Ja ik draai ook alles op max, alleen dan op een reso van 1920x1200....lijkt me niet zo'n klein verschil toch ? Mja, je hebt mijn post dus klaarblijkelijk toch ietwat verkeerd opgepakt denk ik....ik wilde absoluut niet opscheppen. Dus ik zie ook geen rede waarom je me op die manier probeert "neer te halen". Dat deed je eerder ook al een beetje met je opmerking over behuizingen, dat je geen grote nodig had om lekker mee te gamen. En dat de CoolerMaster Centurion 5 goed genoeg was. Het komt bij mij dan een beetje over alsof je jezelf ervan wilt overtuigen dat jouw keuze de beste is (daar bestaat een term voor, "cognitieve dissonantie").
Maar goed, ik ben juist wel onder de indruk van m'n PC, niet zozeer door die 3DMark06 score want die cijfers zeggen me A) niet zoveel en B) kunnen me gestolen worden....maar wel door wat ik zie als het gaat om ingame prestaties. Ik geloof achter mekaar dat jouw PC dit ook haalt, maar het verschil zit um bij ons dus nu voornamelijk alleen in de resolutie....en dus ook de monitor. Straks, wanneer games Dual-Core processoren en Multi-GPU opstellingen beter gaan ondersteunen wordt dat anders. Nogmaals, ik ben gewoon blij met m'n systeem....en er trots op dat ik hem al zo snel heb staan. Wie ben jij om te oordelen over waar ik wel of niet trots op moet zijn ?
Laatst bewerkt: 12 sep 2006