1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    mss met een beetje duwen en beuken krijgt die hem er wel in :x
    (niet dat het dan zou werken :+ )
     
  2. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een beetje solderen, joh:D

    Maar wat is het voordeel van breedbeeld precies dan? Ben nu 19 inch 4:3 gewend
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    bij breedbeeld games zie je meer in de breedte, maar wel iets minder in de hoogte (ofzo iets :9)
    Vooral bij CSS (counter strike source ;)) is een breedbeeld beter heb ik gehoord :D
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je hebt dan 16:10 formaat geloof ik.

    Zojuist ff trackmania gespeeld op breedbeeld, en je merkt het echt metéén !

    Mja, of het een voordeel is verschilt van mens tot mens. Zo heeft een vriend van mij een gruwlijke hekel aan breedbeeld :9

    Ik vind het iig erg mooi !

    Bekijk hier het verschil in FEAR tussen 4:3 en 16:10

    4:3 Gameplay 800 x 600
    [​IMG]

    16:10 Gameplay 1680x1050
    [​IMG]

    Je kan het het best vergelijken door naar de HUD te kijken.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  5. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het nou met me vraag...

    is er veel verschil tussen ati 9800 pro en de 7600 GS?
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Er is verschil, maar hoeveel weet ik niet exact. Maar ik denk dat de 7600 GS toch wel dubbel zo goed kan zijn.
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, vooral met shooters (maar eigenlijk gewoon alle spellen) heb ik het gevoel gewoon veel meer betrokken te zijn bij de actie. Die vlieger gaat nu al helemaal op, aangezien ik met m'n neus nog geen halve meter vanaf m'n 24 inch breedbeeldraam zit :+ :b:

    Maar het blijft een kwestie van smaak. Tot nog niet zo gek lang geleden heb ik ook altijd op 4:3 formaat gegamed, maar nu ik eenmaal breedbeeld gewend ben wil ik voor geen goud meer terug =(
     
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0

    :confused:

    Lekkere vergelijking ook...(reso's). Dat is natuurlijk oneerlijk. Volgens mij is de beeldkwaliteit helemaal niet zo veel beter. FEAR is op zn hoogst iig prachtig hier
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het op de doos staat, zal het echt wel goed zitten :)
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    :confused:

    Heb ik ooit gezegt dat de kwaliteit verbeterd met breedbeeld ? Nee! Ik vind het er persoonlijk mooier uitzien, niet grafisch beter.

    En over die 2 plaatjes, Het ging mij om de vorm van het beeld. De vorm blijft met 640 x 480, 800 x 600, 1024 x 768 en 1280 x 1024 gewoon gelijk hoor.
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je helemaal dude. Je hebt gewoon een veel groter scherm voor je neus, en omdat het breedbeeld is heb je gewoon meer het gevoel er echt "in te zitten". Tenminste, dat is mijn beleving. Het wordt er idd niet zozeer mooier op, maar de ervaring wel "machtiger" (moeilijk te verwoorden).

    Daar komt overigens wel bij dat ik hoge reso's gewoon veel fijner vind spelen, zeker bij shooters. Met name ook omdat je HUD niet zo'n achterlijke hoeveelheid van het scherm in beslag neemt.
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Too true, op m'n laptop is het vet mooi om Prison Break te kijken. Maar op m'n desktop computer lang niet zo mooi. Ook al heb ik 2 schermen:).
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, voor een goede film/serie ervaring is breedbeeld bijna een must in mijn ogen :)
     
  14. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    *Is nog steeds tevree met z'n samsung 940BF* :thumbs:
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Geen, beeld verkleinende, zwarte balken. Maar gewoon full screen, zonder uitgerekt beeld :D
     
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraag, als je je grafische kaart gaat overclocken dan vervalt je garantie, maar als je wilt omruilen (kaart is defect bv) hoe komen ze er dan achter?

    Mijn kaart is overgeclocked en doet het nog perfect maar voor de zekerheid :9
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT : Laat maar
     
  18. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je XFX 6800 GT overgeclocked naar 6800 XT? zoja dan issie gewoon helemaal veilig.
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een 6800XT 256GDDR3 overgeclocked naar Core:490Mhz & Mem:1,27Ghz. Als me kaart bijvoorbeeld ineens kapot zou gaan heb ik geen garantie door de overclock, maar ze kunnen toch niet zien dat ik hem heb geoverclocked dus zou ik als die kapot zou gaan toch gwn omruilen en doen dat me neus bloed. ?
     
  20. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja overclocken is eigen risico maar als je een goeie reden hebt dan denk ik wel dat ze em kunnen omruilen :9 dat is zo tenminste bij mij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina