1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, Windows XP logo met daaronder het laadbalkje....zonder toevoeging verder. Mja blijkbaar hoort het zo. Bij eigenschappen geeft ie wel aan dat het om Professional gaat dus het zal wel goed zijn zo.

    En SP2 zat erbij. In ieder geval bedankt voor je reply :)
     
  2. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige verschil in het laadscherm is dat bij XP Home het laadbalkje groen is en bij XP Pro het laadbalkje blauw is. :cool: Ik heb ook XP Pro en er staat ook alleen Windows XP en dat laadbalkje dus. :)
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah kijk, mijn laadbalkje is ook blauw dus dat bevestigd gelijk wat je hier zegt :)
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Meh, Vobis kon ff niks leveren, dus werd mijn systeem een beetje geupgrade zonder dat ik het wist, en zonder dat ik extra betaalde :D

    Asus P5B
    2gb GEIL (2x1024, wist niet eens dat Vobis GEIL leverde?)
    Asus EN7900GT TOP
    Intel duo core 2 E6800

    Schrok me dood, maar installeren van windows duurde 9 minuten, dit is wel cool :cool:
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jij had toch oorsprongkelijk een E6400 besteld hé? En ze geven je een X6800 (E6800 bestaat niet) gewoon in de plaats zonder dat je extra moet betalen?
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oftewel, een dikke 600 piek "gekregen" 8)

    De helft van wat je budget was :+
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. onlangs alle onderdelen in elkaar gepropt maar met installeren merk ik nagenoeg geen verschil, denk rond een kwartiertje (alleen drivers installeren duurt gigantisch lang, gelukkig in Vista niet.). Maar eenmaal geinstalleerd draait m'n AMDtje (4600+ X2/1GB/7600GT) toch wel gigantisch goed. Sata II 16MB Cache schijven zijn aan te raden. Nu is fotos bekijken/zoeken wél leuk.

    Btw, niet schroeven die je niet met een schroevendraaier kan schroeven (eh.. ja:+) zijn erg gaaf. Aanrader voor mensen die nutteloze dingen in hun PC willen stoppen.

    Check ff de sticker die op je kast (of bijvoorbeeld nog in de moederbord doos) zit. Als daar HOME staat zou ik ff bellen:+
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, de CPU kost evenveel als de rest van het systeem samen :eek:. Heb jij verdomme (sorry voor het vloeken) geluk :).
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het komt overeen met een Premium 360 pack kopen en dan nog 200 € toekrijgen van de shop :+

    Wat een werelddeal !
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke processor is dat he Pim :b:

    @ ErroX : Op de sticker staat ook Professional :)
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe.. ik draai zelf al jaren professional maar weet zelf ook niet echt of er nou wel of niet professional in het boot laadscherm komt.

    Anyways, het zou kunnen dat de image die ze hebben gebruikt geen Pro was. Dat was een optie.
     
  12. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoeveel moet ik Maximaal overhebben voor een PC van dit kaliber?

    AMD Athlon 2600+ Processor. Tevens voorzien van 512mb DDR geheugen, 120GB harddisk, DVD speler, USB 2.0 , netwerk, audio, Nvidia Gforce2 MX400 met TV uit, front USB, windows XP geinstalleerd.
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet heel veel.. zou rond de 200 euro zeggen. Nieuwe computers zijn tegenwoordig niet normaal goedkoop waardoor de aanschaf van een 2de hands pc een beetje onzin is.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zou eerder rond de €100 zeggen. Voor €250 kan je al een pc hebben (wel niet om te gamer natuurlijk).
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Yep, die eikels hadden me beloofd dat ik mijn pc donderdag zou hebben. De E6400 was nog steeds niet leverbaar, dus kreeg ik een andere, X6800 blijkbaar (dacht dat het een E was, but who cares :D). Kreeg ook een nieuwe voeding zonder bijbetaling omdat ze een fout hadden gemaakt (350Watt is niet genoeg voor dit systeem), nu een 380 Coolermaster in :)
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Maar zat er bij die case normaal geen 400W (ik ga af op die post van jouw op pagina 6)? Bovendien is Coolermaster niet zo geweldig met z'n voedingen (maar jah, je hebt een X6800 voor bijna niets gekregen dus je kan niet klagen :+).
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nah, allemaal veranderd weer omdat Vobis niet alles had.
    Aopen kast waar een 350W voeding in zat.
    Ik heb volle garantie op mijn voeding, en die kerel beweerde dat deze Coolermaster geen problemen zou krijgen. Ik zit er niet mee ;)
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Het orginele opstartscherm, windows home edition ---> Groene laadbalk, Windows Pro ---> Blauwe laadbalk verdwijnt idd bij eeen update naar Service Pack 2. Het home/proffesional tekstje verdwijnt evenals de kleur blauw wordt (ook bij Home Edition).

    Zolang je geen BSOD's, kritieke error's etc krijgt, don't worry ;).
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot zover nog geen enkele foutmelding gehad, dus dat zit wel snor dan :)

    *Klopt gedeelte over "Tot zover geen enkele foutmelding" gelijk ff af :+
     
  20. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    rofl, hier duurde windows 20-25min...9 min lijkt me sterk tbh
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina