:

3. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik was dit van plan

2x side
    1x boven
    2x back
    1x front

en dan nog de cpu + vga koeler is dit schadelijk voor de computer? of moet ik gewoon een voeding hebben met veel Watt?

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    het beste is dat je iets meer overdruk (dus meer intake) hebt.
    Dan zuigt je case ook geen stof aan, athans dat heb ik nu met succes :cool:

5. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    Foto hierboven (molex-3pins) als't de juiste is want je hebt ook zo'n 4-pins en 2-pins versie. dan kan je zelf kiezen of je hem op 7V wilt hangen of niet. Best op 7V, iets minder lawaaierig... ;)

uhm, met uw side en boven zult ge niet ver komen. ge moet zorgen dat ge voldoende airflow krijgt. en hoe groot zijn al die fans? 80-92-120mm???
    best 1 120mm vanvoor en 1 120mm vanachter. Dat zorgt al voor voldoende flow. en niet te veel lawaai. Als het 6x80mm is dan wil ik die pc toch niet langs me hebben staan...

uhm je wilt meer intake dus gaat ie meer inzuigen, dan gaat er ook meer stof in komen. steek er gewoon een stoffilter in.

Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  6. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    maar moet ik goeie voeding kopen met veel Watt of is een 350-400W voeding al goed genoeg?

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    inzuigen op de plaats waar jij dat wilt, als jij onderdruk hebt dan zuigt ie vanuit de kleinste kiertjes stof aan......:)

8. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
  9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi ding !

10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje over de/die monitor(s)

is het slim om een 20,1 inch te kopen met een RT van 8 ms of kan je dan beter gaan voor een 19 inch met een RT van 2 ms. (beide Samsung en DVI-D)

Samsung SyncMaster 203B vs Samsung SyncMaster 940BF

11. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Let niet op de ms, want ik heb 2ms en alsnog ghosting. Ga lekker voor de betere 20.1 inch.

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ok dan schrijf ik die 19'' weg!
    dan nog de laatste vraag, de resolutie is 1400x1050, moet ik daarbij tijdens games de graphics omlaag schroeven om het nog vloeiend te laten lopen?

celeron 2,8 ghz
    1 gig ram
    6800XT @ core:490mhz mem:1274mhz. máár 128 bits.

en dan vooral voor fear combat :D, die kan ik nu op high settings spelen met 1024*768 (De Mp demo dan, echte versie doet br*k :confused:)

Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  13. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    y0o gasten, k heb een probleem met mijn pc monitor. Ik volgens mij mij een lcd maar dat weet ik niet cker hij is iig plat:p. MAar opeens laat hij geen beelden meer door iig heel vaag. Eigelijk is het gewoon zwart maar je ziet heel vaag op de achtergrond mij dashboard en menu enzo. Ik snap der egt nix van. hopelijk kunne jullie me verder helpen en anders moet ik maar naar de pc boer:p.. bij voorbaat dank.

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De 940BF staat er een beetje bekend om. Daar zijn er redelijk "veel" (in vergelijking met de 930BF) mensen die last van ghosting hebben. Ben ik blij met mijn 930BF :+.

@ Ryan23: Het verschil tussen 8ms en 2ms is eigelijk minimaal, maar dat hangt werkelijk af van mens en tot mens en van de monitor zelf natuurlijk.

Je zal waarschijnlijk (ben er bijna zeker van) je instelling moeten verlagen. Bovendien ondersteunt F.E.A.R. breedbeel resoluties niet en moet je de resolutie handmatig aanmaken/aanpassen wat helemaal niet zo moeilijk is. Zoek maar op google hoe je het moet doen ;).

@ FuckMeister: Dit is eigenlijk het verkeerde topic maar jah: De helderheid (en/of contrast) van je scherm aanpassen? Probeer het via de knoppen van je scherm en via de driver van je videokaart.

15. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Die 20,1 inch is niet breedbeeld, maar 4:3 :)

Beeld
    20,1 inch ( 50,8 cm ) beelddiagonaal
    1400x1050 pixels resolutie
    4:3 beeldformaat
    16,2 miljoen kleuren
    0,29 mm x 0,29 mm pixelafstand

Dan hou ik het voorlopig nog op de 203B thnx :)

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nou en, ik van niet thuis op het vlak van beeldverhouding :+. Ik weet wel dat dat geen alledaagse resolutie is en ook dat Fear (en andere games) die resolutie niet automatisch ondersteunen :) :+.

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zit het dan met deze monitor die ik wil gaan aanschaffen ?

Das een 16:10 beeldverhouding zie ik nu, maakt dat veel uit t.o.v. 16: 9 beeldverhouding ? Ik neem trouwens aan dat ik om de max. resolutie van deze monitor ingame te behalen, ook handmatig aan de game moet gaan lopen sleutelen ?

EDIT : Hmm, ik zie nu dat de beeldverhouding niet op die pagina staat aangegeven (of ik kijk eroverheen), maar dan heb ik het ergens anders gelezen.

Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    @Z3R0, hier staat het wel :) die is wel duur zeg :eek:

@Pegas, ok :9, zal het wel lukken met de old skool Unreal Tournament Goty? die speel ik nog veel :)

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ ryan23 : Ja oke, daar staat het wel aangegeven....maar dat was niet zozeer mijn vraag ;) En jah, vindt je het gek dattie duur is ? :+

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik geef alleen ff de stukje zkr heid over de beeldverhouding, want weet de antwoord niet :+ en vind niet gek dat die zo duur is, vergeleken met de pc die je gaat aanschaffen is die eigenlijk best een koopje :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina