1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, als ik in de toekomst nog nieuwe shots wil posten kan dat beter in een andere thread idd. Ik maak er wel ff eentje aan :)
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Is prima :thumbs:
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
  4. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Company of Heroes, eerste demo, draaide perfect op max, maar dat verwachtte ik al. En Zero, ik bedoelde het niet zo negatief hoor:) . Ik kan nu bijna geen screens posten, heb maar 2 games erop staan:x (te druk met studie)

    Heb net geformatteerd, dus heb geen oblivion meer...
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke dan is het goed, het kwam een beetje vreemd over....that's all :)

    Maar, dus als ik het goed begrijp heb je nog maar weinig games erop staan omdat je het druk hebt met je studie ? Verleiding te groot zeker ? Ken het probleem :+
     
  6. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL. Ja, ik studeer aan de VU @ Amsterdam, dus inclusief reizen etc. ben ik dagelijks veel tijd kwijt. Heb net FEAR geinstalled, zal donderdag wel wat screens maken, alhoewel, het ziet er net zo uit als bij zero, behalve de lagere reso(vind 1280*1024 @ 19 inch echt luxe, ben 1024*768 @ Crappy CRT gewend:) )

    En tuurlijk vind ik je pc wel mooi, en je mag er wel trots op zijn, ik bedoel te zeggen dat de game nog lang niet optimaal presteert, wacht maar tot de games echt worden geoptimaliseerd voor crossfire, en dual core. Wacht maar totdat ik de games over 1+ jaar niet meer op zn hoogst kan draaien, en jij dan nog wel. Dan merk je pas verschil, want als je nu onze pc's naast elkaar zet, en je vergelijkt wat er op het beeld wordt getoverd, dan met uitzondering van de hoge resolutie/oblivion zal het er even mooi uit zien. Maar daar komt nog wel verandering in, dont worry;)
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, dat zei ik ookal....heb je ook gelijk in. Mijn PC moet het straks voornamelijk hebben van de ondersteuning van goede software, iets wat nu nog ontbreekt. Nu is het verschil voornamelijk de resolutie, klopt als een bus.

    Nja en voor de rest : klein misverstandje dan, verkeerde interpretatie, kan gebeuren....zeker op een forum. Maar das nu bij deze uit de wereld geholpen dan :b:
     
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen komt de FEAR expansion demo uit!!!!!:) :) :) :)
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ookal ? Damn, straks weet ik van de gekheid helemaal niet meer wat ik spelen moet 8) :+
     
  10. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL! Ik moet nog spelen:

    -Doom 3
    -Half life 2
    -Oblivion
    -Quake 4

    en nog veel meer:)
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n beetje zelfde lijstje hier :

    - Doom III + uitbreiding (had ik al uit op de Xbox maar toch, blijft gave game)
    - Quake IV (had ik nog nie helemaal uit, wel bijna....weet alleen nog nie zeker of ik ermee door wil)
    - F.E.A.R.
    - Oblivion
    - Tomb Raider : Legend
    - Devil May Cry 3 (herhalingsoefening)
    - Resident Evil 4 (idem)
    - Prey (idem, maar blijven vette spellen)

    En straks Dark Messiah of Might and Magic, en ongetwijfeld dat ik er nog een stel vergeten ben :cool:

    Zo, en nu zal ik maar eens ophouden met offtopic gaan :+
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  12. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Flight Simlulator X! Demo staat op de DL DVD van PCG en Might and Magic demo ofzo. Heeft er iemand iets voor mn handen die jeuken namelijk zo :D.
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t !! Oblivion op een resolutie van 1920 x 1200, met alles vol open op max en het draait nog als een trein ook _O_

    Wat een visueel genot, je zou er zowaar....ach laat ook maar 8) :+

    Morgen zal ik wel ff wat screens posten :) :b:
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Die informatie daarboven kan je volgende keer ook voor je houden, er zitten namelijk ook kleine kinderen op het forum. :thumbs:
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    @Z3R0, super :thumbs: .

    maar idd Volkoren, de 2e zin kon je ook wel prive houden 8)
     
  16. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot je buiten bent, wedden dat het daalt?(Op max had ik binnen zo'n 100fps, buiten 40 oid, soms zelfs <25(erg beboste gebieden ipv uitgestrekt landschap.) Denk er ook aan dat je via je ATI drivers Anti Aliasing aanzet, anders heb je alsnog vet veel kartels. Doe je dit niet aan, maar wel in Oblivion, dan kan je weer geen HDR aandoen.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah right, beetje flauw om dit zo te zeggen vind ik. Tegenwoordig leren die kinders op de basisschool al wat dat inhoudt (en maken het dikwijls in de eerste of tweede klas van de middelbare school al voor de eerste keer mee) dus ik zie het probleem ff niet ? :confused:

    Maar goed jij je zin, heb mijn post ge-edit....

    @ TheProf82 : Uiteraard heb ik gewacht met de "echte" test totdat ik buiten was, maar buiten draait ie ook als een trein _O_ Alles staat vol open behalve AA, want dit kan dus idd niet samen met HDR zoals je zegt. Kan dat wel in Catalyst Control Center forceren, maar ik moet zeggen dat ik AA een beetje een luxe-probleem vind wanneer ik op dergelijke hoge reso's aan het spelen ben....met andere woorden ik vind het geen ramp als het uit staat, en het scheelt aanzienlijk in Performance. En van de week ga ik nog ff aan de slag met de Oblivion : Make It Pretty Mod om het spel er nog mooier uit te laten zien :)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Om er nog heel even op door te gaan, kinderen horen dat niet op de basisschool te leren, dit is een publiek forum, en ik maak ook net zoals iedereen met me vrienden wel eens zo'n grapje, maar het gaat erom dat dit een publiek forum is, en het is gewoon niet zo netjes om dat zo te zeggen. Je zegt ook niet in een klas of werkoverleg lijkt mij.

    Verder no problem, ik zei het alleen maar. :)
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat leren ze ook niet op de basisschool, dat leren ze zichzelf aan :+ En tegenwoordig heeft menige puber het al een keer meegemaakt voor de 3e klas van de middelbare school.

    Maar oke, ergens heb je wel een punt. Geen probleem dus, heb het ge-edit....niks aan het handje :thumbs:
     
  20. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we anders hier een speciaal topic voor maken?:+

    Maar veel plezier maar Zero Paradox! Ik heb benieuwd wat jij bij de FEAR Extraction point demo krijgt. Ik heb alles op zn hoogst(4xFSAA, 16XAA, soft shadows etc, 1280*1024). En dan heb ik in 1 stukje van de demo(het grote bloedbad met die onzichtbare gastjes) maar 10fps. Maar men zegt online dat het de demo is.

    Rest liep wel perfect, dus het zal de game zijn

    [​IMG]

    Vette screen, let op de schaduw op de muur, deze bewoog in slowmo langzaam mee met de tegenstander wat iets prachtigs opleverde!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina