1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan zijn dat het ondertussen zo is, maar het komt er op neer dat ze beiden eigenlijk gelijk zijn en het uiteindelijk van de game afhangt.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, het zal elkaar niet veel ontlopen denk ik.... :)
     
  3. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    9468 Asus P5B, Retail € 133,24 € 133,24
    levertijd :


    * verwijder

    9585 Intel Core 2 Duo (Conroe), E6600, Socket 775, Boxed € 314,72 € 314,72
    Verwachte levertijd : 14 dagen


    * verwijder

    5595 Corsair ValueSelect, 2048 MB, DDR2, PC5300, 667 MHz, 2 x € 193,62 € 193,62
    Verwachte levertijd : 14 dagen


    * verwijder

    5168 Sapphire Radeon X1900 XT, 512 MB, DDR3, PCI Express x16 € 319,37 € 319,37
    Verwachte levertijd : 14 dagen


    * verwijder

    3949 Tagan TG580-U15, 580 Watt, Retail € 115,07 € 115,07
    levertijd :


    * verwijder

    5204 Western Digital Caviar SE16, 320 GB, 7200 rpm, 16 MB, Serial ATA300 € 98,13 € 98,13
    Verwachte levertijd : 2-3 dagen,


    * verwijder

    147 OEM 3,5 diskettestation, Zwart € 9,64 € 9,64
    levertijd :


    * verwijder

    5532 NEC ND-4571, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM € 35,46 € 35,46
    Verwachte levertijd : 2-3 dagen,


    * verwijder

    276 Samsung SH-D162C, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM € 18,72 € 18,72
    Verwachte levertijd : 2-3 dagen,


    * verwijder

    7517 Azerty Montage volledig systeem, 1 jaar, Nee € 35,00 € 35,00

    * verwijder

    9986 Spire SP-ATX-PALU/B, Zwart € 110,09 € 110,09
    Verwachte levertijd : 2-3 dagen,


    * verwijder

    676 Logitech UltraX Optical Mouse, Zwart, grijs, OEM € 12,66 € 12,66
    levertijd :


    * verwijder

    701 Logitech Internet Pro Keyboard, Zwart, OEM € 9,73 € 9,73
    levertijd :


    * verwijder

    Zal hem uiteindelijk worden denk ik. Tenzij iemand nog een beter combo weet, wel van een betrouwebare site natuurlijk.

    EDIT: Hoelang kan ik hier trouwens nieuwe spellen op spelen ong.? en is hij makkelijk uit te breiden als hij te oud word? Ik kan het meeste wel zelf vervangen behalve processor denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    @being-xboxed, waarvoor heb jij 4GB ram nodig?

    Die latancy tijden zijn wel leuk om te vergelijken maar in feite heb je er vrij weinig aan. Tja, aan je 3Dmark/andere benchmark tools zul je misschien wel een verandering zien als deze extreem laag zijn. Maar als je de computer gebruikt voor huis tuin en keuken (en spellen) doeleinden heb je hier niet echt last van of voordeel mee.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    @ being-xboxed: Ik ben iets vergeten (klein details). Aangezien de voorkant van de case zilver is (zijkant is zwart) kan je misschien de drives in het zilver doen. Of zou in het zwart toch schoner zijn :confused: :+. (Ik persoonlijk zou zwarte drives nemen.)

    Neem misschien ook een iets betere muis. Want die goedkope brol is nooit zo goed. Toetsenbord moet niet bepaald beter want ik zit hier ook al een aantal jaar met een toetsenbord van €10 ofzo :+.

    Het onderdeel dat je waarschijnlijk het rapst zal moeten vervangen is de grafische kaart. Maar die zal waarschijnlijk nog wel een paar jaar mee kunnen gaan, als je het niet erg vindt als je een game niet meer op high kunt zetten.

    @ Errox: Dat is 2GB Ram, die 2x staat gewoon voor 2x1GB ;).
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  6. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    En ik moet even kijken hoe ik die case neem. ik denk zwart maar vind deze case wel mooi zo. (is trouwens een andere dan dat jij voor me had gekozen, deze is blauw vanvoor) en daarbij hecht ik er niet zoveel waarde aan :).

    Ik wil het liefst wel een muis met draad en niet zon hele dure. Als ik weer meer geld heb neem ik nog weleens een andere. Zolang hij maar optisch is en een scroll heeft :). Heel misschien neem ik toch wel een andere maar dan moet ik even kijken.

    Weet je trouwens zeker dat deze site helemaal te vertrouwens is? (moeders is ongerust :))

    Edit: denk toch dat ik deze muis erbij neem. Lijkt me wel een leuke :)
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    site is te vertrouwen ;)
    heb tijdje geleden daar paar case-mod spul gekocht en is goed en snel afgeleverd, als je vragen heb kan je ze een e-mail sturen en die word snel beantwoord. (ik was een half uur aan het mailen met een mederwerker om 11uur s'avonds 8)) :)
     
  8. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    of pak de Xitac X-gear C serie goedkope case + nog een fan aan de zijkant en voeding :)

    ach met deze computer kun je nog wel een paar jaar mee :9

    saitek gaming muis is hetzelfde als de trust predator aka gm-4200
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Deze is wel heel erg cool. Kan ik daarvoor die zelfde voeding halen als bij die andere behuizing? En moet ik nog iets ander kopen erbij? Vind hem zo sexy :)

    En is die Saitek Gaming mouse wel goed?
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    voeding past gewoon, allemaal ATX formaat. Behuizing is ckr mooi! :)

    over die muis, hier 1 (korte, mss waardeloze :eek:) recensie.

    via google kan je ook zat reviews vinden zoals deze

    ik heb zelf de g1 gamers mous van logitech en die vind ik zelf PERFECT :) , maar dat is voor iedereen eigenlijk wel verschillend
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  11. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alleen optisch wilt en scroll kun je net zo goed zo'n goedkope nemen van microsoft
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Even iets totaal anders : Ik las vandaag op het nieuws trouwens dat Windows Vista waarschijnlijk goedkoper gaat worden dan aanvankelijk de bedoelding was. Had ergens mee te maken, weet alleen niet meer precies waarmee....iemand anders die de berichtgeving gevolgd heeft ?
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja een kerstactie ofzo. Staat een artikel over op internet, op www.tweakers.net

    met dank aan tweakers
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ken iemand een site (betrouwbaar) waar je de systeem requirements kan zien van een grafische kaart. Graag een site die in het nederlands is en nog liever een nederlandse winkel-site. Ik zoek steeds op google en daar staat dan weer dat de ati x800 xl op 300 watt draait en dan weer op 550, lol.

    alvast bedankt :)
     
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Pff die muis is dus waardeloos :)

    Toch maar andere game muis kopen dan. Dan maar een (dure) MX518. die krijgt wel goede cijfers...
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat hangt er vanaf van of je een goede merk voeding hebt én wat de rest van je systeem is. Maar 300W zal sowieso aan de (zeer) nipte kant worden, ik dacht dat voor de X800 XL minstens 350W werd aangeraden.

    Zeer goede muis :thumbs:, valt niets anders over te zeggen :+.
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    http://www.ati.com/products/radeonx800/aiwx800xl/specs.html


    http://www.hothardware.com/viewarticle.aspx?articleid=737

    staat wel 300 watt op de ati site. Heb nog wel een van vorig jaar gekochte, coolermaster 450 wat met blauw licht nog liggen alleen ik mag die niet inbouwen in deze kast vanwege me zus , godveredomme :mad:

    Enne ik ahd net mijn kast opengemaakt, maar er staat:

    output: 300 watt (150 watt max).

    Beteknt dat dan gewoon dat ik 300 watt heb of toch maar 150. Mijn verdere systeemeisen zijn: amd athlon 64 3500+, 160 gig hd, 786 mb ddr ram 400 (pc3200). Hopelijk kunnen jullie antwoord geven op minj vraag of ik 300 watt heb of niet. Of kan ik beter nog eens openmaken. Enne had nog een vraagie. Als een kaart nou 350 watt vraagt en je ehbt maar 300 watt, wat doet ie dan. Krijg je dan strepen in eht beeld ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    300W is in principe juist genoeg als je een goede merk voeding hebt. Maar degene die jij nu hebt steken is dat precies niet aangezien je maar die voeding maar een efficiëntie heeft van <50%. Dus ik ben er bijna zeker van dat je voeding die X800 niet gaat aankunnen, ookal zijn de voltlijnen zeer goed.

    De kaart kan je dan waarschuwen dat ze niet genoeg stroom krijgt, pc kan gewoon uitvallen, beeld wordt slecht zoals jij al zei, ... . Kan van alles gebeuren, alleen weet ik niet zeker of het ook schade kan veroorzaken :x.

    Waarom mag je die Coolermaster voeding niet installeren?
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    wil me zus niet :confused:

    maar is dat dan zeker wat je zegt? En gebruik de ati 700 pro ook een voeding?
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Heb vandaag heel de shitload betaalt en bestelt. Heb alleen toch nog de muis veranderd in een logitech G5 Laser.

    Zal zeker wel een week of drie duren voordat ik het heb denk ik :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina